7. BÖLÜM

190 43 88
                                    

Melodi balkondan içeri girip önce banyoya geçti ardından iki kişilik yatağın içine girerek yorganı kafasına kadar çekti. O sırada telfefonun mesaj sesi duyuldu. Keyifle telefonunu açtı ve mesajı okumaya başladı.

XYZ; Selam, hazırlanıyor musun?

Melodi ekrandan resim çekme kutusuna tıkladı. Yataktaki saçı başı karışık ve yorganın altındaki hâlini çekip attı. Kızıl saçları yastığa dağılmış, dolgun dudakları neşeyle kıvrılmış ve yeşil gözleriyle bakıyordu. Altına da "Ciddi ciddi geleceğimi düşünmüş olamazsın bu bir, ciddi ciddi birini beni alsın diye göndermeyeceğini biliyorum bu da iki. Helikopter gönderebilecek hangi deli telefon sapıklığı yapar Allah aşina söyle." yazdı.

XYZ; Gelir miydin bunu bilmiyorum ama gelmeni bir deli gibi arzuladığımı bilmeni isterim. Bu arada varım yoğum senin, helikopterse helikopter, uçaksa uçak. Ne var yani senden kıymetli mi?

MELODİ; Yaw, he, he...

XYZ; Bu arada sapık olsaydım yataktan gönderdiğin fotoğrafına karşılık olarak 'Şimdi yanında olsaydım, en çok da arkadan sarılıp gömerdim burnumu o güzel boynuna. Kokunu içime çekerdim önce, sonra ufak ufak öperdim tenini. Süt beyazı teninde izlerimi arardım. Dudaklarını önce kalbime daha sonra da dudaklarıma mühürlerdim. Kim bilir kokun, Japon kirazı tadındaki dudaklarına dokunmak ne güzeldir.' gibi şeyler yazar ve bu kadarla kalmaz daha da ileri giderdim.

Melodi mesajı okurken heyecanlanmıştı.  Oha dedi içinden adam seviye atladı. Ağzı da iyi laf yapıyordu doğrusu. Biraz uğraştırmak istedi. Karşılık verse ne yazacak diye düşünmeden edemedi.

MELODİ; Kokumu hissetmen, sonra da beni öpmeye başlaman... Bana nasıl hissettirir bilmiyorum. Bir insanın sıcaklığını daha önce hiç hissetmedim.

XYZ; Yapma. Oynadığını biliyorum, oynama!

MELODİ; Ne yapmayayım anlamadım.

XYZ; İşte bu yaptığını. Hem de ben yıllardır hasretinle yanarken. İşi gücü bırakıp yanına geleceğim o zaman göreceksin gününü. Bir kadın sabaha kadar öpe koklaya nasıl yanar göreceksin. Aramızdaki ten uyumu nasıl etkileyici anlayacaksın.

MELODİ; Oynadığımı nereden anladın.

XYZ; Seni çok ama çok iyi tanıyorum Mel... ama şu an beni delirttiğini de bilmeni isterim madem bu kadar ileri gittin bu oyunda. Şu yapmak istediğim tek şeyin seninle sabaha kadar sevişmek olduğunu bilmeni isterim. Bana kızma bu kadar ileri gitmemi sen istedin. Ve inan bana daha da çok ileri gideceğim fakat şimdi değil. Önümdeki uçağa binmezsem yanına geleceğime bile eminim. Defol bin uçağına git de bana.

Melodi mesajı okurken ufak çaplı bir körlük yaşadı doğru mu okudum diye tekrar okudu. Adam iki dakikada resmen tuhaf bir şeye dönüşmüştü. En kötüsü de Melodi'nin bundan rahatsızlık duymamasıydı. Televizyondaki erkekleri beğendiği olmuştu ama bu başka bir şeydi. Görmediği tanımadığı bir adam tuhaf bir şekilde heyecanlanmasına sebep olmuştu.

Melodi oyununa devam ederek "Bırak işini gücünü bana gel." yazdı.

XYZ; Bebeğim, telefonunu başkasının kullanmadığına emin misin? Şu an gerçekten ölüyorum. Gebertiyorsun beni.

Melodi gelen mesajı okuduğunda canlı arama kutusuna tıkladı. Görüntülü arama başlarken de ayağa kalktı. Bay Bilinmez açacak mı diye beklerken ekran açıldı. Ekrana bir uçak merdiveni  yansıdı. Melodi ise kendi etrafında bir tur dönerek odanın boş olduğunu gösterdi. Ardından "İkna oldun mu? Olduysan ben yatıyorum." dedi. Yattı ve sessizce ekrana baktı. Adam kapatsın diye bekliyordu ama kapatmıyordu.

Kusursuz Tanışma - Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin