$

91 17 24
                                    

Sakusa Osamu'nun mesajıyla revire koştuğunda sedyede yamuk bir şekilde oturup duvara yaslanan Atsumu'yu görmüştü girdiği anda. Gözleri kocaman açıldı kaşından akan kanı görünce.

Atsumu başını çevirip bayık gözlerle çocuğa bakarken güldü olan hiç umrunda değil gibiydi. Döndüğünde gözünün altındaki morluğu da fark etmişti Sakusa.

"Ne öyle bakıyorsun? Yok bir şeyim." derken hemşirenin karşısına gelmesiyle gözleri. ayrıldı çocuktan. Kadın "Dikiş atacağım, dayanabilir misin?" dediğinde tekrardan gülmüştü. "Sizce?"

"Manyak." diye mırıldandı Osamu, çocuğun dikiş atılırkenki tepkisizliğine. Atsumu bunu duyup yan bir bakış atmıştı ona.

Kısa bir sürede bittiğinde üçü birlikte çıktı odadan. Osamu kardeşinin yine kavga etmesine sinirliydi, biraz söylenip ayrıldı yanlarından. Birlikte kafeteryada oturuyordu şimdi ikisi.

"Neden kavga ettin sen?"

"Canım istedi."

"Ne? Saçmalıyorsun."

"Ne önemi var oldu bitti işte. Öldüreceğim ama o piçi. Piercingime vurdu amın evladı."

"Koparmadığına şükret."

"Kopsa daha az acırdı. Neyse, diğer kaşımı delerim."

"Hâlâ ne düşünüyorsun."

"Başka ne yapayım?" derken arkasına yaslanıp iyice gerindi. "Hâlâ yakışıklı mıyım?"

"Evet."

"Güzel."

"Cidden..deli herifin tekisin."

"Deli dediğin adamın önünde diz çökmesini biliyorsun ama."

"Ve sapık."

"Zevkle."

Sakusa ters bir bakış atıp sandalyeden kalktığında Atsumu hiç düşünmeden bileğini tutup çocuğu kendine sertçe çektiği için az kalsın üstüne düşecekti. Masaya zar zor tutunduğunda bile yüzleri fazla yakındı. Geri çekilmeyi düşünse de neden olduğunu anlamadığı şekilde yapamamıştı.

"Ne yapıyorsun insanların içinde?"

"Bana bir daha öyle baktığını görmeyeyim Kiyoomi."

Sert sesi Sakusa'nın sertçe yutkunmasına neden olurken bakışlarını bile kaçıramadı. "A-afedersin."

İfadesi anında değişti, her zamanki gülümsemesi yayıldı yüzüne. "Güzel, hadi git şimdi dersine."

Sakusa bir şey demeden uzaklaşırken arkasına yaslanıp sesli bir nefes verdi Atsumu. Bazen daha kibar davranması gerektiğini düşünse de hareketlerine yansıtabildiği bir şey değildi bu. Kendisine saygı duymasını istiyordu.

boy w piercings || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin