19. BÖLÜM

174 40 88
                                    

Birkaç Hafta Önce

Kadim, Ateş'in toplantı odasına Melodi ile birlikte geldiğini görünce kalbinin teklemesine engel olamadı. Allah'ın cezası Ateş yapmıştı yine yapacağını. İtiraz etmesine rağmen onu dinlememişti. Melodi ile ilk kez bu kadar yakın duruyorlardı. Kalbine mutmain olmasını telkin etti ve soğuk kanlı tavrını takındı. Sedat abisinin konuşmasına dilini tutmayı beceremeyen Mel araya girerek "Amiraat firmasına yapılan tasarımlar beş yıldır aynı düzeyde ilerlemiş. Çok büyük değişiklikler yok. Belki de bu sıradanlıktan sıkılmışlardır." dedi.

Ekranın önünde dikilirken serin kanlı durmaya çalışan Kadim Melodi'ye inceden bir bakış attı. Ardından Sedat ile konuşmalarını dinlemeye başladı. Onlara daha sonra Ateş de katıldı.

Sedat "Burada önemli karar Kadim'e ait." dedi ve bakışlarını sakince ona çevirdi.

Kadim, "Hanimefendinin analizi bittiyse konuşabilir miyim? El değiştirdikten sonra onlarla çalışmak hataydı. Size bunu baştan söylemiştim. Adamlarda vizyon yok bir kere." dedi.

Melodi tekrar araya girerek "Peki bu her şeyin en iyisini biz tasarımlarız kibri neden? Onun yerine firmanın istediği modellere odaklansanız." deyince Kadim ona neden âşık olduğunu bir kez daha anladı. O ara Sedat'ın sorduğu soruyu sakince yanıtladı. Sevdiği kadınla ilk kez konuşmanın hazzını yaşıyordu. Sedat ise günün son jubilesini yaparak Melodi'ye Dubai'ye geleceğini söylediğinde geldikleri noktaya hâlâ inanamıyordu.
***
Dubai Yolculuğu

Kadim, Ateş ile dar koridorda ilerleyerek arka tarafa geçti. Melodi ile göz göze gelmemek için ciddi bir savaş verdi. Kapı arkalarından kapanınca Vedat "Kardeşim seni böyle muradına ermiş görmek ne kadar mutluluk verici." dedi.

"Kes gevezeliği."

"Merak etme sayemde bu iş gezisi unutulmaz olacak. Sonuçta kusursuz bir karşılaşma yazıyoruz öyle değil mi? Koca şirket ve yedi sülale senin için hazır ola geçti."

"Tamam inkar edemem. Emeğin büyük." Kadim'in bu sözü üzerine hepsi içten bir şekilde güldüler. Vedat bu işin en büyük mimarıydı. Eğer o olmasaydı karşılaşma şansları bile yoktu. Melodi'nin babasıyla bir tesadüf gibi karşılaşıp, Melodi'ye işi ayarlamasına kadar her şey Vedat'ın planıydı. Eski öğrencisi olması işini oldukça kolaylaştırmıştı.
***

Kadim toplantı boyunca başını bilgisayarından kaldırmamış, konuşulanları sadece dinlemişti. Mola için toplantı salonunun önüne çıktıklarında gözleriyle Melodi'yi aradı.

Melodi tek başına bir masanın başında dikiliyordu. O sıra Melodi'nin kendilerine doğru harekete geçtiğini fark etti. Ateş'in yanından geçip Kadim'e doğru bir adım attı ve sorgusuzca onun yanına yaklaşıp samimi bir şekilde Kadim'in koluna girdi. Kadim şaşkın bakışlarla Melodi'yi izlerken bu yaptığına anlam katmaya çalışıyordu. Şaşkın hissettiğini saymazsa hâlinden gayet memnundu. Kalbi de durmazsa sorun yok demekti.

Melodi'nin kendisinin koluna girme sebebini öğrenen Kadim hayatta en iyi yaptığı şeyi yaptı ve sakinliğini korudu. O adamın tepesine bineceği zamanı iyi kollayacaktı. Onun kadınına bakmanın cezasını kesecekti. Kadim onun gözlerine bakmaya kıyamazken iğrenç bakışlarının Mel'in üzerine düşen gölgesine bile tahammül edemezdi.
***

Günümüz

Melodi deri koltuklardan birine kendisini bir çuval gibi bıraktı. Nefes almakta güçlük çekiyordu. Günlerdir yüzü nasıl acaba diye merak ettiği adamın burnunun dibinde olması şu an rezalet hissettiriyordu. Mesajlaşırken farklı dünyalara ulaştığı adam karşısında duruyordu ama Melodi ikisi arasında bir bağlantı kuramıyordu. Bu çok zordu. Hayalini, fikrini ve zikrini zorluyor ikisini birbirine bağlayamıyordu. Çok tezattı, aklı almıyordu. Kalbi kırılmıştı. Neden ağlamak istiyor henüz onu bile bilmiyordu.

Kusursuz Tanışma - Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin