Oukej. Sme úplne prekvapené a milo šokované. Už len prológ ste dostali na štvrté miesto v kategórii Romance. Naozaj si to ceníme a ďakujeme. Dúfame, že sa vám bude páčiť aj prvá časť :)
Keď sa konečne po náročnom dni v škole a následne práci dostala domov, ako vždy nasledovala jej každodenná rutina – kontrola schránky. A tam, medzi hromadou nezmyselných letákov volajúcich po rôznych zľavách a novinkách, ležala ona.
Malá hranatá obálka, ktorá ukrývala hotový poklad. V prvom rade jej napadlo – nie, poštárka sa musela isto pomýliť ; inak si vážne nevedela vysvetliť čo by to robilo v jej schránke.
Ibaže keď zbadala na obálke dve písmená, ktoré sa zhodovali s jej iniciálami, vedela že je to skutočnosť. Roztrasenými prstami roztrhala obálku , ani nečakala kým príde do bytu, a oči sa jej rozšírili zmesou šoku a vzrušenia. Obálka totižto ukrývala papier s miestom a časom konania, ktorý bol jej vstupenkou na tajné preteky.
A teraz sedí za volantom tohto nádherného, silného no predovšetkým rýchleho auta. Spotené dlane utiera do riflí a olizuje si suché pery. Sama nemôže uveriť tomu, koľké šťastie dnes má. Po tom, ako sa rozhodla že sem nakoniec príde, jednému z pretekárov prišlo nevoľno. Keď počula jeho rozčúlené nadávky že musí odstúpiť z pretekov, s malou dušičkou sa placho ponúkla, že ho na dnešných pretekoch zastúpi. Po tom, ako si ju pozorne premeriaval, na jej prekvapenie prikývol na jej ponuku.
Autá milovala. Milovala rýchlu jazdu, vietor vo vlasoch, vibrácie ktoré jej cez končekov prstov putovali ďalej do tela. Milovala, že hoc je taká maličká, dokázala ovládať ten pekelný stroj.. a on ju na slovo poslúchal. Samozrejme, že s tým svojim autom sem prísť nemohla- s takými autami sa nepreteká. Možno preto bola taká nadšená z auta, ktoré jej bolo zverené.
Poobzerá sa naokolo a sleduje všetkých tých ľudí, ktorý sa prišli pozrieť na dnešné preteky. Je ich neskutočne veľa, aj keď ide o nelegálnu akciu. Bodol ju osteň nervozity, že ju všetky tie oči budú sledovať a čakať na jej chybu. Noha, ktorú ma na plyne sa pohne a stlačí ho. Motor jej odpovedá silným vrčaním a v tej chvíli nervozitu nahrádza príval adrenalínu. Cíti ho v rukách, v nohách, v krvi.. všade. Toto je to, čo potrebuje.
Vedľa nej zastavuje ďalšie auto a ona ho s obdivom sleduje. Za volantom vidí
sedieť chlapa, ktorý má hlavu otočenú od nej a rozpráva sa
s nejakým dievčaťom. Keď od neho dievča odstúpi, postaví
sa medzi autá. Emily ju sleduje s čistou závisťou. Dlhé,
opálené nohy vykúkajú spod krátkych, odstrihnutých šortiek.
Okolité svetlo z lámp sa odráža od kamienka, ktorý má
vystavený v nahom pupku. Niečo, čo vyzerá viac ako
podprsenka než ako tričko ledva udrží jej prsia za napnutou
látkou. Dlhé, svetlé kadere jej padajú až k vystavenému
pásu. Dievča zdvíha ruky a keď sú pri jej bokoch, Emily vie
že je čas vyraziť. Nezaváha ani na sekundu, hneď dupne na plyn
a auto uháňa dopredu. Jej protivník je síce pred ňou, ale
Emily sa na neho tlačí a aj keď jej nedovolí predbiehať,
ona vie že má šancu.
Autá miluje už od
ESTÁS LEYENDO
Dominik
RomanceKaždá z nás má nejaké to svoje pobláznenie, svoju platonickú lásku, ktorú nevie dostať z hlavy. Poznáme to. V hlave máme všetky rôzne varianty ako sa zachováme keď ho stretneme, čo povieme, ako prehodíme vlasmi... Výnimkou nie je ani Emily, ktorá j...