Kapitola 12 - Splatený dlh

6.9K 405 22
                                    

Bonžornooo (ok neviem ako sa to píše :D ) 

sme tu s novým dielom Dominika (éhm, stále je streda! :D ) a myslím, že po prečítaní nám odpustíte že až teraz O:) - nie som spoiler! :D

Len tak ďalej baby a vážne budete mať tie časti až trikrát! 

Časť je venovaná všetkým ktoré si poslintajú klavesnice a aj tak zanechajú komentárik :3

-BS


Ich výlet sa nechcene skrátil, pretože Emily prišla správa o konaní sa ďalších pretekov. Obe dievčatá sú nadšené a ochotne skoro ráno vyrážajú. Šoféruje Hana, Emily si číta knihu. Na obed sa zastavia na salaši, ktorý nájdu po ceste.

Keď sú v Bratislave, Hana vyhodí Emily a potom odíde domov. Emily je celá bez seba, že znova uvidí tú nádheru a samozrejme aj Dominika. Už len pomyslenie na neho spôsobuje, že jej líca mierne zružovejú. Zaženie myšlienky na neho a s nádychom odomyká dvere na dome. Zisťuje, že doma nie je nikto a mračí sa. Kam mohli ísť? Veď je nedeľa.

Nejako sa nad tým nepozastavuje, len mykne plecom a potom uteká do svojej izby. Dnes si chce dať na sebe záležať. Sama nevie čo to robí kvôli sebe, alebo kvôli Dominikovi.

Och bože! Musí sa spamätať. Dominik by ju nikdy nechcel, sám jej to povedal. Ale na druhej strane... tieto preteky sú plné chlapov, tak možno sa konečne môže pošťastiť aj jej.

Usmeje sa a začne si nanášať mejkap. Nepreháňa to, len mejkap, linka a špirála. Na pery si dá jemný ružový rúž. Na seba si dá úzke rifle a rozhodne sa pre bielu blúzku. Trocha elegancie ešte nikomu neuškodilo,

Keď sa dochystá, zistí, že má ešte celkom veľa času. Napadlo jej, že pôjde za Hanou, ale potom tú myšlienku rýchlo zaženie späť. Nepotrebuje ho znova stretnúť, hlavne nie po tom, čo ju obvinil, že ho sleduje.

Zapne si teda televíziu a s ovládačom v ruke prepína kanály. Pozabudne sa a ž keď počuje trúbenie, uvedomí si, že Hana je už tu. V panike siaha po kabelke, berie si svetrík a skenuje dievča v zrkadle. Lepšie to už nebude – pomyslí si keď zamyká. So mračením opúšťa dom a mieri k podráždenej Hane.

„Meškáš." vytkne jej a potom si ju prezrie očami. Uznanlivo prikývne. „Ale čo. Nepovedala si mi, že dnes ideš zbaliť Nika." vysmieva sa jej a ona ju šťuchá do ramena.

Keď prídu, znova sú vo VIP zóne a obe nechápu kde nabrali toľké šťastie. Emily vzrušene behá očami po tých silných autách a nedokáže skrývať svoje nadšenie.

„Znova ty?" osopí sa na ňu niekto, a ona aj bez otáčania vie, že je to Dominik.

Prekríži si ruky na prsiach a otáča sa k nemu. Je celý v čiernom a jej sa zadrháva dych. Perfektne je slabé slovo oproti tomu, ako v skutočnosti vyzerá.

„Aký máš problém?" nadvihne obočie a Dominik jej nevenuje ani pohľad.

„Ty si môj problém." jednoducho jej odpovie a ňou lomcuje hnev. Fuj, ako sa jej môže páčiť taký bezcharakterný blb?! Je pravda, že výzor nie je všetko. Tomto prípade určite.

„Smola, keď že som tvoja nová žiačka." povie zlomyseľne a s istotou vie, že ho to vytočí. Nemýli sa.

On sa zasmeje a pokrúti hlavou. „Jedine v tvojich snoch, princezná."

DominikOnde histórias criam vida. Descubra agora