Julie POV:
Nadat iedereen een paar shotjes had genomen was de fles leeg en heeft iedereen die wilde zijn eigen drankje besteld en is iedereen al goed onder invloed. "Was jij ook niet die uit het restaurant? Die achter de bar?" Vraagt Robbie opeens. "Uh, ja." Zeg ik. "Dan ben je dus dat zusje van zijn ex!" Roept Koen enthousiast. Ik weet niet meer uit te brengen dan een simpele. "Uh-." "Oké, genoeg dat is niet waarom ze hier zitten." Grijpt Milo in. "Wij zijn hier om te zuipen, niet deze serieuze gesprekken!" Roept Noor, waardoor iedereen in de lach schiet.
"Ik ga ff naar de wc." Zeg ik tegen Milo die naast me zit. "Is goed." Antwoordt hij en hij gaat weer verder in zijn gesprek met Robbie. Ik loop de kamer uit naar het gangetje. Het is nog best een stukje lopen vanaf hier naar de wc's. Ik loop zo recht mogelijk, wat door de alcohol nog best een uitdaging is, naar de wc's.
Ik ben er bijna als er opeens iemand zegt. "He, jij bent toch een van die chicks die stond te dansen?" "Ja klopt, hoezo?" Vraag ik de jongen die ik eerder vandaag heb gezien, maar ik weet niet meer waar. "Ik wilde even zeggen dat jullie echt fucking goed waren! Heb je zin om met me mee te gaan naar huis?" "Nee bedankt, zou ik erlangs mogen? Ik moet naar de wc." Hij staat voor me dus ik kan niet verder lopen. "Alleen als je met me meegaat, of op z'n minst een drankje met me doet." "Nogmaals, bedankt maar nee. Mag ik er nu langs?" Hij zet een stap opzij en ik loop snel door, maar na een paar stappen heb ik door dat de jongen achter me aan loopt. Ik loop zo snel mogelijk door naar de wc. Als ik er ben loop ik snel naar binnen een hokje in. Al de drankjes en shotjes beginnen nu echt in te kicken.
I'm just minding my own business, als er opeens op de deur wordt geklopt. "Schat, kom er eens uit. Ik weet dat je hier zit." Zegt dezelfde stem van jongen die me net ophield in de gang. "En geen ge-maar." Gaat hij verder. "Wil je me niet zo noemen? Ik ken je niet eens." Zeg ik terwijl ik mijn shirt glad strijk met m'n handen. "Oke prima." Hoor ik van achter de deur. Door de alcohol kan ik niet meer helder nadenken, dus trek ik de wc door en doe het hokje van het slot en loop naar buiten om mijn handen te wassen. Maar zodra ik het hokje uitloop voel ik een arm om mijn middel heen. "Blijf van me af, ik wil m'n handen wassen." Zeg ik en de arm verdwijnt, maar de persoon blijft dicht naast staan.
Als ik mijn handen heb gewassen en de wc uit wil lopen komt de arm weer om mijn middel. Ik draai me half om en zie weer de zelfde jongen. "Luister, als je gaat schreeuwen of niet mee wil werken, wordt het alleen maar pijnlijker." Zegt hij in m'n oor dat alleen ik het hoor. Ik ben zeker aangeschoten, maar ik weet precies wat hij bedoelt. Ik knik zacht en hij duwt me de wc uit. Mijn hele hoofd blokkeert en ik kan niet meer nadenken. Mijn hart gaat veel te snel kloppen en adem halen lukt amper. "Houd je rustig slet." Hoor ik in m'n oor.
Milo POV:
Julie is een paar minuten geleden naar de wc gegaan. We zitten met z'n alle over van alles te praten, althans Noor en Koen staan bij het balkon naar de dansvloer te kijken. "He, is dat niet Julie?" Hoor ik Koen tegen Noor zeggen. "Shit! Dat is die player gast naast haar!" Roept Noor terwijl ze naar de deur rent. Snel ren ik achter haar aan. "Wat is er met een player gast en Julie?" Vraag ik haar buiten adem terwijl we van de trap af rennen. "Er is zo'n gast en die heeft elke week een nieuwe chick, ik had haar nog gewaarschuwd!" We beginnen nu te lopen omdat het zo druk is dat je jezelf erdoorheen moet persen. Ik probeer door een groep mensen heen te komen, maar dat gaat niet zo soepel dus raak ik Noor kwijt.
Ik probeer over wat mensen heen te kijken, of ik Julie of Noor zie, maar er zijn zoveel mensen dat het moeilijk te zien is. Na een tijdje gekeken te hebben wil ik opgeven, maar dan zie ik Julie, ze is helemaal in een trance. "Julie!" Roep ik, maar ze verstaat het niet door de nog steeds keiharde muziek. Naast haar staat een jongen, bruin krullend haar. Ze waren me al voorbij en lopen naar de uitgang. Ik wurm me tussen de mensen door hun kant op, maar ze blijven maar doorlopen. Gelukkig worden hun ook gehinderd door de drukte en kan ik dus dichterbij komen. Er lopen nog maar 2 mensen tussen ons in. Ik ben zo dichtbij, maar te gelijker tijd zo ver weg.
Julie en de jongen naast haar zijn nu langs de garderobe en bijna buiten. Er lopen nog steeds 2 personen tussen ons, maar ik kan er omheen proberen te rennen. Misschien haal ik hun dan in. Ik besluit dat het het proberen waard is en ren om de mensen heen. Bijna ben ik bij Julie. Nog 3.., nog 2.., nog 1 meter. En ik sta voor hun. Ze stopen met lopen en ik zie dat de jongen zijn arm om haar middel heeft gelegd. What the fuck? "JULIE?!" Schreeuw ik in haar gezicht om haar uit haar trance te halen. Het werkt want ze schrikt ervan. Ze kijkt even snel en verward om zich heen. "En wat denk jij dat je aan het doen bent?" Roept de jongen boos naar mij. Nu pas kijk ik hem aan. "Ik?! Wat denk jij dat je aan het doen bent met haar?" Roep ik terug. "Dit is m'n vriendin en we gaan naar huis eikel! Bemoei je met je eigen zaken!" "Ze is je fucking vriendin niet!" "O nee? En daar heb jij bewijs voor?" Roept hij nog steeds boos maar met een grijns op z'n gezicht. "Toevallig wel ja!" "En wat mag dat dan wel niet zij-." Hij stopt midden in zijn zin en kijkt geschrokken naar Julie. Ik volg zijn blik. Shit, ze heeft een paniekaanval.
~~~
Sorry mensen, weer een soort kleine cliffhanger.
Kusjess xx
JE LEEST
Wraak met gevolgen // Milo fanfiction
FanficOp een doodgewone dag krijgt Julie een bericht van een onbekend nummer. 'Wil je wraak op je zus?' Julie wil niets liever dan wraak op haar. Haar hele leven al krijgt haar zus Bella altijd veel meer aandacht van haar ouders en familie. En na het verh...