Ublížil jej

24 1 2
                                    

~ Tom ~

Bol som na stretnutí mimo firmy, keď mi začal zvoniť mobil. Volal Bill. Čo ten teraz potrebuje? Dobre vie, že mám dôležité stretnutie.

„Prepáčte." postavil som sa od stola a odišiel mimo, aby som mu mohol zdvihnúť.

„Bill, mám stretnutie." vyštekol som hneď ako som zdvihol.

„Laura stratila vedomie." povedal skôr než som stihol zložiť.

„Čože?" povedal som hrubý hlasom. Kto jej čo kurva urobil?

„Calvin bol z nijakého dôvodu u nej v pracovni a ona stratila vedomie. Nechce sa prebrať."

Po spomenutí Calvina, som celý stuhol. Viem, že s ni má daku minulosť. Stále mi však nepovedala akú.

Čo ten kretén u nej robil? Nemal dohodnuté žiadne stretnutie. Tak ako je možné, že ho vôbec pustili dnu?

„Idem tam." hneď som zložil a vybral sa preč.

Ignoroval som klientov, keď na mňa kričali. Toto je dôležitejšie.

Zabijem toho kreténa.

Vystúpil som z auta a rozbehol sa do firmy. Dole už stála Mell a obzerala ma.

Prišiel som k nej a spolu sme nastúpili do výťahu.

„Už sa prebrala?" môj hlas bol drsný ako ešte nikdy.

„Nie." povedala zadychčane a hlas sa jej triasol.

„Volali sme sanitku." povedala a to ma trocha ukludnilo.

Mal som o ňu neskutočný strach.

„Tom, mal by si niečo vedieť." ozvala sa Mell keď som vybehol z výťahu na siedmom poschodí.

Zastal som a otočil sa na ňu. Čo je teraz také dôležité?

Mell začala hovoriť o Calvinovi a Laure. Vysvetlila mi všetko, presne tak ako jej to Bill povedal.

Nemôžem uveriť, že to Bill celý ten čas vedel a nič mi nepovedal.

Hneď ako dopovedala, všetko sa mi pred očami rozmazalo. Ako bol schopní jej niečo take spraviť?

Došlo mi, že tu jazvu na stehne bude mat tiež od neho. Aj ked Mell nič take nespomenula.

Ruky som zovrel v päste a hnev mnou iba tak preletel. Zabijem ho.

Rozbehol som sa smerom k Billovej kancelárii. Dvere som rozrazil a hneď som si nešiel cestu k Calvinovi.

„Ty kretén pojebaný." jednu som mu vrazil a hneď bol na zemi.

Všetci začali kričať nech toho nechám, ale ignoroval som ich. Videl som jeho a Lauru. Ako jej ubližuje.

Ublížil jej. To jedine som mal teraz v mysli. Všetko ostatné prestalo existovať.

Vrážal som mu jednu päsť za druhou až som ho nakoniec dorazil lakťom.
Celú papuľu ma od krvi no nebolo mi ho vôbec ľúto.

Zaslúžil si to.

„Tom. No do riti." povedal Bill vystrašene keď sa mu poskytol nepekný pohľad na Calvina.

Chytil sa za hlavu a hneď od neho odvrátil pohľad. Vážne vyzeral zle. Ale bolo mi to jedno.

*******
Bitkaaaa! 🤭 Calvin ma už sere takže s ním budeme musieť spraviť dáke poriadky <3

Lola.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Soulmates Where stories live. Discover now