XXIX. Černý plíce

326 15 12
                                    

pohled Jakuba

,,To stačí, víme, co to bylo" pronesl Patrik.

,,Já si ale opravdu nic sama nevzala" pronesla Nela.

,,Ty sice ne, ale víme, kdo ti to udělal" pohled jsme s klukama přesunuli na Dominika.

,,Kdo to byl?" optala se Nela. S pohledem stále upnutým na Dominikovi, jsem ji odpověděl;

,,Vyhlídl si tě barman, nevšimla sis jeho pohledů už od začátku?" přesunul jsem pohled zpět na Nel, která vypadala dost zmateně.

,,Proč jsi neřekl pravdu?" zašeptal Patrik, rukou jsem mu naznačil, že jim to vysvětlím potom.

,,To je hrozný, co kdyby se to stalo někomu z vás?" strachovala se.

Copak, bavilo tě si z mojí sestry dělat srandu?

Dominik se celou tu dobu koukal do země a nebyl schopen slov.

,,Dominiku?" pronesl jsem, on nasucho a nahlas polkl.

,,Díky, že ses o Nelu postaral, nikdy na to nezapomenu" moc dobře věděl, že tu nejde o omluvu.

,,Brácha sorry za tu hádku, hrozně mě to mrzí" vrhl se do objetí.

Věděl si, že když něco posereš, tak ti to odpustím.

,,V pohodě" pronesl jsem, přecijen pořád se mi v hlase ozývala arogance vůči němu.

,,Nel, tak co bys dneska chtěla dělat? První den prazdnin, nejdem na koupaliště?" navrhl jsem, pro zlepšení atmosféry.

,,Do vody nemůžu, ale třeba kdyby si mě vzal do studia?" uculila se jako ta nejkrásnější maková panenka.

,,Jasně, hele tak se asi běž převléct a s klukama pak vyrazíme" lehce přikývla a s mobilem v ruce odešla.

,,Jakube, chtěl bych ti to vysvětlit" začal hned Dominik.

,,Dominiku dost" rozmáchl jsem rukama ,,za tímhle uděláme fakt tlustou čáru, ale ty mi slíbíš, že tyhle zkurvené metody, jak dostat holku do postele, nikdy nepoužiješ" pohrozil jsem mu.

,,V životě už nikdy, slibuju, Nel se mnou zůstane čistá" zvedl ruce do obranného gesta.

,,Čistá sice už moc není" odkašlal si Patrik.

,,To je sice pravda, ale myslel jsem to jinak" pousmál se Dominik.

,,Prosím vás, nebavte se tu předemnou o moji sestře a jejím sexuálním životě" zacpal jsem si uši.

,,Mě by ale přecijen zajímalo, proč jsi ji to neřekl?" začal Matěj.

,,Vím, jak by ji to vzalo a ublížilo. Nesnesla by to.. zase by- zase by s něčím začala a já nechci, aby tím spouštěčem byl tenhle blbeček" dal jsem Dominikovi pohlavek, i když pro tu dvoumetrovou žirafu to bylo jako pohlazení.

,,Měli bychom jít, ať na nás nečeká" pronesl jsem a společně se všema jsme vyšli z bytu.

---

Dojeli jsme do studia a se všema se společně vydali dovnitř.

,,Je tu Natka?" zeptala se Nela Radka.

,,Hľadá tu snáď niekto to najúžasnejšie dievča na svete?" ozval se nadšený hlas ze skladu s merchem.

,,Tak já jdu za ní, zatím pa" poslala Dominikovi vzdušnou pusu a odešla do místnosti vedle.

Definice láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat