"Gel içeri, bir saniye bekle yapayım şunu." Kapıyı çocuğa açtıktan sonra direkt odaya koşmuştu Atsumu, burnuna tuttuğu şey kaymadan yapabilmek için.
"Yine mi bir yerini deliyorsun? Burnun muydu o?" derken odaya ilerledi Sakusa da. Burnuydu evet, rahat duramıyordu bu çocuk gerçekten.
"Ortadakinden sıkıldım, yana geçmeye karar verdim." İğneyi geçirişine bakamayacağı için başını çevirirken "İyi yaptın." diye mırıldandı Sakusa. Bakamıyordu bu tarz şeylere, Atsumu'nun nasıl dayandığına da fazlasıyla şaşırıyordu. Gerçi artık alışmış olmalıydı. Kulaklarında sayısız delik vardı, dudağında da 'snake bites' denen piercing'den vardı. Sakusa böyle şeyleri pek anlamasa da Atsumu'dan bir şeyler duyuyordu tabii.
"Kaşım için bunu aldım, bak."
Burnuna geçirdiği şeyi bıraktıktan sonra küçük poşetteki metali çıkarıp kaşına geçirdi hızla. "Aynadan bak, topunu takacağım."
"Güzelmiş. Bana mı süslendin?"
Atsumu kahkahasını tutamadı. "Bunlar yüzünden mi etkileniyorsun benden?"
"Aksine, onlar olmadan daha hoşsun."
"Normalde belki, ama sevişirken farklı düşündüğünü biliyordum." dediğinde başını çevirdi Sakusa. "Dışarı çıkacak mıyız?"
"Vazgeçtim."
"Neden?"
"Çok mu istiyordun sanki?"
"Hayır, sen çok istiyor gibiydin."
"I-ıh. Ben başka bir şey istiyorum." Arkasını döndüğü gibi Sakusa'nın dudaklarına yapışırken eli de çocuğun kalçasını kavramıştı sertçe. "Seni görünce isteklerim değişiyor."
"Miya-"
"Bana Miya dememeni kaç kere söyledim Kiyoomi?" derken çocuğun saçlarını tutup başını arkaya çekmiş ve dudaklarını boynunda gezdirmişti.
"A-alışkanlık."
"Atsumu'ya alış amına koyayım." Dişlerini çocuğun boynuna geçirdiğinde duyduğu inlemeyle geri çekilip güldü. "Yatağa geçelim Kiyoomi."
Çok geçmeden kendilerini yatakta bulduklarında Atsumu yatağının demirine takılı olan kravatı yerinden çıkarırken çocuğun direkt arkasına koyduğu ellerini bileklerinden birleştirip ezbere şekilde bağlamış ve vücudunu öne itmişti. Kalçası direkt gözleri önündeydi şimdi.
"Atsumu üstümü bile-"
"Üstünün çıkmasına gerek yok." Ellerini öne uzatıp pantolonunun düğmesini açtıktan sonra aşağı doğru indirip kalçasını tamamen açığa çıkarmıştı. "Seni sikmem için bu da yeterli."
"Rahat değilim."
"Birazdan farkında bile olmayacaksın." Bu sefer kendi kıyafetini sıyırmıştı elleri. "Uysal uysal bekliyorsun, sesin bile çıkmıyor."
"Atsumu neden oyalanıyorsun?"
"Canım izlemek istedi." demesiyle başını çevirmeye çalıştı Kiyoomi. Bunu yapmasıyla yana düşmüştü.
"Kiyoomi, ne yapıyorsun?"
"İzleme."
"Utandın mı?"
"Hayır ama-"
"Ne o zaman?" dediği an Sakusa'nın penisini tutmasıyla çocuğun lafı yarıda kesilmiş ve inlemesi doldurmuştu kulakları. "Altımda kıvranmaktan utanmıyorsun ama izlememden utanıyorsun. Kime ait bunlar Kiyoomi?"