Kapitola 10 - Láskavosť

6.4K 385 18
                                    

Prekvapenieee! Po dlhom uvažovaní sme sa zhodli na tom, že časti by mohli bývať aj dva krát týždenne - Streda a nedeľa, ale samozrejme pre to musíte spraviť niečo aj vy. Musíte nás motivovať a ukázať nám, že o to máte naozaj záujem. Nechceme vám dávať nejaké podmienky, že xy komentárov, xy votes, ale tak musíte pochopiť aj nás.

Berieme votes, komentáre, kritiku, všetko, len nám ukážte, že sa vám to páči! :-)

Príjemné čítanie, 

SB

P.S. Časť venujeme všetkým 4 kočkám, ktoré nám dali komentár k minulej časti <3

„Vážne netuším ako si ma k tomuto donútila." hundre Emily, posúvajúc si krátke šaty dole, keď vystupuje z taxíka.

Hana zaplatí a ignoruje hundranie svojej kamarátky, ako to robila celú cestu.

„Vôbec sa na seba nepodobám."

„Máš len o trochu viac mejkapu ako zvyčajne, pozri sa na mňa, to ja som tá, čo sa na seba nepodobá."

Emily trucovito oduje spodnú peru, nasledujúc Hanu do baru. Stále sa pokúša stiahnuť si lem šiat nižšie, ale tie ju neposlúchajú. Vážne za toto Hanu zabije, pretože si z nej urobila osobnú barbie. Nie len že jej nanútila tieto prekliato krátke šaty, ktoré majú výstrih, čo púta príliš veľkú pozornosť na jej dekolt. Hana veľmi dobre vie, že to neznáša, no aj tak nad tým len mávla rukou so slovami, že keď má čo ukazovať, nech ukazuje.

V kúpeľni strávili dobrú hodinu. Červené víno im rozviazalo jazyky a ubralo na šikovnosti, no aj tak vyzerali akoby vyšli z obálky módneho časopisu.

*

Po prvom drinku si to Emily začína užívať, pokiaľ nenarazí na príliš známu tvár.

Znechutene sa otočí na Hanu, ktorá očami behá po miestnosti a hľadá vhodného spoločníka na dnešnú noc.

„Argh." nafučí sa a tým si získa jej pozornosť. Hana spýtavo nadvihuje obočie a Emily bez rečí ukazuje pred seba.

„A to mohol byť pekný večer." skonštatuje jej kamarátka znechutene. „Mala by si mu povedať, že si zadaná."

„Áno Hana, myslíš si, že mi uverí?" krúti hlavou a očami sleduje vyškierajúceho sa Lukáša. Och ako ho len ona neznáša.

Hana len pokrčí plecom a napije sa zo svojho drinku. „Komu niet rady, tomu niet pomoci. Pozri sa koľko tu je chlapov, viacerí by ochotne hrali tvojho frajera."

Emily si vzdychne. Takto si tento večer nepredstavovala. Majú sa baviť.

„Idem na záchod." povie Hane, ktorá prikývne.

Emily sa prediera davom, aby sa dostala k správnym dverám. Je taká zamyslená, že keď vychádza, nevšimne si postavu, do ktorej drgne.

„Pardon," dostane zo seba a potom zodvihne hlavu. „Ty?"

„Ja." odpovie unudene. „Asi si rada v mojej spoločnosti, keď ju stále vyhľadávaš, však?" nadvihne obočie.

Emily mu chce odvrknúť niečo škaredé, ale potom dostane nápad. Nie zrovna ten najlepší, ale topiaci sa chytá aj slamky.

„Dominik?" osloví ho prirýchlo, aby neodišiel. On sa otočí a napravuje si vyhrnutý rukáv na košeli, čím jej oči automaticky padnú na jeho tetovania naozaj nechápe ako si ich doteraz nevšimla.

DominikOnde histórias criam vida. Descubra agora