Nasledujúci deň som sa v práci premiestnovala ako dáky špión. Mala som na sebe čiernu mikinu a tepláky. To všetko iba preto, aby ma Tom nespoznal.
Je to úplne detinské. Áno, viem. Ráno som si vravela, že sa budem správať ako normálny človek, no hneď po tom ako som ho zbadala vchádzať do firmy, nahodila som kapucňu a tvárila sa, že niesom Laura.
O pár minút zaklopal na dvere mojej kancelárii a vošiel dnu. Ja som sa zatiaľ stihla schovať pod stôl. Ešte viac detinské.
Chýbalo strašne málo, aby ma tam zbadal. Položil na stôl ďalšie papiere a odišiel. Mala som sakra šťastie!
Teraz sedím dole a pijem kávu spolu s Mell.
Stali sa z nás kamarátky keďže Bill a Tom väčšinou pracujú spolu a my sme všade s nimi."Ináč skoro som zabudla. Hľadal ťa Tom," fakt? Vôbec o tom neviem. "Bol u teba v kancelárii a nechal ti tam zopár papierov," zopár? Nechal tam celú kopu. "A chcel sa s tebou porozprávať," asi som už načisto v predli. "Máš prísť za ním keď budeš mať čas." vravím, načisto v prdeli.
"Neviem mám moc práce. A tých papierov tam nenechal len zopár." Zdôraznila som.
Mell sa pobavene zasmiala a odpila si z kávy.
"Nebudeš ani musieť ísť za ním. Tamto ide." kývla hlavou Mell smerom ku Tomovi.
Kráčal spolu s Billom sem k nám. Nie! Nie! Nie! Kam mám utiecť? Musím zdrhnuť. Ihneď!
Ani ma nepohlo. Púlila som na neho oči a keď som sa už konečne spamätala stali pri nás.
"Pripravené?" Spýtal sa Bill nás oboch.
"Pripravené? A na čo?" Vyprskla som zo seba. Na Toma som ani nepozrela.
"Ty si zabudla?" Povedal Tom. A uprel na mňa tie jeho horko čokoládové oči.
"Zabudla načo?" Letmo som na neho pozrela.
"Na fotenie." Povedal.
Och, kurva! Kurva! Kurva! Ako som len mohla zabudnúť? Chytila som sa za hlavu a snažila sa ukľudniť. Mell sa začala smiať.
"Ty si vážne zabudla? Pripomínam ti to celé týždne. A ešte som ti nechal na stole medzi papiermi lístok."
"Tak prepáč, že som si taký malý papierik nevšimla, medzi tisíc ďalšími veľkými papiermi."
Začala som vyšilovať. Už od rána som tušila, že na dačo zabúdam. Niesom pripravená na fotenie.
Chceli nás nafotiť pre internetovú stránku firmy. Chceli aby tam boli bratia Kaulitzovci a ich asistentky. Asi sa zbláznim. Tento deň už nemôže byť horší.
YOU ARE READING
Soulmates
RomancePRÍBEH SA STÁLE UPRAVUJE! AJ KEĎ EŠTE NIE JE DOPÍSANÝ!!!! „Zistil som si to." povedal jednoducho a pozrel my na pery ktoré som si oblizla. „Ako?" stále som na neho zízala, ako na obraz v galérii. „Som riaditeľ firmy, mám kopec známych. Nikto my ne...