~ Laura ~
Bolo ráno a ja som sa zobudila vedľa Toma. Musím priznať, že ma bolí cele telo. Presne tak ako povedal.
Mala som trocha strach, po tom, čo spravil Calvin. Však nie všetci sú ako on. Tom bol iný.
Pozerala som sa ako spal. Musím povedať, že z blízka je roztomilí. Bolo príjemne sa na neho pozerať.
„Budeš na mňa zízať ešte dlho, slniečko?" ozval sa a otvoril oči.
Usmiala som sa a hneď mi do tvar stúpla červeň.
Natiahol sa za mnou a pritiahol si ma do objatia. Celé telo ma zabolelo, ale nedala som to na sebe poznať.
Nemohla som mu predsa povedať, že ma ošukal tak veľmi, že ma boli celé telo. Bol by iba rád za to.
No pri každom jednom jeho dotyku, mi medzi nohami začala poulzovať vzrušenie.
Položila som si hlavu na jeho hruď a pokojne vydýchla.
„Slniečko?" prehovoril a hladil ma po vlasoch.
„Ano?" vzdychla som si lebo som tušila, čo chcel povedať.
„Vráť sa. Prosím." povedal presne to, čo som čakala.
Neviem, čo mu na to povedať. Stále som mal v hlave to, ako sa choval naposledy.
„Keď ja neviem." pozrela som do hora a zapozerala sa do tých jeho krásnych očí.
„Viem, že som sa správal ako kreten. Nemôžem to napraviť, ale môžem sa ti ospravedlniť. Sľubujem, že sa to už nikdy viac nestane."
Celý čas čo hovoril sa na mňa pozeral. Chvíľami som aj chcela odvrátiť zrak, ale neurobila som to.
Chcela som. Vážne som sa tam chcela vrátiť. Chcela som byť všade kde bol Tom, ale niečo mi v tom bránilo.
Neviem čo, ale bolo to silnejšie než som si myslela. Možno som sa len bála, že mi ublíži.
Raz to už spravil. Celý týždeň som skoro iba plakala. Nevychádzala som z domu a keď sa tu objavil, mala som sto chutí prepadnúť sa pod zem.
„Prosím." prevalil sa a zrazu sa zase nado mnou týčil.
Začal ma bozkávať na krku a ja som mala pocit, že zomieram. Zomieram vzrušením.
Moje medzinožie, už viac nebolo v poriadku. Nie po dnešnej noci.
Pritlačil sa mi k perám a zašepkal.
„Ak povieš nie, prisahám bohu, že ťa už nikdy nepretiahnem." hlásol a jemne sa mi prisal na pery.
Znova sa odtiahol a ďalej šepkal.
„Ak povieš áno, prisahám bohu, že ťa budem preťahovať kedy len budeš chcieť."
Jeho ruka sa mi ocitla medzi nohami. Neudržala som vzlik a to Toma, iba povzbudilo.
Uškrnul sa a pobozkal ma pod ucho.
„A neskús povedať, že sa ti to nepáčilo. Cítim aká si vlhká a to sa iba rozprávame."
Jeho hlas bol hlboký a drsný. Keby som teraz neležala na posteli, prisahám, že by som padla na kolená.
Mal pravdu. Bola som vlhká a to sa mi vôbec nepáčilo. Ale chcela som to. Chcela som jeho.
*******
Kratšia časť, ale aspoň dáka 😘 nenapadá ma zatiaľ žiadne pokračovanie, ale určite bude <3Lola.
YOU ARE READING
Soulmates
RomancePRÍBEH SA STÁLE UPRAVUJE! AJ KEĎ EŠTE NIE JE DOPÍSANÝ!!!! „Zistil som si to." povedal jednoducho a pozrel my na pery ktoré som si oblizla. „Ako?" stále som na neho zízala, ako na obraz v galérii. „Som riaditeľ firmy, mám kopec známych. Nikto my ne...