Julie POV:
Als ik de volgende ochtend de keuken in kom, zit Noor al te ontbijten. "Hee goedemorgen, ik had gister avond nog even gekeken waar jullie gaan afspreken, en dat is een appartement. Waarschijnlijk waar hij woont dus." Zegt ze enthousiast. "Ja ook goedemorgen." Zeg ik terwijl ik de slaap nog uit mijn ogen wrijf. "Hoe laat hebben jullie afgesproken?" Ik haal mijn schouders op en pak m'n telefoon om te kijken.
"Nog niet, moet ik het vragen?" Zeg ik als ik de appjes terug heb gelezen. "Ja duhh." "Maar dan lijkt het alsof ik er zin in heb, en dat heb ik echt niet." "Geef hier die telefoon." En voor ik antwoord kan geven pakt ze m'n telefoon uit m'n handen, net als gisteravond.
En ook nu krijg ik m'n telefoon even later weer terug. "Je hebt nog 2 uurtjes, goed?" Zegt ze als ik terug begin te lezen. "Ja prima. Eerst ff eten." Ik pak wat yoghurt en frambozen. "Weet je al wat je aan doet?" Vraagt Noor terwijl ik de frambozen sta te wassen. "Die strapless denim jumpsuit, of is dat to much?" "Nee, het is nooit to much!" Lachend neem ik een hap van mijn yoghurt.
Anderhalf uur later stop ik de laatste dingen in mijn tasje en zeg Noor gedag. Ik trek de deur achter me dicht en loop naar de lift. Omdat het nog redelijk vroeg is, is de lift leeg. Als ik in de auto zit zoek ik het adres op. 50 minuten rijden, en ik moet er over 30 minuten zijn. Dat wordt doorrijden.
Als ik aankom, ben ik al ruim een kwartier te laat. Ik kijk nog even in de spiegel. Mijn haar en m'n make-up zitten allebei nog goed. Ik stap uit en voordat ik aanbel haal ik nog even diep adem.
Het duurt even voordat er iemand open doet, maar dan komt er een lange, blonde jongen met blauwe ogen naar beneden die de deur open doet. "Hee, de ex van Bella toch?" "Uh ja, maar je mag me ook gewoon Milo noemen hoor." "Dat eerste klinkt toch leuker." Zeg ik lachend. "En jij bent?" "Julie." "Nou, kom binnen Julie." Hij doet de deur verder open en ik loop achter hem aan naar zijn appartement.
Als we binnen zijn lopen we eerst door een klein halletje en komen dan de woonkamer en keuken binnen. "Ga zitten. Wil je iets drinken?" Vraagt hij terwijl hij naar de bank wijst. "Een beetje water is goed, dank je." Zeg ik terwijl ik op de bank ga zitten.
En niet veel later geeft hij me een glas water en komt hij ook op de bank zitten. Ik bedank hem en neem een kleine slok om maar niks te hoeven zeggen. "Moest je lang rijden?" Vraagt hij. "50 minuten, maar had het een beetje verkeerd ingeschat, daarom kwam ik te laat. Sorry daarvoor trouwens." "Maakt niet uit, ik ben allang blij dat je überhaupt hebt gereageerd." Hij moest eens weten dat dat Noor was, maar hij lijkt oprecht zo blij dat ik dat maar niet zeg.
"Ja, maar je had het over wraak op Bella?" "Ja uhm, ik had eigenlijk geen hoop dat je zou reageren dus ik heb nog niet echt iets bedacht ofzo. Mijn vrienden hadden me overgehaald om het te doen." Ik knik omdat ik net een slok water had genomen. "Ze zeiden dat het ergste wat kon gebeuren dat je me zou blokkeren dus toen dacht ik van ja fuck it." "Ik had je kunnen aangeven." Zeg ik lachend. "Maar dat heb je niet gedaan." Zegt hij lachend terug. Hij heeft echt een leuke lach. Juul stop, het is de ex van je zus.
We hebben nog een tijdje nagedacht over wat we zouden kunnen doen om Bella terug te pakken, maar we zijn niet veel verder gekomen dan haar op marktplaats te koop te zetten. En ik weet niet hoe het komt, maar nu zitten we allebei in stilte op ons telefoon wraak manieren op te zoeken.
"Waarom wil je eigenlijk wraak? Jij ging toch vreemd?" Vraag ik nadat het een lange tijd stil is geweest en ik me besef dat ik dat nog helemaal niet wist. Hij kijkt op van zijn telefoon. "Ik ging vreemd!?" Roept hij net te zacht om het schreeuwen te noemen. "Dat is wat ze heel de familie heeft verteld!" Zeg ik snel om mezelf te verdedigen. "Ze is nog erger dan ik dacht. Zij was degene heel onze relatie lang al een vriend had." "Jezus." Zeg ik zacht. "Ja en dat niet alleen, ze gebruikte me ook nog voor m'n geld." Zodra hij dat zegt valt m'n mond open van verbazing. "Klinkt echt als iets voor haar, maar dat het dan ook nog echt zo is, tering."
We zitten allebei weer op onze telefoon. "We moeten zorgen dat je het heel m'n familie verteld." Zeg ik opeens. "Wat moet ik vertellen?" Zegt ie terwijl hij opkijkt van z'n telefoon. "Hoe het echt is gegaan tussen jou en m'n zus." "En hoe krijgen we dat voor elkaar?" "Ja dat weet ik nog niet, maar je moet sowieso close worden met iemand uit de familie." "Met jou dus." Shit, dat is waar. "Uh ja." Hij doet zijn mond open om weer iets te zeggen, maar dan word ik gebeld. Snel kijk ik wie het is. Noor. "Sorry, deze moet ik ff nemen." "Maakt niet uit, ga je gang." Antwoord hij een lieve glimlach. Nee het kan niet, ik ben hier voor wraak op zijn ex wie toevallig mijn zus is. Snel neem ik op.
J: "Hee, wat is er?"
N: "Hee schat, ik ben al aan het werk maar
Marissa is ziek naar huis en ze vragen of je in kan vallen."
J: "Uh, ja dat lukt wel. Ik ben er met een uur.
N: "Top!! Tot strakies."
J: "Tot straks."~~~
Ik heb nu wat back-up deeltjes dus vanavond weer een deeltje!!
Kusjess xx
JE LEEST
Wraak met gevolgen // Milo fanfiction
FanfictionOp een doodgewone dag krijgt Julie een bericht van een onbekend nummer. 'Wil je wraak op je zus?' Julie wil niets liever dan wraak op haar. Haar hele leven al krijgt haar zus Bella altijd veel meer aandacht van haar ouders en familie. En na het verh...