NJOFTIM!!!: Ktë vit gjërat në watt po dukeshin më mirë, por mesa lexova komentet "energjitë negative" kanë nisur reportet në një prej librave të mi dhe me shumë mundësi edhe të këtij. Duke mos dashur që t'ju zhgënjej sërish siç ndodhi te "Ndjenjë e dehur" për të njëjtën arsye si vitin e shkuar, vendosa t'i postoj gjithë kapitujt brenda kësaj nate dhe pas një periudhe kohe, ndoshta i fshij gjithë librat.
Nuk e di wattpadi shqiptar është i vetmi që nis të paragjykojë "erotizmat" etj... ndërkohë kur bestseller-at e ditëve të sotme nuk janë shumë ndryshe. Gjithsesi, do e mendoj. Kur bëhet fjalë te shkrimi një autor/e i/e ri/re ndikohet. Të paktën unë po. Lexim të këndshëm♥︎
♥︎
Atë darkë kishte vendosur t'i bënte një surprizë duke refuzuar të dilnin jashtë me pretekstin se nuk ndihej mirë. E nisi në farmaci për të marr një ilaç ndërkohë që veshi një palë të brendshme që i kishte porositur në internet dhe shtroi një tryezë me qirinj dhe verë të kuqe.
U ul duke pritur këmbë mbi këmbë derisa dëgjoi derën të hapej furishëm.
- Ahriman, mora nga dy ilaçe për çdo simptomë që... - tha, por ndaloi kur pa atë ulur teksa e shikonte me sytë e saj të errët. - Nuk je sëmurë apo jo?
- Nuk jam. - tha duke ju afruar. - Sonte luaj unë! - i tha kur ndjeu duart e tij mbi vete dhe e uli në kolltukun tek që ndodhej aty.
Ai ndërkohë u rehatua me qëndrimin e tij burrëror teksa ajo i zbërtheu fillimisht këmishën dhe nisi ta puthë në gjoks.
Ndezi televizorin dhe vuri në sfond melodinë e "Lost in the fire" nga The Weeknd. Më pas zbriti më tej zbërthyer pantallonat e duke ja ulur poshtë. Nisi të fërkohej në mënyrë sensuale sipas melodisë mbi prehërin e tij dhe mund të ndjente reagimin e organit të tij.
- Dreq Ahriman! - i tha ai dhe ajo u kthye duke i ulur më në fund dhe bokset dhe duke luajtur me organin e tij sa me dorë aq me duar dhe gjoksin e saj.
- Ahriman! - rënkonte ai ndërkohë që ajo vazhdonte me punën e saj nën heshtje. - Ulu. - i tha dhe ajo u ul mbi prehërin e tij.
Pa pritur shumë i zbërtheu mbathjet dhe futi organin e tij brenda saj.
- Kalëro mbi mua tani! - i tha duke e kapur nga beli dhe ajo u bind. I preku gjokset gjysmë të zhveshur dhe nën ritmin e lëvizjes së saj i zgjidhi fjongon e madhe mbi gjoks me dhëmbë. Kaloi duart mbi ta duke i shtrënguar fortë dhe i kërkoi të lëvizte akoma edhe më shpejt.
Tani mund të dëgjonte sa përplasjet e gjoksit të saj mbi lëkurë, aq edhe rënkimet e saja të mbytura.
Shtriu kokën në kolltuk dhe më pas u çua në këmbë duke lëvizur belin dhe të pasmet e saja në ajër. Në fund e uli në tryezën që ajo kishte shtruar për ta. Piu pak nga vera në gotë dhe e puthi duke i kaluar shijen e alkoolit edhe asaj. Pjesën tjetër ja derdhi mbi lëkurën e butë dhe nisi ta puthë e kafshojë si një bishë e egër mes pyllit. Sytë jeshil i ishin errësuar nën melodinë e rënkimeve të saja.
Hyri brenda saj dhe ju afrua veshit të saj.
- Të pëlqen të jesh vajzë e pisët, apo jo? - i tha duke shpejtuar lëvizjen dhe ajo pohoi me kokë. - Fjalë Ahriman.
- P... Po.
- Nuk të dëgjova. - tha ai duke shpejtuar edhe më shumë.
- PO! - tha ajo duke bërrtitur prej kënaqësisë.
Doli prej saj dhe e ktheu përmbys dhe duke mos humbur kohë u fut sërish brenda saj.
- Kjo sepse në gënjeve! - i tha duke i qëlluar të pasmet teksa me dorën tjetër e kishte kapur prej floku.
- Kjo, sepse më torturove pa të prekur në fillim! - tha dhe dëgjoi një rënkim akoma dhe më të fortë prej saj.
- Dhe kjo, sepse je e imja! - i tha duke e qëlluar dhe njëherë të fundit.
E humbën numërimin e raundeve rrugës, por mund të thoshe se të dy ishin të rraskapitur.
- Sa herë mendoj se të njoh, më tregon një anë të re të tënden. - i tha ai shtrirë mbi krevat dhe ajo u pozicionua ulur mbi të. - Ahriman, nuk mendoj se mundemi më.
- Çfarë po bëj unë? - i tha duke luajtur me organin e tij.
- Shtatëzania të ka bërë më të etur. Më seksi, më të...
- Shhh! - i tha ajo duke shtrirë trupin e vet mbi të tijin dhe futi kokën në qafën e tij.
- U lodh më në fund e pangopura ime?
- Mhmmm, për sot.
- Më duket se s'do t'i harrosh kurrë këto pushime. Apo mënyrën si të puth ujëvarën poshtë këmbëve.
- Nuk mendoj se do jem vetëm unë ajo që do refuzoj të harroj.
- Ku i dihet. - tha ai dhe ajo u çua dhe i kafshoi buzën.
- Erien, si do të ndiheshe nëse do të thosha një ditë se të kam tradhëtuar? - i tha ajo duke e ngacmuar dhe ai qeshi duke kuptuar skemën e saj.
- Pse duhej t'më tradhëtoje fillimisht? Të mungon ndonjë gjë?
- Kohët e fundit je vakur në shtrat.
- Shtatëzania jote pohon të kundërtën... Po më thuaj si do të ndiheshe ti nëse do puthja dikë tjetër?
- Nuk do më plaste.
- Je e sigurtë?
- E sigurtë jam. Ka plot meshkuj vërdallë për t'u kënaqur.
- Kujdes mos janë gej.
- Nëse më tradhëton, do nis të dyshoj se dhe ti je gej. - tha dhe ndjeu gishtat që u futën fuqishëm brenda saj.
- Oh!!
- Çfarë po thoshe?
- Erien, po bëja shaka. S'kam më fuqi! Betohem! - i tha dhe ai e puthi lehtë në ballë. - Nuk dua të mbarojnë këto pushime.
- Do kemi të tjera.
- E di, por dua këto!
- Atëherë do i rijetojmë këto pushime në pafundësi. Si thua të arratisemi në ndonjë ishull në Greqi gjatë verës?
- Umm, s'e di. Nuk më pëlqen dhe aq shumë Greqia.
- Ku të pëlqen?
- Ndoshta në Itali.
- Atëherë shkojmë në Como. Ndoshta dhe lidhim kurorë atje.
- Çfarë? Po më propozon gjë?
- Jo. Nuk do të propozoja kurrë në këtë mënyrë. Thjesht po ëndërroj me ty.
- Dua të martohem në kishë. Do ti?
- Do vdisja për ta jetuar.
- Erien, mund t'i lëmë këto fjalët me vdekje mënjanë?
- Po bëja shaka! Nuk vdes pa rritur dhe skuadrën tonë të futbollit më parë.
- Oh Zot prap te ai muhabet ti? Nuk dua aq shumë fëmijë se i bie të kthehem në makinë të bebave të tu.
- Bebave tanë deshe të thuash?
- E njëjta gjë është. A s'kemi thënë që çfarë është e imja, është dhe e jotja?
- Ashtu po. Thash mos do m'i ngecje mua fëmijët e të arratiseshe me ndonjë tjetër.
- Në fakt mbase dhe e bëj. Sa për fiksim jo se do dua. S'mendoj se mund të dua dikë tjetër veç teje.
- Unë jam i bindur se nuk mund të dua dikë tjetër veç teje.
YOU ARE READING
Mafia e Bardhë | ✓
Romance✁ - Mos u bëj qesharak! Do vallëzojmë këtu? - E ç'të keqe ka? - Sepse njerëzit normalë do sodisnin yjet. - Ne nuk jemi njerëzit normalë, ndaj janë yjet ata që na sodisin neve. - tha duke lëvizur nën tingujt e violinës.