Buzët e tyre luanin me njëra tjetrën si të kishin jetuar në shkretëtirë për një kohë të gjatë dhe më në fund gjetën një oaz uji në njëra-tjetrën.
Ashtu duke u puthur e shtriu mbi rërën e butë dhe kaloi dorën poshtë fustanit të saj të bardhë.
- Erien! Oh! Jemi jashtë!
- Nuk ka asnjeri. Jemi vetëm ne e dashur. - i tha duke rrëshqitur puthjet mbi qafën e më pas gjokset e saja.
I hoqi butësisht fustanin dhe vendosi kokën midis këmbëve të saja duke shijuar ushqimin e tij të preferuar nën aromën e kripës së detit dhe dritën e hënës.
- Oh Erien! Mos ndalo! - tha kur ai pa hezituar u fut brenda saj dhe nisi të lëvizë shpejt.
- Erien! - bërrtiti duke i ngulur thonjtë mbi shpatullat e tij.
- Të dua! - i tha ai pa shkëputur lëvizjen duke e puthur si të kishte qenë i etur për buzët e saja.
Doli prej saj dhe nisi t'i fërkojë zonën e saj të butë me duar duke e urdhëruar ta shikonte në sy.
- U ngjason kjo natë librave të tu? - e pyeti ai në befasi duke i kujtuar asaj bisedën pas natës së parë në punë në sallonin e shtëpisë së saj.
- I kalon librat.
- Dëshiron të futemi në det?
- Por është errësirë, ftohtë dhe... Kam frikë. - tha dhe ai e ngriti në krah duke ju afruar detit.
- Ti nuk dëgjon asnjëherë apo jo? - e pyeti ajo duke e vështruar në sytë e tij të gjelbërt.
- Preferoj të dëgjoj vetëm rënkimet e tua. - i tha duke e lënë me këmbët në ujë.
Ecën dhe pak derisa niveli i detit i kaloi mezin dhe u afrua trupit të saj që vlonte edhe nën freskinë e ujit.
- Oh! Edhe këtu? - i tha ajo kur ndjeu gishtat e tij brenda vetes nën ujë.
- Kudo. Në shtrat, kuzhinë, në cepat e spitalit, buzë detit, në det madje dhe në ëndrra je e vetmja dëshirë që më torturon. - i tha duke rritur shpejtësinë e lëvizjes së gishtave brenda saj kurse ajo afroi trupin e vet me të tijin.
- Dhe ti je dëshira ime.
- Ti më jep frymë Ahriman. Nëse luftoj sot është falë teje. Do isha i humbur pa ty. Dhe pak ka mbetur nga lufta. E di, të kam mbajtur sekrete. E di që edhe ti, por së shpejti do të marrin fund dhe do të jemi vetëm ne të tre: unë, ti dhe bebushja jonë. Nuk do të ketë më Piter apo puthje fshehurazi, ndonëse më beso i kam shijuar si asgjë tjetër. - i tha ai ndërkohë dora e saj gjeti organin e tij nën ujë dhe nisi të luaj lehtë me të duke e puthur në buzë. - Dreq! Çfarë më bën ti mua! Më çmend!
- Atëherë çmendemi të dy! - i tha dhe ai nuk ngopej me trupin e saj. E çoi më cekët dhe e shtriu sërish në breg ku mund ta shijonte bashkë me valët e detit.
Shpresonte se ato valë mund ta shuanin sado pak zjarrin që ndjente për të.
Ahriman Miller ishte parajsa dhe ferri i tij dhe nuk donte të arratisej kurrë prej saj.
Ashtu siç ishin, u shtrinë të dy dhe përfunduar duke parë qiellin.
- Ta kishte marr ndonjëherë mendja? Të vinim deri këtu?
- E dija që do ishe e imja që në momentin e parë që të pash. Ose të paktën, unë do isha i joti. - i tha dhe sytë e saj shkëlqyen nga gëzimi dhe dashuria për të.
- Pra e paske planifikuar?
- Quaje si ta duash: fat, besim, por e dija që një ditë do të mund të të puthja buzët e njoma.
- Kurse unë herën e parë që të pash u tremba disi.
- U trembe?
- Ishe i ftohtë. Shumë i ftohtë, por çuditërisht ndihesha mirë pranë teje.
- Më duhej të qëndroja i ftohtë, ndryshe zjarri do na digjte të dyve.
- Atëherë të jam mirënjohëse që e bëre. Erien?
- Më thuaj rrëmujë.
- Nuk më ke folur kurrë për prindërit e tu.
- Dëshiron vërtetë ta dish?
- Mund të flasësh?
- Të kujtohet kur më pe atë natë duke bërrtitur në ëndrra?
- Po.
- Mamanë time e vranë para syve të mi. Isha vetëm 15 vjeç asokohe. E vranë kurse unë rrija strukur në një cep pa folur. E urrej veten që nuk munda të bëj diçka.
- Oh! Ke qenë i vogël i dashur!
- E di. Po tani shikon më ëndrra?
- Shikoj, vetëm se...
- Vetëm se çfarë?
- Vetëm se ktë herë ata vijnë për ty. - i tha dhe ajo e pa me sy të trishtuar.
- Jam mirë Erien. Nuk largohem kurrë prej teje. Nuk do të jetoja dot gjithsesi.
- As unë pa ty. Ndaj më torturon ai skenar. Do të jepja shpirtin si për ty, ashtu edhe për fëmijën që mban në bark.
- Po babai?
- Babi na braktisi. Ishte faji i tij që mbeta jetim. Merrej me trafikim organesh.
- Njësoj si Piter?
- Njësoj si ai.
- Ndaj e urren aq shumë atë? Sepse të kujton babain tënd? - e pyeti ajo dhe ai pohoi.
- Do ja dalim Erien. Nuk e di si, por do ja dalim. - tha duke shtrënguar varësen që mbante në qafë dhe i lutej Zotit me vete.
- E di që do ja dalim. Unë dhe ti nuk mund të kemi një fund të palumtur.
- Erien, ne nuk mund të kemi një fund. Të premtoj se do të dua në çdo botë!
- Dhe unë ty. - tha dhe vazhduan sërish me mëktatet e natës derisa u arratisën ashtu veshur me rroba të njoma në hotel rreth orës 4.
Në mëngjes ishte ajo që hapi sytë e para dhe pasi u ngop duke e parë shkoi në kuzhinë të gatuante mëngjes.
- Mirëmëngjes! - dëgjoi zërin e tij të trashë të kumbonte nga dera e kuzhinës. - Më pëlqen outfiti-i! - i tha duke parë atë tek mbante veshur vetëm një futë lidhur pas.
- Dhe mua i joti! - i tha duke vështruar trupin e tij të lakuriqtë vetëm me një palë bokse veshur.
- Çfarë kemi sot për mëngjes shefe?
- Hmm, kemi luleshtrydhe, banane, bëra krepa dhe... - tha duke ndjerë atë ti afrohej nga pas së bashku me organin e tij që mund ta ndjente nga pas.
- Oh e dashur! Mua më mjafton ti! - i tha duke e ulur në banak dhe duke e ushqyer me luleshtrydhe.
- Bebush. - foli duke prekur barkun e saj. - Si thua të të ushqejmë njëherë ty dhe pastaj të hajë dhe mami me babin?
- Ncncnc, si e mëson fëmijën. - i tha ajo duke i kafshuar pakëz gishtat kur i zgjati frutin për ta ngrënë.
- Shoh që mami paska më shumë uri se bebi! - i tha ai duke e puthur në buzë dhe duke vazhduar edhe njëherë të luante me trupin e saj.
YOU ARE READING
Mafia e Bardhë | ✓
Romance✁ - Mos u bëj qesharak! Do vallëzojmë këtu? - E ç'të keqe ka? - Sepse njerëzit normalë do sodisnin yjet. - Ne nuk jemi njerëzit normalë, ndaj janë yjet ata që na sodisin neve. - tha duke lëvizur nën tingujt e violinës.