Julie POV:
Ik word wakker van een deur die dicht valt, maar met m'n slaapkop ben ik er nog niet helemaal bij. "Juul ik ben thuis!" Hoor ik zacht. Mijn ogen schieten open en ik kijk om me heen. Ik lig tegen Milo aan in bed. Zacht probeer ik uit bed te stappen zonder hem wakker te maken, maar dat mislukt. Hij wrijft de slaap uit zijn ogen en kijkt me aan. "Sorry, ik wilde je niet wakker maken." Hij schudt zijn hoofd om te zeggen dat het niet uitmaakt. "Maar Noor is thuis, ik ga ff naar haar toe." "Is goed." Zegt hij met een ochtend stem. Jezus wat een stem. Juul, koppie erbij houden.
Ik loop door de gang heen naar de woonkamer. Onderweg kijk ik de keuken in en zoals ik al dacht is Noor daar niet. Ik loop door naar de woonkamer. "Noor!" Zeg ik als ik haar zie staan. Ze draait zich meteen om en geeft me een knuffel. "Juul! Hoe gaat het?" "Het gaat weer, dankjewel voor alles." "Het is al goed schat." We laten los uit de knuffel en staan er een beetje bij. "Sorry nog dat ik niet kon komen." Zegt ze tegen me. "Maakt niet uit." "Ik had samen met Koen ervoor gezorgd dat Milo naar je toe ging. Hoe was het tussen jullie?" Ik lach een beetje om hoe dom ze die vraag stelt. "Wat nou? Ik mag toch vragen hoe het tussen jullie zit. Ik moet sowieso het verhaal nog horen over hoe het was bij je ouders!" Zegt ze lachend. "Ja, dat komt nog wel. Ik ga kijken of Milo wakker is." En met die informatie laat ik Noor, die overigens heel verward kijkt, achter in de woonkamer.
Ik kom m'n kamer weer in en zie dat Milo weer in slaap is gevallen. Ik krijg een lach op m'n gezicht en betrap mezelf op staren. Ik draai me om en doe m'n kast open. Ik pak een grijs joggingpak. Ik doe m'n pyjama uit en trek mn joggingpak aan. Ik draai me weer om en schrik als ik zie dat Milo wakker is. "Ik dacht dat je sliep." Zeg ik tegen hem. "Dan dacht je dat verkeerd." Zegt hij met een klein lachje op zijn gezicht. Ik schud lachend mijn hoofd en leg m'n pyjama over de stoel in de hoek van m'n kamer. "En hoeveel heeft meneer gezien?" Vraag ik aan Milo. "Hoeveel wil je dat ik heb gezien?" Ik haal lachend mijn schouders op. "Ik heb genoeg gezien." Zegt Milo als ik uitgelachen ben.
Ik lach nog heel even en vraag dan. "Wil je douchen of ontbijten?" "Kan ik douchen?" "Ja tuurlijk. De badkamer is achter de linker deur." Hij knikt, pakt zijn kleding onder mijn pyjama vandaan en verdwijnt de gang op. Ik pak m'n telefoon, doe m in mn zak en loop naar de keuken. Ik doe de koelkast open in de hoop dat er opeens iets van ontbijt in ligt, maar tevergeefs. "Ik zal ff boodschappen doen, wat hebben we nodig?" Vraagt Noor die de keuken inkomt. "Alles." "Ik ga meteen wel even. Hebben jullie nog iets te eten dan?" "Nee, maar ik kijk wel ff." "Is goed, tot straks." "Tot straks." En ze loopt de keuken uit. Ik maak wat kastjes open opzoek naar iets voor ontbijt. Uiteindelijk vind ik alleen wat bloem, maar daar heb ik ook niks aan. Ik zucht en ga aan het keuken eiland zitten.
Ik zit wat door insta te scrollen als ik Milo hoor roepen. "Juul?" Hoor ik. Ik loop naar het gangetje. "Riep je me?" Vraag ik als ik voor de badkamerdeur sta. "Ja, heb je nog een schone handdoek?" "Ja! Sorry wacht even hoor, ik zal er ff een halen." Ik loop naar mij kamer en pak een schone handdoek uit mijn kast. Ik loop weer terug naar de badkamer en klop op de deur. Ik hoor de deur van de het slot gaan. Ik kijk opzij en houd de handdoek voor me uit. Ik hoor de deur opengaan, maar in plaats dat Milo de handdoek pakt zegt hij een beetje lachend. "Ben je bang voor me?" Ik lach even met hem mee en zeg dan. "Pak die handdoek nou maar aan." "Kijk me dan eens aan." "Nee, pak die handdoek nou maar gewoon!" Zeg ik wat harder, maar nog steeds lachend. Ik voel zij hand naar mijn kin gaan en langzaam draait hij mijn hoofd zijn kant op. We kijken elkaar met een bepaalde blik in onze ogen aan. "Hier je handdoek." Zeg ik na een tijdje. Hij pakt de handdoek aan en blijft naar me kijken. Zodra de handdoek uit mijn handen is draai ik om en loop naar de woonkamer. Ik voel zijn ogen op m'n rug branden.
Ik zit m'n serie te kijken als Milo de woonkamer in komt. "Goedemorgen." Zegt hij terwijl hij naast me komt zitten. "Goedemorgen. Is het goed als ik ff ga douchen?" Vraag ik. "Ja tuurlijk, ga je gang. T is jouw huis." "Ja oke. Ik ga ff douchen dan. Je mag een film kijken of zo of gewoon zelf iets doen, wat je wilt." "Is goed." Ik sta op en loop naar mij kamer. Ik pak een korte broek en een Ralph Lauren shirtje uit m'n kast en loop de badkamer in. Ik haal m'n haar uit m'n knot. Jezus wat zie ik eruit, alsof ik 100 jaar geen borstel meer heb gezien. Ik kan het even door en stap onder de douche.
"Zullen we gaan?" Vraag ik aan Milo als ik de woonkamer weer inkom. Ik heb gedoucht en m'n haar en make-up zitten er ook op. "Waar naar toe?" Vraagt hij. "Oh, we hebben geen eten meer en Noor is nu boodschappen doen, dus ik dacht dat we ergens in de stad of zo konden ontbijten. Voor zo ver je het ontbijten kan noemen dan, t wordt eerder een brunch." "Zijn er geen pizza resten van gister dan?" "Jawel een paar, maar ik vind het lullig om je dat te geven." "Nee joh, in de ochtend zijn die juist het lekkerst." We schieten in de lach. "Nou als je het zeker weet?" Vraag ik als we uitgelachen zijn. Hij knikt en we lopen naar de keuken.
~~~
Mensen mijn god, ik heb zo'n fucking goed idee voor later in dit boek! Ik ga even snel doorschrijven want dit moet er gewoon in, like dit is echt goed. Sorry mensen ik doe niet aan spoilers😛.
Kusjes xx
JE LEEST
Wraak met gevolgen // Milo fanfiction
FanfictionOp een doodgewone dag krijgt Julie een bericht van een onbekend nummer. 'Wil je wraak op je zus?' Julie wil niets liever dan wraak op haar. Haar hele leven al krijgt haar zus Bella altijd veel meer aandacht van haar ouders en familie. En na het verh...