Pomalu jsem svůj pohled otočila na stranu, odkud jsem zaslechla ten hlas. Viděla jsem jen obrys mohutné mužské postavy, směřující svými kroky ke mně.
Chce mě snad znásilnit? Zabít? Nebo si jen popovídat? Popovídat asi těžko, co by tu dělal někdo v takovou noční hodinu.
,,Nelekni se" vylekal mě hlas přímo za mnou. To jich je tu více, nebo jsem si jen nevšimla, že změnil svůj směr?
,,Pozdě" pousmála jsem se a poté se na osobu konečně podívala. Přeměřili jsme se navzájem pohledem a já k tomu nadzvedla obočí.
,,Neznáme se?" zeptal se mě dřív, než jsem tu stejnou otázku stihla podat jemu.
flash back
,,Dáš si?" pohled jsem přenesla na růžovou pilulku.
,,Co to je?"
,,Něco, co tě přenese do bezstarostného světa"
,,Nic takového neexistuje"
,,Nemel nesmysly, a ber"
---
Je 5:30, a já se opět probouzím v pro mně už známém pokoji, vedle čtvrťáka. Kluka čtvrtého ročníku střední školy.
Popadnu všechno svoje oblečení, rychle přejedu očima po zbytku pokoje, jestli jsem tu něco nenechala a během vteřiny mizím za dveřmi.
konec flash backu
,,Chtěla jsem říct to stejné.. jasně že se známe" ten hlas, ty oči, rysy obličeje.. poznala jsem ho.
,,Dlouho jsme se neviděli" seděla jsem s otevřenou pusou, hledíc na něj.
,,To teda, možná je i dobře, že to skončilo" pronesla jsem a mykla rameny.
,,Vím, našla sis kluka.. Citta, že? Něco málo jsem zaslechl" ušklíbl se a překřížil si ruce na hrudi.
,,Přisedneš si?" poplácala jsem na místo vedle sebe.
,,Pokud můžu?" zeptal se a já zakývala hlavou na souhlas.
,,Víš, že jsem možná i ráda, že jsem tě tu potkala?" zeptala jsem se s pohledem upnutým na posprejovanou zeď před námi.
,,Jakto?" zeptal se, prohlížející si moje tělo.
,,Ztratila jsem se, nevěděla bych, kudy se vrátit. Mobil u sebe nemám a když jsem zaslechla tvůj hlas, myslela jsem si, že jsi nějaký bezďák, co mě znásilní nebo ještě hůř, zabije" zasmála jsem se, ale myslela jsem to upřímně.
,,Co ty víš" řekla zcela vážně a mě přeběhl mráz po zádech.
,,Dělám si legraci, neboj" pohladil mě po tváři a zastrčil mi pramínek neposedných vlasů, za ucho.
,,Změnil ses za ty měsíce" pohlédla jsem na něj.
,,Ani moc ne, nebo ti to přijde?" pronesl.
,,Máš jiný střih vlasů, nabral si svaly, celkově jsi až moc upravený" pousmála jsem se. Pamatovala jsem si ho, jako přitažlivého, ale neupraveného kluka, co sice dbal na hygieně, ale na svém bydlení ne.
,,Asi děkuju?" zasmál se a položil svou pravou dlaň na mé stehno. Ošila jsem se a jeho ruku sundala.
,,Promiň, já- eh" poškrábal se nervózně na zátylku.
,,Už bych měla jít" začala jsem se zvedat, jenže on mě jemně chytil za ruku a otočil mě směrem k němu.
,,V tomhle by tě opravdu nějaký bezďák znásilnil, nechoď ještě, a už vůbec ne sama" pokývl hlavou na mé tělo, zakryté pouze podprsenkou a kraťasy. Já úplně zapomněla, že mám po celou dobu na sobě jen toto.
ČTEŠ
Definice lásky
Fanfiction(ff- cz rappers) Láska - slovo, které jsem nikdy nedokázala pochopit. Je to emoce, kterou ve vás vybudí člověk, k němuž něco cítíte. Byla to tedy ta láska, kterou jsme si oba představovali? Bylo to to, co jsme oba hledali? (je to FANFIKCE, nějaké ud...