$

78 13 63
                                    

Elindeki paketi sallayıp dururken aradan geçen iki günü düşündü. Birinde Kiyoomi'yle uyuduğu için, diğerinde de Osamu'larda kaldığı için kullanmamıştı. İhtiyaç duymuştu, hatta dün uyuyamamıştı ama gece bir anda kalkıp eve de gelemezdi.

Yine burnunu mahvedercesine acıttığında derin bir nefes aldı. Uykusuz kaldığından dolayı ilk etkisi daja fazla olacaktı, bunun farkındaydı ama yapabileceği başka bir şey de yoktu.

Sıcaklık bastığında eliyle hava yaptı kendine. Geçen sefer de olmuştu böyle, alışık olmadığı durumlar değildi. Bir süre acısına dayanıp sonra bayılacaktı bir nevi.

.

Korkunç bir baş ağrısıyla gözlerini açarken hissettiği mutsuzluk anında bütün vücudunda dolaşmaya başlamıştı sanki. Beyni direkt çalışmaya başlamıştı bu sefer, korkunç hissediyordu.

Yataktan düşercesine kalktıktan sonra çekmecesine ulaşıp son paketi aldı. Düşünmeden direkt ilk düzlüğe döküp burnunu sürerek çekmişti içine yine.

Birkaç saniye sonra burnundan akan sıcak sıvı yerle buluşurken elinin tersiyle silip güldü sinirle. Her şeyden nefret ediyordu, kendinden de.

Burnunu ve elini temizledikten sonra odaya ilerlemeye çalışırken bacaklarının kendini taşıyamamasıyla bedeni yerle sertçe buluşmuş ama canı bile acımamıştı. Vücudu alev gibi yanıyordu, yerle temas eden noktalarının acımasından anlıyordu bunu.

"Sikeyim.." diye mırıldandı artık olduğu yerde kıvranırken. Birazdan etki etmeliydi, dayanacaktı mecbur.

.

Telefonun çalmasıyla gözlerini zar zor açarken içinden sövmüştü vücudunda hissettiği ağrıyla. Tutunarak kalkmaya çalıştı, telefonu en azından yakınındaydı ki alabilmişti.

"Efendim?" dediğini sanarken ağzından saçma bir mırıldanış çıktığı için Kiyoomi gülüp "Günaydın, uyuyordun herhalde." demişti her şeyden habersiz. Atsumu acıyan boğazına rağmen yutkunmaya çalışırken "Saat kaç?" diye mırıldandı. Gözleri görmüyordu bakabilecek kadar.

"11'e geliyor."

"O kadar uyumuş musu-muyum ya." Gece ne zaman kalktığı ve geri uyuduğundan haberi yoktu tabii. Zaman algısını kısa sürede kaybetmişti.

"Evet. Kaçta buluşacağız biz?"

Buluşacaklarını hatırlamuyordu bile, belli ki bir plan yapmışlardı ama ne olduğunu bilmiyordu.

"2-3 saate buluşalım mı?"

"Olur."

"Tamam haberleşiriz." Telefonu direkt kapattığı için Kiyoomi şaşırsa da çocuğun uykusuna vererek güldü tekrardan. Atsumu ise başını yere yaslayıp gözlerini kapatmıştı tekrardan.

Uyumamıştı, sadece biraz daha öyle durmaya ihtiyacı vardı. Zaten bedeni nahvolmuştu yerde yatmaktan, kalkıp duş almalıydı.

Duştan sonra ağzına zorla birkaç şey attı ve saate baktı. Nasıl bu kadar oyalandığını bilmese de kısa sürede çıkması gerekecekti. Kiyoomi'den nerede buluşacaklarını öğrenmeliydi.

Omi

Nerede buluşacağız biz?

Ben seni alacağım ya

Ablamdan anahtarları aldım

Ben hazırım sayılır duş falan aldım

Çık istersen

Tamamm

Üstünü giymek için ilerleyecekken gelen ani mide bulantısıyla tuvalete koşup çökmüştü klozetin dibine. Midesindeki her şeyi boşalttıktan sonra alnını eline yasladı.

"Sikeyim..bunlar beni mahvedecek."

Tekrar toparlanıp giyindiğinde Kiyoomi'yi beklerken birkaç sigara içmişti üst üste yaktığını fark etmeden. Bunun yerine su içse şu an kendine gelirdi ama bir aptallık tutmuştu işte.

Aşağı inip kapıdan çıktığında gelen ışıkla elini gözlerine siper edip arabaya ilerledi. Kiyoomi'nin ehliyeti olduğunu bile bilmiyordu ama bu işine gelmişti, şu an otobüste veya takside sürünmek istemiyordu.

Koltuğa yerleştiği anda eğilip yumuşak bir öpücük kondurmuştu çocuğun dudaklarına. "Çok özledim seni."

Kiyoomi gülümseyerek kendine çekti onu hafifçe, birkaç saniye öpüşmüşlerdi şimdi. "Ben de çok özledim."

Atsumu gülümsedi ama gülümsemesi bile yamuk yumuktu. Kiyoomi dudağını dişledi, çocukta bir şey vardı.

"Atsumu istersen gitmeyelim, iyi görünmüyorsun. Sigara da içmişsin belli, nasıl sinmiş üstüne."

"Fark etmeden abartmışım biraz. Sorun yok, gidebiliriz." diye mırıldanırken arkasına yaslandı ve içinden geçirdi. 'Keşke bir de nereye gittiğimizi bilsem.'

"Gözlerin kapanıyor, uyu istersen biraz." Kiyoomi söyleyene kadar fark etmemişti bile. Tekrar gülümsemeye çalışıp başını salladı gözlerini kapatırken. Başı ölecekmiş gibi hissettiriyordu.

Aklıma fena bi fikir geldi

One shot diye başladığım şeyi böyle uzatmam çok komik hahajqjsj

Nasıl gidiyo sıkılıyo musunuz yoksa iyi mi

Bide uyuşturucu hakkında pek bilgim yok ve araştırınca çıkmıypr bazı şeyler o yüzden saçma olmuyodur umarım

boy w piercings || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin