No... poviem vám len- červenám sa až na zadku O.o
a dobru noc :D :D:D
-BS
Keď sa ich pery spoja, je to akoby medzi nimi niekto škrtol zápalkou. Plameň vášne sa im plazí po koži a oboch ich spaľuje.
Dominikov horúci jazyk odhodlane kĺže po spoji jej pier a Emily nezaváha ani na sekundu. Dychtivo rozlepí pery a dovolí, aby sa ich jazyky stretli na pol ceste. Z hrdla sa jej vyderie dlhý ston, keď jej špičkou jazyka pošteklí podnebie a následne jej zovrie jej vlastný jazyk medzi zubami. Pod zavretými viečkami vidí hviezdičky.
Emily sa už viac nedokáže udržať na mieste. Rukami mu zájde do tých hodvábne jemných pramienkov vlasov a prsty ohne v päsť, čím ho za ne zaťahá. Dominik v reakcie na to pritlačí bokami na tie jej, čím jej dovolí cítiť jeho erekciu tlačiacu sa proti látke teplákov.
„Och," vypustí cez stiahnuté hrdlo, keď jej nútená odtiahnuť sa od jeho pier pre nedostatok kyslíka. Lenže Dominikové pery ju neopustia.
Horúcim jazykom jej obkresľuje líniu sánky. Keď sa dostane k miestu, kde sa začína jej krk, jemné lízanie sa zmení na dráždivé no jemné hrýzenie. Emily opäť nahlas zaúpi a zavlní sa v bokoch, čím si zaslúži súhlasné zamrnčanie.
Atmosféra v miestnosti začína hustnúť. Pokožky im horia hoc len pri najmenšom dotyku a obaja sú tak veľmi, oh tak neskutočne vzrušení...
„Bože Em," zavrní jej Dominik do ucha, na čo ho následne oblíže jazykom. Tento malý čin následne vyšle triašku do Emilynho tela. „Zbláznim sa z teba."
Emily ani nečaká kým to dopovie, nejako sa jej podarí dostať ho na chrbát a zrazu sa našla nad ním, nohy po stranách jeho bokov a zadkom natlačená na jeho pôsobivú erekciu. Skúsla si spodnú peru, keď sa na ňom jemne zavrtela a jeho veľké ruky vystrelili k jej bokom aby ju zastavili.
„Em.." než však stihne dopovedať, Emily opäť raz prikryje jeho pery tými jej. Je to, akoby zrazu odhodila tú nesmelú masku a prebudila v sebe dlho spiacu ženu. Odhodlane mu rozdelila pery jazykom a dá mu bozk, ktorý ho ukráti na dychu. Lenže ona ešte ani najmenej neskončí. Keď sa Dominik pohrúži do bozku odtiahne sa a perami sa vydá na potulky po jeho krku, jazykom prechádza po drsnom strnisku ktoré tak miluje, hryzie miesto, kde mu na krku vystupuje ohryzok... a jeho ruky čoraz silnejšie zvierajú jej boky. Z jemného trasu ktorý do nej vysiela cíti, ako veľmi sa ovláda. Ako drží na uzde to zviera v ňom.. no ona to takto nechce. Chcela kompletne celého boha sexu. Celého Dominika.
Odtiahne sa teda od jeho krku a rukami odhodlane zaťahá za jeho tričko.
„Dolu.." zamrmle a začne látku vyťahovať vyššie. Dominik sa bez reptania posadí až sú obaja na rovnakej úrovni a typicky mužským spôsobom si pretiahne tričko cez hlavu. Emily už-už mala na perách sarkastickú poznámku o tom, ako si takto môžu chlapi vyzliekať tričká, no slová sa jej stratili niekde na ceste na jazyk.
„Panebože.." hlesne skoro zbožne na čo sa Dominik zasmeje. Lenže jej do smiechu veru že nie je. Pred očami má snáď tú najväčšiu dokonalosť na svete. Ako vo sne sa natiahne, aby pod končekmi prstov mohla cítiť jemnosť no zároveň tvrdosť jeho pokožky. Len čo došlo k tomuto kontaktu, Dominik jej zaboril prsty do vlasov a pritiahol si ju do tvrdého bozku. Až bolestne sa jej zahryzol do spodnej pery na čo jemne zakňučala, no hneď na to zastonala pretože jej zranenú peru vsal do úst a láskal jazykom.
YOU ARE READING
Dominik
RomanceKaždá z nás má nejaké to svoje pobláznenie, svoju platonickú lásku, ktorú nevie dostať z hlavy. Poznáme to. V hlave máme všetky rôzne varianty ako sa zachováme keď ho stretneme, čo povieme, ako prehodíme vlasmi... Výnimkou nie je ani Emily, ktorá j...