Julie POV:
Als Noor en ik onze amaretto cola op hebben en er een leuk nummer gespeeld wordt, lopen we naar de dansvloer. We lopen hand in hand door de drukte heen, Noor voorop en ik achter haar aan. "Zie je die jongen daar?" Roept Noor zodat ik haar versta. Ze wijst naar een jongen met bruin krullend haar. "Ik heb gehoord dat hij elke week een ander chickie heeft!" "Player!" Ze knikt instemmend en zingt daarna weer mee met het nummer.
We staan weer te dansen nadat we nog een drankje hadden genomen, als ons favoriete nummer op komt. "Juul zullen we?" Vraagt Noor schreeuwend om boven de muziek uit te komen als we het de intro horen. "Ja! Het is zo lang geleden!" Schreeuw ik terug. Toen we 13 waren en op de middelbare zaten hebben we er een dansje op gemaakt, om onze ouders te overtuigen dat we mochten logeren. Natuurlijk zijn er zo af en toe wat aanpassingen gedaan, maar we zijn het nooit vergeten en als we het soms horen in de club hebben we schijt en gaan we dansen.
Het nummer begint en wij beginnen met dansen. Na een paar passen hebben wat mensen om ons heen door dat we ergens mee bezig zijn en maken wat ruimte. Maar zelf heb ik niks door, alles om me heen vergeet ik even als ik sta te dansen, deels door de alcohol. "Ain't nobody, loves me better. Makes me happy. Makes me feel this way." Zingen Noor en ik mee met de muziek tijdens het dansen.
Als het nummer klaar is heb ik pas door wat er is gebeurd en dat een groot deel van de club staat te klappen. Ik kijk lachend naar Noor en ze vliegt me om de nek. "Moeten we vaker doen!" Roept ze omdat de muziek nog steeds verder gaat. Lachend lopen we van de dansvloer naar de bar. We gaan zitten en praten nog na over hoe goed het ging, terwijl we wachten tot er iemand achter de bar naar ons toe komt.
"Hallo dames, willen jullie een drankje?" Vraagt een man met drankjes in zijn handen achter ons. We draaien ons half om. "Ja lekker!" Zegt Noor, maar voordat de man kan antwoorden zeg ik. "Nee bedankt, we bestellen zo zelf wat." "Zeker? Het kan nog lang duren voor ze jullie kant opkomen." "Meneer, we hebben zelf genoeg geld en geduld." Ik kijk even naar Noor en haar blik staat op onweer; ze haat het als mensen zo blijven kleven, en ik geef haar groot gelijk. "Dan ga ik weer. Zijn jullie echt zeker dat jullie geen drankje willen? Ik heb ze hier al." Ik zucht en doe mijn mond open om iets te zeggen, maar iemand anders is me voor. "Ze hoeven geen drankje van u, ze waren net van plan met ons mee te komen, toch?" De man kijkt naast zich en ik volg zijn blik en zie een bekende staan. Milo.
Hij kijkt ons vragend aan. "Ja toevallig waren we net op weg ja, als u ons wil excuseren." Zegt Noor die al opstaat. "Jullie kennen heel deze jongen niet!" Zegt de man beledigd. "Jawel meneer, hij is een goede vriend van ons. En als u het niet erg vind gaan wij nu." Zeg ik en de man gaat van een beledigde blik naar een boze blik. Snel sta ik ook op en loop naar Milo. De man zet de drankjes op de bar en loopt boos weg.
Als ik bij Milo sta geven we elkaar een korte knuffel. Waarom? Geen idee, t zal de alcohol wel zijn. "Hee, ik ben Noor." Zegt Noor die zichzelf voorstelt aan Milo. "Milo." Zegt hij terwijl ze elkaar een hand geven. "Willen jullie ook echt mee of niet?" "Ja hoor!" Zegt Noor meteen met een glinstering van geluk in haar ogen. Milo kijkt me vragend aan en ik knik lachend om Noor. Milo draait zich om en begint te lopen. Ik en Noor lopen achter hem aan. "Heb je het naar je zin meid?" Vraag ik Noor hard genoeg dat alleen zij het verstaat boven de muziek. "Laat me! Jij zou het ook leuk vinden!" Zegt ze lachend.
We lopen richting de ingang van de club en nemen net voor de garderobe een trap naar naar boven. Bovenaan de trap staat een beveiliger. Hij vraagt Milo wat, maar door de muziek hoor ik niks. Hij laat iets zien en de beveiliger doet het touw open. "Fucking VIP Juul!" Zegt Noor tegen me terwijl we verder achter Milo aanlopen. De muziek wordt wat zachter en we lopen door een soort gangetje. Milo doet een deur open en we komen in een grote ruimte met banken en uitzicht op de dansvloer. Op de banken zitten vier jongens, die ik herken uit de video's van de bankzitters.
"Jongens, dit zijn Julie en Noor. Meiden, dit zijn Koen," een jongen met rood haar. "Robbie," een jongen met bruin haar. "Matthy," een blonde jongen. "en Raoul." Een jongen met bruin haar en een baard. We begroeten elkaar allemaal en Noor, Milo en ik gaan ook op de banken zitten. "Zijn jullie niet die dans chickies?" Vraagt Koen, degene met het rooie haar. "Uh, ja." Antwoord ik terwijl Noor alleen maar kan knikken met een lach op haar gezicht. "Jullie waren serieus echt goed." Zegt Matthy. "Dankjewel." Hij knikt even als 'geen probleem'.
"Willen jullie iets drinken?" Vraagt Milo. "Ja lekker." Zeg ik voor Noor en mij. Noor moet nodig even wat alchohol drinken, zodat ze even alles vergeet en gewoon weer normaal kan praten inplaats van zo stom lachen. "Wat willen jullie, we hebben pils, cocktails, shots, alles." "Shotjes?" Vraag ik onzeker of het goed is. "Ja tuurlijk. Doet iedereen mee?" Alle jongens stemmen in en een paar minuten komen er 7 shot glaasjes en een fles. Ik help Milo met inschenken en uitdelen van de shotjes. "Dat er nog veel gezopen mag worden!" Zeg ik als iedereen zijn glas omhoog houdt om te proosten. "Daar zeg ik zeker geen nee tegen!" Stem Milo in. En iedereen gooit het shotje achter in hun keel.
~~~
Dat nummer zit heel de dag al in mijn hoofd en ik dacht opeens van, daar ga ik iets mee doen. Ik zal het nummer ook nog wel even hieronder zetten!
Kusjess xx
JE LEEST
Wraak met gevolgen // Milo fanfiction
FanficOp een doodgewone dag krijgt Julie een bericht van een onbekend nummer. 'Wil je wraak op je zus?' Julie wil niets liever dan wraak op haar. Haar hele leven al krijgt haar zus Bella altijd veel meer aandacht van haar ouders en familie. En na het verh...