Kapitola 5 - ,,Karma je zdarma"

6.6K 344 4
                                    

Och lásky kvietky, ahoj! :3

Troška neskôr ale sme tu s novou časťou Dominika! (Báš na seba berie plnú zodpovednosť za meškanie .. (O.o)  ) Dobre teda v prvom rade veľmi pekne ďakujeme za vaše reakcie, vážne nás neskutočne teší, 

že sa Vám náš príbeh - ehm, ehm, Dominik :D - páči a dúfame , že to tak ešte dlllllho ostane :

A v druhom rade snáď len- pekné čítanie :3

*****

     "Včera mi volal Rob," začína a vykladá si nohy na ten nesmierne pohodlný gauč. Reálne začína uvažovať o tom, že sa nasťahuje k Hane, pretože sa na tomto byte pomaly ale isto stáva závislou. A nie, nemá to nič spoločné s Haniním super sexi susedom... no vážne nie!

     "Už vieš kedy máš prvú jazdu? " pýta sa zaujato Hana, ale Emily len krúti hlavou.

     "Nie, nie... ale pozval ma na ďalšie preteky. Ako diváčku."

     "Fíha," ozýva sa Hana no aj tak sa naďalej venuje nanášaniu linky na očné viečko. Emily si musí zahryznúť do pery, aby sa nerozosmiala nad priateľkiným výrazom v tvári. Vyplazený jazyk si zviera medzi zubami a prisahala by, že Hana ani nedýcha od toľkého sústredenia sa.

     "Uhm," súhlasí Emily   "a najlepšie je, že ideš so mnou." nadhodí nedbalo, akoby jej oznamovala, že vonku svieti slnko. Lenže Hana v tej sekunde pustí štetec, ktorým si dôkladne kreslila linku a otočí sa k Emily.

     „Ideme na preteky? OBE?"

     „No, ja idem určite.. myslela som že by si chcela...."

Hana si konečne uvedomí, že si z nej priateľka nerobí – dobrý deň – a začína sa jej to páčiť. Oči jej žiaria ako dieťaťu, ktoré pôjde po prvýkrát do Disneylandu.

      "Kedy a kde?" dodá rýchlo a nadšene.

     "Sú zajtra, ale čas a miesto sa upresní. Dve hodiny pred začatím mi príde sms."

     "Och myslím, že začínam byť vzrušená." Emily sa zasmeje.

     "Ty si blázon Han."

     "Blázon? Och áno som. Už len pri pomyslení na tie rýchle autá a sexi chlapov mi tečú sliny." Oblizne si plné pery.

     "Niko tam bude?" Emily si len vzdychne.

"Neviem. Nechcem to ani vedieť. " odpovedá úprimne "Ale asi hej.. nezabúdajme že je šampión. " dodá Emily a snaží sa tváriť že si priateľkin vševediaci úsmev nevšimla.

*****

V deň pretekov, sa Hana zastaví pre Emily u nej doma. Nechápe, ako je možné, že jej priateľka stále nemá vlastné auto, keď v nich má takú záľubu. Hana miluje topánky, preto ich má viac, než by si jeden myslel... Lenže vždy keď sa na to Em opýta, tá len mykne ramenom a zmení tému. Vraj, do školy jej stačí aj bicykel a na tú troch, jej auto požičajú aj doma.

     „Dobre drahá, ukáž mi tú adresu. Celý deň som taká nabudená na všetok ten sex ktorý bude vo vzduchu...!"

Em len prekrúti očami, a so smiechom jej ukazuje mobil s adresou. Hana zadá dané súradnice do navigácie a snaží sa tváriť neurčito keď vidí, na aké odľahlé miesto pôjdu. Cestou na preteky je v aute veselo. Majú pustené rádio a obe nadšene spievajú všetky ich obľúbené piesne. Z dnešného večera sú obe veľmi nabudené. Emily preto, lebo sa nevie dočkať, keď uvidí jazdiť všetky tie talenty.. keď jej uši poláska všetok ten rev motora, či vôňu spálených pneumatík. Hana je naopak nadšená myšlienkou, že konečne uvidí to, čo jej priateľku napĺňa.

DominikWhere stories live. Discover now