Prekvapeniééé. Je utorok a my pre vás máme novú časť DOMINIKA. Jupíí :D Myslím si, že sa máte na čo tešiť, úprimne milujem scénky Hany a Emily <3
Prepáčte, že tak neskoro, ale máme urobený trailer a neviem ako vám ho sem dať, pretože to nejde :( Takže bude až k ďalšej časti
-SB
"Mám pre teba novinku," povie Hana bez úvodu hneď ako Emily zodvihne telefón.
„Han, za pár minút mám prednášku, nepočká to?" povie nervózne, očami utekajúc k dverám, či už náhodou nevchádza profesor. Našťastie nie, pre tentokrát sa vyhla zhodeniu pred celou triedou. Emily počuje, ako si Hana na druhej strane linky povzdychne.
„Ok, ok, pošlem ti správu." a zloží. V tom momente vstupuje do miestnosti učiteľ a Emily vydychuje úľavou. Je viac než rada, že to stihla zložiť, pretože tohto učiteľa neznáša. Sedia vo veľkej prednáškovej sále, ale nikto ani neprehovorí. V miestnosti panuje tak dokonalé ticho, že by sme dokázali začuť aj špendlík dopadajúci na podlahu. Naozaj majú pred týmto učiteľom všetci rešpekt.
Učiteľ zapína notebook a posiela prezenčku do prvej lavice. Do ticha zavibruje mobil, ktorý na lavici vydá nepríjemný zvuk a Emily si uvedomuje, že to je jej. Rýchlo po ňom siahne a položí si ho na koleno. Učiteľ zdvíha hlavu a škaredým pohľadom putuje po študentoch, ktorí sa tiež otáčajú a hľadajú majiteľa mobilu, ktorý bol tak trúfalý, že si úplne nevypol zvuky. Emily, celá červená od rozpakov tiež pootočí hlavu, len aby nezistili, že to bola ona.
„Dúfam, že sa to viac nebude opakovať. Dobre viete, že to na mojich hodinách nestrpím a komu sa to nepáči," odmlčí sa a rukou ukáže za seba. „Tam sú dvere." počká či sa niekto postaví a odíde, ale nikto nemá odvahu. Spokojne sa usmeje a pustí sa do vysvetľovania novej látky.
Emily si až teraz, keď je úplne pohltený do výkladu všeobecnej psychológie, dovolí prečítať správu, ktorá je samozrejme od Hany.
Han- Ty a ja, dvojite rande. Dnes.
Emily- ?? Hana pohotovo odpisuje.
Han- Našla som nam dvoch chalanov. Potrebujes sa dostat od Lukasa nehovoriac o Dominikovi, ktory ta totalne poblaznil.
Nahnevane krúti hlavou a ťuká odpoveď.
Emily- Okedy ty chodis na rande??
Han- Nechodim, ale kvoli tebe urobim vynimku.
Och aké veľkorysé, pomyslí si a už neodpíše. Hane to ale nedá a preto jej píše ďalšiu správu, kde sa jej pýta či to teda platí.
Emily chvíľu rozmýšľa. Nechce sa jej do toho, ale vie, že Hana by vymyslela niečo oveľa horšie. Preto sa vzdá s odpíše jej ž to platí.
Hana jej nadšene odpisuje späť so všetkými podrobnosťami.
Keď už nič iné, tak Emily aspoň vie, že to budú pekní chlapi. Hana nerandí a to nikdy. Nepozná ju síce dlho, ale z jej rozprávania vie, že na normálnom rande ešte hádam ani nebola. Hana nie je ako zvyčajné dievčatá, nikdy netúžila po nejakom vzťahu. Takže teraz, keď sa kvôli nej obetovala (aj keď ju o to neprosila!), vie, že to rande bude stáť za to.
Alebo v to aspoň tajne dúfa.
***
„Hana, kde sakra trčíš!" zavrčí Emily do mobilu. Nervózne už desať minút prešľapuje na jednom mieste a ošíva sa nad každým pohľadom, ktorý jej venujú okoloidúci chlapi. Hana ju totiž v ďalšej SMSke informovala, že si má obliecť niečo cituje- ultra mega sexy. Škoda len, že obe majú trocha... no iné merítka toho, čo je sexy. Nakoniec teda skončila v čiernobielej pásikavej sukni s vysokým sedom, do ktorej si zapravila čierny top spadajúci jej z jedného pleca. Nohy v silonkách jej predlžovali topánky na vražedných podpätkoch. Vlasy jej po pleciach splývali v prírodných vlnách, a mejkap mala jednoduchý- oči zvýraznené maskarou, lícne kosti vystupujú ešte viac vďaka lícenke no na pery si natrela vyzývaný, krvavo červený rúž, ktorý pútal pozornosť na jej plné pery.
YOU ARE READING
Dominik
RomanceKaždá z nás má nejaké to svoje pobláznenie, svoju platonickú lásku, ktorú nevie dostať z hlavy. Poznáme to. V hlave máme všetky rôzne varianty ako sa zachováme keď ho stretneme, čo povieme, ako prehodíme vlasmi... Výnimkou nie je ani Emily, ktorá j...