Duyuru

5.1K 331 65
                                    

Hepinize merhaba aşklarım, öncelikle sizleri çook özlediğimi yazmak istiyorum 💗💗

Sonrasında ise boşuna bölüm bildirimi geldiği için çok üzgünüm fakat sizi de kendimi de belirsiz bir denklemde bırakmak istemedim.

Hepinizin bildiği üzere Wattpad Türkiye erişime engellenmiş durumda ve şu an bir dava süreci var. Eninde sonunda Wattpad düzelecek olsa da ne aile bakanlığından bir açıklama geldi ne de halledeceğiz demekten başka Wattpad'den bir geri dönüş alabildik ve neredeyse hepimiz okuduğumuz kitaplardan ve yazdıklarımızdan belirsiz bir süre uzak kaldık.

Şahsen ben turuncu uygulamaya giremediğimden beridir çok üzgünüm ve sizlerin çoğunuzun da böyle olduğundan eminim çünkü dünyadan birazcık da olsa uzaklaşabildiğimiz sığınağımızı kaybettik gibi oldu fakat ben böyle olmasını istemiyorum.

Bu yüzden de Peyda'ya devam edeceğim çünkü Wattpad'imiz eninde sonunda açılacak, artık VPN ile değil de normal bir şekilde girebileceğiz fakat o zamana kadar bizi kısıtladıkları için kös kös oturacak da değiliz.

Wattpad açılana kadar bölümlere devam edeceğim ben çünkü dayanamıyorum artık resmen, bunaldım ve Wattpad'siz çook sıkıldım.

Şimdi bölümleri nasıl ve nerede yayınlayacağıma gelirsek:

1- Wattpad'de yayınlayacağım, şu an tam olarak herkese buradan ulaşabilirim çünkü, isterseniz VPN ile kitabı çevrimdışına alıp öyle de okuyabilirsiniz.

2- İnkspired adlı uygulamada @everybodylies39 olarak beni bulabilirsiniz, bölümleri baştan sonra oradan yayınlayacağım fakat daha sonra Wattpad düzelince kaldıracağım

3- WhatsApp'ın kanal bölümünden isterseniz part part yayınlarım, sizler için en kolayı bu olabilir.

WhatsApp kanalının ve İnkspired'in linkini de hesabıma bırakacağım.

Aslında bölümleri okuyamayacak bir kişinin bile hakkına girmek istemezdim ama bu bir haftada gerçekten de Wattpad'de kitap yazamamaktan, okuyamamaktan ciddi bir derecede bunaldım ve boşluğa düştüm resmen. Yine de okuyamayacak herkesten çook özür dilerim.

İnşallah en yakın zamanda uygulama düzelecek ve biz tekrardan kitaplarımızı okuyabileceğiz 💜

Twitter: evnights

Sizi sonsuz seviyorum ♾️🤍🤍🤍

PeydaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin