31 BÖLÜM

97 19 20
                                    

Arkadaşlar son bir bölüm hazır olduğu için buradan atıyorum. Diğer bölümler dreame uygulamasına yüklenecek 


Kadim sesi hoparlöre vererek konuşmaya başladığında Melodi içinden kıskıs gülüyordu. Annesi onu azarlasın da görsün gününü. Sonuçta Şeyda denilen  o kızı Kadim postalamıştı. İçin icin kadının Şeyda'yı kendine geli  seçmenine bozulsa da belli etmiyordu.

"Hele şükür. Neredesin sen?"

"Sabahladım, yeni uyudum sayılır."

"Neden sabahladın acaba?" Kadının sesi ima doluydu.

"Çalıştım anne. İş yetiştirmeye çalışıyorum."

"Duyduklarım doğru mu?" Kadının emi  olmak ister gibi bir hâli vardı.

"Önemli mi anne?"

"Önemli tabii. O hayalet kızı unutup kendine bir yol çizmen bu hayattaki en çok istediğim şey. Hayatında birinin olması beni sadece mutlu eder." Aynı anda Kadim ve Melodi göz göze geldi. Hayalet kız derken Melodi'den bahsettiğini ikisi de anlamıştı.

"Yok öyle bir şey anne. Şeyda gitsin diye öyle söyledim. Asistanım yanımda. O kızı istemiyorum anne. Bir daha bu konu açılmasın. Ona da bir şey söyleme."

"Tamam, öyle diyorsan daha da açmam bu konuyu. Bu arada Sinan amcanların kızı Sanem bu sene İngiltere'den dönüyor. Yüksek başarıyla bitirmiş okulunu."

"Tamam anne kapatıyorum. Sanki istesem ben bulamam. Bırak bu işleri." Annesinin bir şey demesine fırsat vermeden telefonu kapattı ve yatağa doğru attı.

"Beni düşürdüğün şu duruma bak. Bir Evet diyeceksin be!"

"Tabii, seni annenin izdivaç programından kurtarmak icin sana evet derim şimdi. Hiç işim yok tabii..."

"Desen ne olur?"

"Hiç bir şey olmaz." Kadim doğru mu diyor diye onu dikkatle inceleyince Melodi konuşmaya devam etti. "Filmlerde öyle olur ya kızla adam anlaşma yapar. Yalandan sevgili olurlar. Beni özgür bırakman karşılığında seninle yalandan sevgili olabilirim."

"Çok komik." Kadim bunu derken yüzünü alay eder gibi yaptı ve oturduğu yataktan kalktı.

"Uyumaya devam etmeyecek misin?" Melodi keyifle arkasından seslendi.

"Uyku mu bıraktın bende..."
***

Günler sonra Kadim çizimlerin tamamını bitirmiş ardından üretime göndermişti. Onlar İstanbul'a döndüğünde ilk gönderdiği tasarımların lasman üretimi bile tamamlanmıştı.

Sedat ve Elis ise reklam çalışmalarında sona yaklaşmışlardı. Neredeyse tüm hazırlıklar tamamlanmış İtalya'ya gitmelerine de bir şey kalmamıştı.

Bir aksilik olmazsa iki gün sonra İtalya'da lansmana çıkacaklardı.
***

İtalya

Uçak İtalya'ya doğru yol alırken hepsi uçağın salon bölümündeki masada oturuyordu. Elis, Kadim ve Sedat reklam çalışmalarının üzerinden son kez geçerken Ateş ve Melodi hukuksal evrakları inceliyordu. Melodi'nin bir alakası yoktu ama yine de bir şey öğrenirim diye boş boş bakıyordu. Hilal hamileliğinden ötürü. Onlarla gelememişti ve Ateş'in aklı birkaç ayı kalan karısındaydı.

"Geçmedi mi inadın?" Ateş bunu sorarken Kadim'e bakıyordu.

"Ne inadı?" Melodi o an Ateş'in kendi iç sesini okuduğunu düşünerek gerildi.

Kusursuz Tanışma - Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin