I.

991 37 6
                                    

- Olivia, poți să te trezești și să îți faci bagajele? îi aud vocea asurzitoare a mamei și simt cum lumina îmi arde pielea când trage draperiile.

- Cât e ceasul? Și la cât plec? îmi ascund capul în pernă.

- 12:30 și plecați la 13. Theo e jos și tu mai ai o jumătate de oră până pleci. Tatăl tău te așteaptă în Londra.

- Hai, trezirea! Iar dormi până la 12? își face prezența Theo, trăgând plapuma de pe mine.

- Bună dimineața și ție! îmi deschid ochii și oftez.

- Oricât de mult îmi place să văd certându-vă, trebuie să plecați pentru că Paul are și altă treabă. ne întrerupe mama. Mă ridic din pat, aruncând perna în Theo care s-a așezat în locul meu și o sărut pe mama.

- Și eu? aruncă perna înapoi, referindu-se la pupicul său. Mă aplec peste pat și îi sărut buzele, apoi îi ciufulesc părul blond.
*

Numele meu este Olivia Brown.  Am 17 ani și nu vreau să termin liceul pentru că îmi iubesc prea mult colegii. Nu toată lumea mă place și asta nu îmi convine. Vreau să descopăr toate tipurile de persoane. Locuiesc în Manchester cu mama, Samantha, iar tata, Wiliam, e în Londra, căsătorit și ocupat, prea ocupat. Sunt în vacanță și trei luni plec la el. Noroc cu soția lui, Amelia, care are o fată de-o seamă cu mine, Jessica, dar nu prea avem tangențe. Theo este blondul meu preferat. Este iubitul meu de un an și două luni. Îl iubesc destul de mult, dar nu e iubirea aia despre care doar am auzit.
*

- O să îmi fie dor de voi! ne spune mama după ce ne urcăm în mașină. Îi facem cu mâna și plecăm.

- Londra! entuziasmul meu îl face pe Paul, șoferul nostru, să râdă.

- Distracțe, venim! îmi face Theo cu ochiul și se întinde lângă mine.

- Mai bine dormi. Nu ai ce să faci trei ore. îmi zâmbește cald.

- Nu, vreau să termin cartea. mă rezem de ușă și îmi întind picioarele pe Theo. Îmi deschid "Jurnalele Vampirilor", volumul 4, Reuniunea și citesc. Îl ador pe Stefan, dar îmi place și de Damon la nebunie. Niciodată nu pot alege pe cine iubesc mai mult și cred că nimeni nu mă înțelege. Theo râde mereu de mine când îi povestesc ce citesc, dar mă ascultă și asta mă încântă. E iubitul perfect.

- Liv, tatăl tău e chiar la poartă. îmi atrage atenția Paul, iar Theo se ridică în capul oaselor.

- Oh, minunat! îmi strâng lucrurile pe care le-am întins în mașină, și anume cartea, încărcătorul, căștile, telefonul, machiajele și oftez emoționată.

- Liv, e tatăl tău, nu are de ce să îți fie rușine. îmi prinde Theo mâna, zâmbindu-mi. Mai oftez o dată când parchează Paul și Theo se dă jos, ajuntându-mă să cobor.

- Paul, să îi spui mamei că o iubesc! îl strâng în brațe după ce îmi dă jos bagajele și pleacă.

- Draga mea! două mâini familiare îmi strâng talia, ridicându-mă de pe pământ. E tata. Nu îmi pot opri lacrimile și îl strâng prea tare. Olivia... Liv, scumpa mea... Uită-te la tine! Ești atât de frumoasă! mă îmbrățișează încă o dată, ștergându-mi lacrimile.

- Mi-a fost dor de tine!

- Știu, și mie de tine! Am așteptat tot anul să vii!

- Bună ziua! își face simțită prezența și Theo.

- Theo, mă bucur că ai putut veni! dă mâna cu el, mă studiază zâmbind încă o dată, își șterge lacrimile, apoi ne conduce în casă.

- Liv, Theo! ne întâmpină Amelia entuziasmată. Bine ați venit!

- Hei! o iau în brațe și ea îmi sărută ambii obraji. Îmi place Amelia, se comportă ca o mamă și cred că asta mă atrage.

- Bună ziua! îi sărută Theo respectuos mâna.

- Jessica? o întreb în timp ce ne conduce spre camerele noastre. Nu o să dorm cu Theo. Am dormit de multe ori împreună, dar nu vreau asta acum.

- Trebuie să vină și ea cu iubitul ei.

- Perfect. Doarme aici? mă interesez pentru un viitor presupus prieten al lui Theo.

- Da, stă la noi ceva timp. Îl cheamă Harry. Este foarte drăguț dacă ajungi să îl cunoști. îmi spune dând din cap dezaprobator. Înseamnă că acest Harry a supărat-o cândva. Și cum e de acord tata ca un băiat să petreacă nopțile în casa lui?

- Mulțumim, Amelia! o sărut pe obraz, iar ea pleacă, lăsându-mă în camera mea.

Mă gândesc la Theo. Nu am vorbit deloc de când am ajuns. Îmi despachetez zecile de bagaje și aleg să mă schimb în ceva mai comod, pantalonii mei gri de trening, un tricou negru cu burtica la vedere și teneși negri. Îmi iau telefonul și ies din cameră. În partea de lângă ușa mea, pe perete, stă poza tatălui meu, cu un bebeluș în brațe și recunosc poza pentru că este identică cu cea din camera mea. Adică eu sunt bebelușul. Nu pot să nu zâmbesc și să nu plâng pentru că tata chiar mă iubește. Vreau să ajung la Theo să îi spun, dar camerele noastre sunt foarte depărtate. Mă întorc și simt cum partea mea dreaptă este lovită de un corp tare și sunt prinsă de mâna pentru a nu cădea.

- Fii și tu atentă! un tip înalt, cu bustul gol și un prosop înfășurat în jurul taliei mă privește nervos. Ochii lui îi fixează pe ai mei. Vrei ceva? mă întreabă deja enervat că îi blochez calea.

- Ce ar fi să îmi dai drumul la mână? îi răspund cu o întrebare, folosind un ton mai nervos decât al lui.

- E camera ta? își îndreaptă degetul mare, indicându-mi camera.

- Da. spun și deschide ușa, trăgându-mă după el.

- Nu știu ce cauți aici, dar nu mai intra așa în oameni. se uită atent la mâna mea, acolo de unde m-a strâns mai devreme.

- Tot eu? mă încrunt.

- Eu am ieșit din cameră și tu ai intrat în mine, deci tu. își trece mâna prin părul lung și ondulat, enervându-se mai tare.

- Ok, nici măcar nu te cunosc și mă cert cu tine. Acum poți pleca. îi deschid ușa. Zâmbește și ridic o sprânceană.

- Sunt Harry, Harry Styles. închide ușa. Îmi dau ochii peste cap când îi aud numele.

- Olivia Brown, tatăl meu e căsătorit cu Amelia. mă prezint.

- Jessica nu mi-a zis că are o soră vitregă. se încruntă așezându-se pe patul meu, jucându-se cu sutienul meu negru din dantelă. Păi, Harry, nici mie nu mi-a zis că are un iubit așa enervant care se plimbă gol le holul etajului!

- Bine. Acum poți pleca? Vreau să ajung la iubitul meu care e în cealaltă parte a etajului. îi explic dându-mi ochii peste cap.

- Bine. Sper ca gemetele Jessicăi să nu vă deranjeze prea tare. îmi face cu ochiul și zâmbește intimidant.

- Bine. Pa! îl dau afară și închid ușa, trântindu-mă în pat. De parcă mă interesează pe mine ce face el cu Jessica.

- Olivia, am sutienul tău. ciocăne râzând. Deschid ușa și îl iau fără să mă uit la el, apoi o încui ca să fiu sigură. Dacă Harry stă aici trei luni, o să plec mai devreme cu siguranță. Și chiar nu vreau ca Theo să știe de întâmplarea de azi.

Olivia -H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum