Julie POV:
Milo en ik zijn nog 5 minuten op de bank blijven liggen. Gewoon geknuffeld, en heel misschien ook gezoend ofzo. Hij was daarna meteen naar buiten gegaan en ik ben nog even naar boven gegaan om m'n trui en telefoon te pakken. Ik heb net m'n trui aan en zoek mijn telefoon. Uiteindelijk vind ik hem in hem in m'n tas die ik mee had in het vliegtuig. Hij zit 3% dus ik pak meteen mijn power bank en sluit hem aan. Ik kijk even of ik nog belangrijke berichten heb. Naast wat Instagram en TikTok meldingen alleen Noor. Ik open haar, waarschijnlijk berichten van dat ik m'n bed uit moet komen en wat moet eten. Maar in plaats van al dat is het een foto. Een foto van Milo en mij van vanmiddag op de bank.
Noor
Ik krijg automatisch een lach op mij gezicht en loop daarna vrolijk naar beneden. Ik kom buiten aan en zie iedereen aan de lange tafel zitten behalve Raoul en Matthy. Die staan bij de barbecue. Ik kijk even rond de tafel. Jamie, Lieke en Robbie zitten diep in gesprek terwijl Noor en Koen elkaar aflebberen. Snel wend ik mijn blik van hun af en kijk naar Milo. Hij kijkt me ook al aan met een glimlach. Ik geef hem een lach terug in ga in de stoel naast hem zitten, wat meteen de aandacht van Jamie, Lieke en Robbie trek. "Het is weer goed tussen jullie neem ik aan?" Vraagt Lieke met een trots gezicht. Milo en ik kijken elkaar even aan en knikken dan als antwoord op Lieke.We zitten met zijn alle lekker te eten als Noor me roept. "Juul!" Ze zit aan de andere kant van de tafel, dus het zou best kunnen dat ze al meerdere keren heeft geroepen. Ik kijk haar vragend aan en ze gebaart met haar hand dat ik naar haar toe moet komen. Ik sta op en loop haar kant op. Wanneer ik er bijna ben staat ze ook op en trekt ze me mee naar binnen. Als ze de deur achter haar dicht trek begint ze te vertellen. "Luister, ik denk wel dat je het heb gemerkt, maar Koen en ik hebben het wel gezellig. En ik wilde dus vragen of het goed is als je dan bij Milo slaapt. Dan kunnen wij ook gewoon-" "Neuken? Ja prima. Zolang ik niks hoor." Val ik haar in de reden waardoor we beiden moeten lachen. "Dankjewel Juul Puul." Zegt ze nog na lachend terwijl ze naar buiten loopt. Ik loop, ook nog lachend, achter haar aan naar buiten.
Als ik weer naast Milo ga zitten kijkt hij me vragend aan. "Noor en Koen willen neuken vannacht dus of wij samen een kamer konden delen." Zeg ik waardoor hij moet lachen. "Prima toch?" Vraagt hij nog na lachend. Ik knik en stop een stukje brood in m'n mond. "Ik zei van zolang we jullie niet horen." En weer schieten we in de lach wat de aandacht van de rest trekt. Ze kijken ons vragend aan en Milo zegt. "Nee niks." "Niks niks niks, aan het appen met wat chicks chicks chicks." Zegt Koen zingend na de zin van Milo waardoor we allemaal lachen. Mijn god wat heb ik dit gemist de afgelopen 2 dagen.
Later die avond zitten we met z'n alle buiten rond het kampvuurtje. Ik zit tegen Milo aan onder een dekentje en de rest zit ook allemaal gezellig bij elkaar. We praten over van alles terwijl het steeds donkerder begint te worden. "Zullen we ff wat drank halen?" Fluister Milo in m'n oor terwijl Robbie een verhaal over zijn jeugd aan het vertellen is. Ik kijk hem lachend aan en knik dan. We staan op en krijgen wat vragende blikken. "Nou tot zo ver hun gezelschap." Hoor ik Noor nog zeggen voor we naar binnenstappen. Ik loop achter Milo aan naar de keuken. En terwijl hij wat flessen drank pakt begin ik ook mijn zoektocht.
"Wat zoek je?" Vraagt Milo. "Hebben we marshmallows?" Ik kijk vragend achterom om een lachende Milo aan te treffen. "Wat is er nou zo grappig?" Vraag ik ook half lachend door hem. "Nee, ik ben gewoon blij dat het weer goed is. Ik heb je gemist." Er vormt een oprechte lach op allebei onze gezichten. "Ik miste je ook." Hij komt dichterbij me staan en gooit zijn armen om mijn heupen, waardoor ik mijn handen om zijn nek gooi. Hij geeft me een kus en ik houd hem zeker niet tegen. Langzaam verandert de kus in een zoen. Milo tilt me op en zet me op het aanrecht. Zelf komt hij tussen mij benen staan. Ik voel hem lachen tegen mijn lippen aan, waarna we gewoon rustig door gaan.
"Ho kut, sorry." Komt er zo opeens uit de deuropening van de keuken dat Milo en ik abrupt stoppen met zoenen en elkaar loslaten. Matthy staat in de deuropening en kijkt ons aan. "Nee, uh, maakt niet uit. We waren drinken aan het pakken." Zegt Milo alsof we niet zijn betrapt zojuist. Matthy knikt ongeloofwaardig en komt de keuken verder in. "Ja, oké. Moet ik helpen?" Ik kom van het aanrecht af en knik. "Weet jij of we marshmallows hebben?" Vraag ik hem. Hij knikt en trekt uit een laatje achter me een zak marshmallows en wat koekjes terwijl ik opzij stap om ruimte voor hem te maken. Er hangt een beetje een awkward stilte tot Milo vraagt. "Zullen we maar naar buiten dan?" We stemmen beide in en lopen daarna naar buiten.
"Waar heb je ze uiteindelijk gevonden?" Vraagt Raoul een beetje lachend als we ons weer bij de groep mengen. "Ze waren drinken pakken, maar raakte een beetje afgeleid." Legt Matthy uit waardoor iedereen, inclusief Milo en ik, moeten lachen. Als we weer uitgelachen zijn schenken we voor iedereen wat te drinken in en worden de gesprekken gewoon doorgezet. En over de avond wordt er stevig doorgedronken waardoor het alleen maar gezellig en gezelliger wordt.
~~~
JE LEEST
Wraak met gevolgen // Milo fanfiction
FanfictionOp een doodgewone dag krijgt Julie een bericht van een onbekend nummer. 'Wil je wraak op je zus?' Julie wil niets liever dan wraak op haar. Haar hele leven al krijgt haar zus Bella altijd veel meer aandacht van haar ouders en familie. En na het verh...