Julie POV:
23 augustus. Vandaag is het zover. De familiedag waarna alles zal veranderen. Ik slaap al een paar nachten niet goed, bang voor de reacties. Het kan goed uitpakken, maar het kan ook op vele manieren mis gaan. Het zou zomaar kunnen dat ze ons niet geloven, of dat ze Bella haar kant kiezen. Zelfs de gedachten bij een onterving is voorbij geflits de afgelopen dagen. Gelukkig was Milo dan bij me, en vertelde hij me dat het goed zou gaan.
Ik wordt wakker van m'n wekker. Terwijl ik hem uitzet wordt Milo die naast me ligt ook wakker. "Mh." Komt er zacht uit zijn mond terwijl hij langzaam zijn ogen open doet.
Een paar dagen na zijn verjaardag heeft hij me officieel gevraagd om zijn vriendin te worden. Ik wilde natuurlijk niks liever en zei ja. Een paar dagen daarna, toen we weer in Nederland waren, hebben we besloten om het ook openbaar te maken. Er gingen natuurlijk al heel wat speculaties rond, dus geheim houden had geen zin. In de tussen tijd zijn Koen en Noor ook een koppel. En omdat Noor en ik allebei veel minder thuis waren, zijn we het er ook over eens geworden dat we het appartement verkopen. We zijn beide eergisteren ingetrokken bij onze vriendjes. Noor bij Koen en ik bij Miel.
"Goedemorgen slaapkop." Zeg ik tegen Milo terwijl ik de slaap uit mijn ogen wrijf en rechtop ga zitten. "Goedemorgen." Zegt hij terug met een ochtend stem. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht en voordat ik uit bed stap geef ik Milo nog een kusje op zijn lippen. Als ik uit bed ben pak ik mijn kleding en loop naar de badkamer om me klaar te maken.
Zodra ik klaar ben en richting de keuken loop komt de geur van verse croissantjes en gebakken eieren me tegemoet. Als ik binnenkom blijf ik in de deuropening staan en geniet even van mijn uitzicht; Milo in zijn joggingbroek die een ontbijtje staat te maken. "Wat staat mevrouw te kijken?" Zegt Milo lachend terwijl hij de croissantjes uit de oven haalt. Ik lach even en loop dan richting de tafel. "Ik stond te genieten van mijn uitzicht." Ook hij lacht even kort en komt daarna tegenover me zitten.
"Klaar voor vandaag?" Vraagt Milo met zijn mond vol ei. Ik gniffel even en knik. "Mooi zo. Ben jij al klaar of moet je straks nog wat doen?" "Ik wil m'n haar nog stijlen." Hij knikt en begint aan zijn croissant. Verder tijdens het eten gaat de gesprekken over van alles, maar vooral over straks. "Maar wanneer moet ik het vertellen?" Vraagt Milo. "We kijken wel gewoon hoe het loopt. Als het het goede moment is voelen we dat wel aan denk." Hij knikt en we eten ons eten verder op.
Anderhalf uur later zijn we klaar en stappen we de auto in. Het is een aardig eindje rijden, 2,5 uur. Ik verbind mij telefoon terwijl Milo de auto opstart. Ik zet de route en muziek op en we rijden weg. Wetende dat als we terug komen, er heel wat gebeurd is. Ik ik scroll wat door mijn foto's en besluit er 1 op insta te zetten.
Juul.vdKroon - @mreegen fit check😝💓
RobbievdGraaf en 8.698 anderen vinden dit leukNoor.xx: cuties😍😍
Lieke_schreurs: schattig jullie🥰__________________________________
Na in wat files te hebben gestaan komen we na drie uur gereden te hebben aan. "Klaar voor?" Vraag ik Milo voor we uitstappen. "Jawel." Antwoord hij terwijl we uitstappen. Ik pak de bloemen uit de achterbak en loop, met Milo aan mij zij, naar de deur. Milo drukt op de bel en we kijken elkaar even aan terwijl we wachten. "Goedemiddag Julie!" Zegt m'n tante enthousiast terwijl ze de deur open doet. "En jij bent haar vriend neem ik aan? Kom verder." Ik begroet haar en overhandig haar daarna de bloemen. Samen met Milo loop ik door naar de tuin waar de rest van de familie is. Bijna iedereen is er al. Met Milo achter me aan maak ik een rondje en begroet iedereen, waarna we samen op 2 lege stoelen gaan zitten.
"Zeg ben jij niet de vriend geweest van Bella? Je ziet er zo bekend uit?" Zegt een van mijn andere ooms opeens. Meteen is iedereen stil en kijkt vragend onze kant op. "Uh ja klopt." Begint Milo. Er ontstaat wat geroezemoes en Milo gaat door met zijn verhaal. "En dit keer heb ik wel de juiste gekozen." Het valt weer stil en Milo kijkt me lief aan. In mijn ooghoek zie ik Bella met een geschrokken gezicht zitten. "Iemand die niet vreemd gaat en me gebruikt voor m'n geld. En het dan niet eens eerlijk verteld tegen familie." Gaat Milo door.
Bella springt boos uit haar stoel en roept. "Pardon?! Jij bent degene die vreemdging!" "Oja? En met wie, want ik kan die van jou toch echt zo opnoemen." Zegt Milo kalm, maar met een dreigende ondertoon. "Ik kan hem zelfs aanwijzen." Fluistert Milo op een harde toon zodat iedereen hem hoort. Alle ogen gaan nu van Milo naar James, de vriend van Bella, en weer terug naar Milo. "WEET JE FUCK IT! WEET ALLEEN WEL DAT HET IN DE FUCKING FAMILIE ZIT!" Schreeuwt Bella voor ze wegloopt. Meteen trekt James een sprintje en gaat achter haar aan. Ik lach in mezelf, 'weet dat het in de familie zit'.
Net voor ze de hoek om gaat draait ze zich nog om. "En ik hoorde trouwens dat jullie in verwachting zijn? Op je 23e en 25e. Wel een beetje jong hè?" Milo en ik wisselen blikken met elkaar uit. "Klopt." Haar gezicht springt van een gemeen lachje naar verbaasd.
"Ik ben inderdaad zwanger van Milo."
~~~
The end.
JE LEEST
Wraak met gevolgen // Milo fanfiction
FanfictionOp een doodgewone dag krijgt Julie een bericht van een onbekend nummer. 'Wil je wraak op je zus?' Julie wil niets liever dan wraak op haar. Haar hele leven al krijgt haar zus Bella altijd veel meer aandacht van haar ouders en familie. En na het verh...