Kapitola 28 - Nečakané prekvapenie

7.3K 351 11
                                    


Bábiky, lásky kvietky, zlatinká, kukuričky naše, 

nová časť Dominika ;) 

snáď sa vám to bude páčiť aj naďalej- tešíme sa na vaše reakcie!

PS- prajeme Vám krásny začiatok týždňa

-BS



„Všetko najlepšie!" povedia zborovo, len čo otvoria dvere. Dominik v nich stojí prekvapený a trošku neistý, tak si rukou prehrabne vlasy.

„Ďakujem." prehovára.

Dievčatá sondovali pred ôsmou pri dverách, čakajúc pokiaľ zaklope.

„Ako sa má oslávenec?" začne Hana, ktorá si prekríži ruky. Dominik sa znova dostane do svojej formy a vracia jej to.

„Ako sa máte vy?" pozerá na Hanu a Emily má pocit, že sa nepýta na to, ako sa má ona s Hanou.

Hana sa len zasmeje a neprestáva sa smiať.

Jeho zrak potom dopadne na Emily. „Pripravená?" opýta sa milo a ona prikývne.

„Vráť mi ju v takomto stave! Žiadne neslušnosti!" poučuje ho Hana.

„To môžem povedať aj o tebe. Žiadne neslušnosti."

Hana sa znova smeje, tento krát sa k nej pridáva aj Dominik. Emily nechápe. „Ehm," prehovára. „Ideme?"

„Áno," Dominik rikývne.

„Bavte sa." kýva im Hana.

„Aj vy." prehodí Dominik.

„Och ty." Hana sa znova smeje a dáva mu šťuchanec do ramena.

„Au," odpovedá jej Dominik. „Len som milý."

„V nedeľu o tretej nech je tu!"

„Uhm." prehovára s úškrnom na tvári a Hana na neho varovne zdvíha jeden prst. Emily len nechápavo sleduje to čo sa medzi nimi odohráva a nestačí sa diviť.

Čo jej tu uniká?

Škaredo sa pozrie na svoju najlepšiu kamarátku, ktorá jej veselo máva, zatiaľ čo oni čakajú na výťah. Len čo sa otvoria dvere, kričí za nimi. „Užite si to decká."

Emily neprehovorí celú cestu výťahom a Dominik je zaneprázdnený svojim mobilom. Prekríži si ruky na prsiach a pevnejšie chytí ušká svojej cestovnej tašky.

Len čo výťah zastaví na prízemí, Emily vykročí dopredu.

„Pomôžem ti." Dominik je z rúk berie tašku a ich prsty sa letmo dotknú. Neucukne.

Mieri k jeho autu, ale prekvapí ju, keď ju osloví. Jeho hlas je vzdialený tak sa otáča.

„Ideme týmto autom." hlavou ukáže na biele BMW, pri ktorom stojí.

„Fíha." prehovorí uznanlivo a on jej otvára dvere.

Len čo si sadne na miesto vodiča, obaja sa pripútajú.

„Nové auto?" pýta sa.

„Slúžobné." odpovedá jej, zatiaľ čo opúšťajú garáž. Emily je prekvapená a on si to všíma. Zasmeje sa. „Čo si si myslela, že ja nepracujem? S Robom vlastníme jednu firmu."

DominikTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang