Moja smrť

28 5 2
                                    

Nervózne som sa prechádzala po svojej pracovni. Mám strašný stres. Musím Tomovi ukázať ten projekt na ktorom som robila celý víkend.

Je to ďalšie fotenie. Z jednou agentúrou som sa dohodla na svadobné fotenie. Tom na fotkách bude ako ženích a sám si ma vybrať nevestu.

Som v strese z dvoch dôvodov. Po prvé, Tom nemá rad svadby. A po druhé, od kedy sme vysli z výťahu nehovorila som s ním.

V hlave my celý víkend behali jeho slova "Vytaj späť v realite."

Zobrala som zložku a vyšla z pracovni. Išla som za ním do jeho pracovne. Zaklopala som na dvere a netrpezlivo čakala.

„Ďalej." ozval sa a ja som vošla.

Nasadila som na tvar svoj falošný úsmev a snažila sa zakriť môj stres. Vážne nechcem, aby vedel, čo so mnou robí jeho prítomnosť.

Bez slova som mu položila zložku na stôl. Zamračil sa na mňa a otvoril ju.

„Čo to je?" spýtal sa keď som ďalej mlčala. Začal citát a prezerať si to.

„Povedali ste, že mám vymyslieť dačo zaujímavé, tak som vymyslela."

Vôbec my to nevychádza. Musím sa začať správať normálne. Takto v strese som nebola veľmi dlho.

„Svadobné fotenie? Na to zabudni." hneď to zatvoril a ďalej sa tomu nevenoval.

Prečo tak nenávidí svadby? A nebude to ani svadba. Len si oblečie oblek a daka dievča svadobné šaty. Je to jednoduché.

„Prosím. Pracovala som na tom celý víkend a tá agentúra s tým už súhlasila."

Je to ta istá agentúra ktorá nás fotila na internetovú stránku firmy. Chcú tie svadobné fotky popravy krát ukázať na večierku na ktorý sme pozvaný.

„Cez víkend si si brala voľno." zvraštil obočie a zízal na mňa.

„Áno, ale celý čas som strávila nad týmto nápadom." zložku som mu znova podstrčili pod ruky.

„Prosím. Zostáva už iba tvoj podpis a súhlas."

Uškrnul sa a znova to otvoril. Bola by som na neho fakt naštvaná, keby to nepodpíše a nebude súhlasiť. Stalo ma to celé moje voľno.

„Fajn." zobral pero a hneď to podpísal.

„To si to nechcete najprv prečítať?" celkom ma prekvapila jeho rýchla zmena odpovede.

„Verím ti. Mám si niekoho vybrať však?" zdvihol zrak od zložky a pozrel na mňa.

Tento pohľad sa my nepáči. Nie, nie, nie. Naozaj sa my nepáči.

„Áno." povedala som a zobrala si od neho zložku keď my ju podával.

„Budeš to ty." povedal.

A takto sa začala moja najväčšia hádka s Tomom. Protestovala som asi hodinu kým som nakoniec súhlasila. Povedal, že inak s tým súhlasiť nebude.

Dnes je pondelok. Fotenie je v stredu. Večierok v piatok. Super týždeň predo mnou.

Tom Kaulitz, bol moja smrť. Jedného dňa ma zabije.

Či to už bude od vzrušenia alebo od neuveriteľného vytočenia a stratenia nervou, neviem. Ale viem, že on ma jedného dňa privedie do veľkého šialenstva.

Je mojím koncom, smrťou a záhubou.

*****
Rozhodla som sa, že nové časti budem vydávať každy večer o 21:00. Len aby ste vedeli <3
A ak dakedy nevíde tak my to prepáčte. Často zabúdam.

Lola.

Soulmates Where stories live. Discover now