Lásky kvietky, nová časť!
Dovoľte aby sme vám popriali nádherné sviatky a snáď ste mali krásneho Ježíška :) tu máte darček od nás :)
-BS
HANA:
Tak fajn – pomyslí si, zatiaľ čo si narovnáva spodok šiat, - ide sa na to.Očami sa vpíja do vysokej budovy pred sebou. Tlmená hudba ktorá z vnútra naráža do stien baru, ju priťahuje ako magnet. Pred vchodom stoja dvaja mohutní chlapi navlečení celí v čiernom a na chrbtoch sa im skvie nadpis SECUTITY. Keď okolo nich prechádza, podpätky jej klopkajú do noci, ani jeden z nich nepohne ani len brvou.
Vojde dnu a rozhliadne sa. Všade sú skupinky ľudí, len ona je sama ako idiot...
Nie Hana, prestaň! Pokarhá sa v duchu. Nebudeš jej vyčítať že chce byť na Silvestra so svojim chlapom... nebudeš!
S povzdychom na pery nahodí úsmev a rozhodným krokom sa vyberie k baru.
„Jameson s ľadom." Objedná si u barmana, ktorý si ju s úsmevom prezerá. Jeho oči zastanú na dlhší moment na jej prsiach a Hana len pretočí očami. Chlap.
„Štyri eurá." Zakričí jej, popri čom jej po doske posúva pohár. Hana s ťažkým srdcom vyloví z kabelky desať eurovku a tiež mu ju posunie.
Keď si výdavok odloží do kabelky, vezme pohár a otočí sa pred seba. Pohľadom skenuje tanečný parket. Kopa ľudí sa vlní do rytmu hudby a spolu s priateľmi čakajú na príchod nového roka...
Po čele jej prejde zamračenie. Prstami pevnejšie obchytí pohár a s odhodlaním ho do seba celý hodí. Cíti, ako ju alkohol šteklí dole krkom, no uvíta to.
Potrebuje to.
S povzdychom sa opäť raz otočí na čašníka a pohybom hlavy mu naznačí že si prosí ďalší pohár. Tomu sa po perách rozleje úsmev a už jej nalieva ďalší pohár.
Toto bude dlhá noc...
*
O hodinu a piatich Jamesonov neskôr a skoro prázdnej peňaženke, si vedľa Hany prisadne nejaký chlap. Premeria si ho spoza prižmúrených očí. Je vysoký, s tmavými vlasmi a farbu očí identifikovať nevie. Oblečenú má bielu košeľu rozopnutú pod krkom a tmavé nohavice.
„Čo robí tak nádherná ženská ako ty sama na Silvestra?" nakloní sa k nej a zakričí jej do ucha. Hana len prekrúti očami nad jeho snahou. Vážne? Vážne nestojí za viac len nejaký hlúpy barový flirt?
„Sedím." Odpovie mu nevrlo a dúfa, že ho to odradí od toho, aby sa pokúšal do ďalšej konverzácie. Márne.
„A prečo netancuješ s priateľom?"
Hana má naozaj čo robiť aby sa nerozosmiala. Tento chlap je jedno veľké chodiace baliace klišé.
„Nemám priateľa." Nevie prečo mu to priznala ale úprimne? Je jej to jedno. Pri najhoršom jej aspoň zoberie ešte pár drinkov. A naozaj. Jej odpoveď naňho zafungovala priam ukážkovo. Hneď bol samí úsmev, nenápadné dotyky.. no aspoň jej naozaj vzal ďalšie dva drinky.
Hana začína cítiť alkohol. Hlavu má ľahkú a inokedy by mala výbornú náladu.. no inokedy by tu s ňou bola aj Emily..
„Musím.. musím ísť cikať." Povie a mierne sa zachichotá keď sa snaží postaviť zo stoličky. Erik, ako sa jej jej spoločník predstavil sa smeje spolu s ňou a pomôže jej na nohy.
YOU ARE READING
Dominik
RomanceKaždá z nás má nejaké to svoje pobláznenie, svoju platonickú lásku, ktorú nevie dostať z hlavy. Poznáme to. V hlave máme všetky rôzne varianty ako sa zachováme keď ho stretneme, čo povieme, ako prehodíme vlasmi... Výnimkou nie je ani Emily, ktorá j...