Ošukaj ma

42 4 4
                                    


VO PRED UPOZORŇUJEM, ŽE TÁTO ČÁSŤ JE 18+ !
AK NEMÁTE RADI SPICE SCÉNY ODPORÚČAM PRESKOČIŤ !

~ Tom ~

Začala ma bozkávať. Vrhla sa na mňa a ja som sa nebránil. Túžil som po nej veľmi dlho.

Bol by som somár keby jej to nedovolím, iba kvôli tomu, že to je nevhodné.
Bolo mi to jedno. Teraz sme iba mi dvaja a nikto iný.

Zovrel som jej pás tak silno, že mi zastonala do úst. Uškrnul som sa popri bozku a ešte viac si ju k sebe natlačil.

Prečo som to už nespravil dávno? Mal som ju skrátka chytiť a pretiahnúť, že nebude týždeň chodiť.

„Máš poslednú šancu ma zastaviť." upozornil som ju.

Ak to nespraví, skončí veľmi zle. Stále som ju tlačil na dvere.

„Nie." odpovedala s povzdychom.

„Urob to. Zastav ma. Inak ťa prehnem cez najbližší stôl a ošukám ťa tak, ako ešte nikto pred tým, slniečko."

Bol som z nej celý bez seba. Po dnešnej noci, bude iba moja a nikoho iného. Zabijem každého, kto sa na ňu len krivo pozrie.

„Sprav to. Ošukaj ma." povedala do mojich pier.

Hrubo som sa zasmial a schmatol ju za zápestie. Ťahal som ju ku kuchynskému stolu.

Prehol som ju a natlačil sa k nej, čo najviac.
Sklonil som sa, aby som jej šepkal do ucha.

„Cítiš to? Ha? Pozri sa, čo so mnou robíš." vtákom som sa jej tlačil k zadku.

Nemohol som sa dočkať kedy s nej stihnem to prekliate oblečenie a dám jej to, čo si zaslúži.

„Slniečko, máš poslednú možnosť." posledné upozornenie.

„Ak mi to dovolíš, prisaham bohu, že ťa za túto noc pretiahnem v každej polohe."

„Urob to." zalapala po dychu.

Ježiši kriste. Toto dievča ma privedie do hrobu. Bola mojou smrťou. Zabíja ma.

Rozopol som si nohavice a napokon som ich stiahol.

Pevne som si ju chytil a stiahol jej tie malé kraťasy, ktoré jej neskutočne dobre, obťahovali zadok.

Je normálne, aby som žiarlil na zasraný kus oblečenia?

Nakoniec som jej stiahol aj nohavyčky a rukou jej prešiel po klitorise.

„Si celá vlhká, zlatíčko." musel som sa uškrnuť.

Bola taká vlhká, že to ani možné nebolo. Chytil som ju za pas a špičkou vtáka som jej prešiel po zadku.

„Teraz ťi dám vyžrať všetky tie týždne, čo si ma mučila tým, že som sa ta nemohol ani dotknúť."

Vnikol som do nej tak silno a rýchlo, že zalapala po dychu. Nečakala to. Ja som sa prinútil k ďalšiemu úsmevu.

Keď som ju pretiahol na stole, otočil som si ju tvárou k sebe. Bola taká červená a mne sa to neskutočne páčilo.

Pohľad mi skočil na jej tvrdé bradavky, ktoré jej presvitali cez tričko. Stiahol som ho z nej a poskytol sa mi nádherný pohľad na ňu.

Bola predomnou cela nahá. Veľa krát som si ju predstavoval nahú, ale v žiadnej z nich nebola taká krásna.

Zdvihol som ju zo stola a odniesol ju na gauč, kde som ju následne znova pretiahol.

Potom sme sa premiestnili do jej spálne kde som ju tak tiež pretiahol.

Potreboval som z nej každý kúsok. Nedalo sa však nevšimnúť jej jazvy na stehne z vnútornej strany.

Spýtam sa na to neskôr. Teraz, je to iba o nás.

*******
Máme tu koniec tejto spice časti 🤭 budem striedať Pov Lauri a Toma, len aby ste vedeli <3

Lola.

Soulmates Where stories live. Discover now