$

73 12 41
                                    

Tw: kendine zarar verme

Korkunç bir sessizlikte üçü de birbirine bakmadan otururken ilk kelimeyi söylemek çok zor geliyordu hepsi için. Atsumu zaten konuşmaktan çok uzak bir hâldeydi, Osamu da yaptığı şeyin pişmanlığıyla sessiz kalması gerektiğini düşünüyordu. Dolayısıyla, konuşması gereken kişi Kiyoomi'ydi. Bunun farkında olarak boğazını temizledi.

"Yalnız kalmak isterseni-" Ne diyeceğini bilemediğinden ve belki ikilinin yalnız konuşmak isteyebileceği ihtimalinden dolayı bu ilk sözü olurken Atsumu'nun aniden konuşmasıyla bitirememişti cümlesini. "Hayır."

"Peki o zaman. Artık doğru dürüst bir konuşalım. Atsumu, ne zamandan beri kullanıyorsun?"

Atsumu olduğu yerde kıpırdandı, gitmek istiyordu buradan. "Bilmiyorum, zaman kavramım yok oldu."

"O gün içinden bir şey hatırlamaya çalış."

"Sende kalmadan önceydi. Sanırım direkt ondan önceki gündü. Bilmiyorum."

"Okula gelmeyeceğini söylemiştin, ilk o gün müydü?"

"Öyledir."

"Ne kadar sık kullandın?"

Soruları sorarken duygusal davranmamaya çalışıyordu, sesini düz tutmaya çabalamasından belliydi ama aslında sevgilisinin kendine böyle bir şey yapıyor olmasına fazlasıyla üzülüyordu.

"Saymadım ama..çok."

Aldığı cevapla sertçe yutkundu Kiyoomi. Bunu daha erken anlayamamış olmasına sinirliydi, derin bir nefes aldı ne diyeceğini düşünerek. Yine tıkandığı yere gelmişti.

"O orospu çocuğundan mı aldın yine?"

Atsumu sinirle konuşan kardeşine baktı göz ucuyla. "Evet."

"Öldüreceğim onu, önceden de sana satmaması için ölümüne dövmem yetmemiş."

"Bir dakika. Şimdi bana şu olayları anlatın çünkü bilmiyorum bir şey."

Osamu sesli bir nefes verirken dirseklerini bacaklarına koyarak öne eğildi. "Atsumu anlatmak istemezse ben anlatayım."

Çocuk başını çevirip omuz silktiğinde devam etti konuşmaya. Geçmişi böyle hatırlayacak olmak germişti.

"Atsumu lisedeyken hastalığının kötü bir döneminde kullanmaya başlamıştı ilk kez. O sıralar bir de flörtleştiği biri vardı, durumunu bilmiyordu çocuk. Atsumu gizli tutmak istemişti. Sonra işte, kullanmaya başladığında artık kendini kontrol edememeye de başladı ve çocuk Atsumu'nun manyağın biri olduğunu düşündü."

Çocuk gülerek "Ne güzel anlatıyorsun öyle." dediğinde gözlerini devirdi Osamu. Olanı anlatıyordu işte.

"Zaten son zamanlarda flörtleşmiyor sayılırlardı, çocuk kendini geri çekip bir de Atsumu'yla olanları arkadaşına anlatmış meğer. Çocuk da Atsumu'yu zorbalama fikrini mantıklı bulmuş. Amına koyduğumun salağı. Neyse sonra bir gün okul çıkışında Atsumu'yla buluşmak istemiş çocuk. Ara sokakta bunu böyle itip kakmaya başlamışlar. Atsumu da delirmiş tabii, doğru düzgün yürüyemeyip söylediği 5 kelimeden 2'si yanlış olan kardeşim bunların amına koymuş orda. Hastanelik etti çocukları. Birinin kaburgalarını kırmış, nasıl becerdi hiçbir fikrim yok. Tabii onlarla beraber kendisi de hastaneye yattı, kullandığını da testlerle öğrendik. Yani, önceden işaretleri anlamamız için bilmemiz gerekiyordu nasıl bir şey olduğunu, biz de bilmiyorduk. Anlayamamıştık."

boy w piercings || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin