XIX

206 23 3
                                    

- Cum s-a întâmplat așa ceva? țip prin casă și arunc revistele de pe masă. Îi dau în judecată! Au voie să aibă date despre mine când sunt cu Zac! Numai atunci! Au semnat un nenorocit de contract și trebuie să-l respecte!

- Calmează-te și gata! Dă-i în mă-sa! țipă și mama la telefon.

- Îmi strică viața! Vine după mine, ce vrei să mai fac?

- Stai liniștită și nu te duci cu el! Nu o să-l lase Harry să te ia.

- Dar sunt soția lui în blestematele alea de acte! Mamă, plecați și ardeți casa aia cu tot ce e în ea!

- A luat totul cu el. E un nemernic!

- Iubito? intră Harry în cameră.

- Mama, închid. Te sun mai târziu. îi spun  și închid. Mă așez pe pat și îmi pun mâinile în cap.

- Nu te las să mi te ia.

- Are dreptul.

- Nu are niciun drept, Olivia! Să se ducă dracului cu drepturile lui! Eu sunt mult mai mare decât el din toate punctele de vedere. spune și are dreptate. Harry nu e doar un asociat al firmei lui Zac, e direct sponsorul firmei, însă Zac nu a vrut ca presa să știe asta.

- Știu, Harry, știu, dar o să îmi tortureze familia. Dacă nu a făcut asta deja și mama ascunde lucrul ăsta.

- Shh... se apropie de mine. Își așază palmele pe obrajii mei. Nu o să se întâmple nimic. O să vină și o să plece. Iar tu o să rămâi aici.

- Cu Erica ce o să se întâmple?

- Olivia! De ce l-ai băgat pe ăsta în viața ta? Puteai veni la mine, doamne!

- Harry, înțelege că eram disperați cu toții ca ea să trăiască.

- Iubito... Îi plătesc eu tot, absolut tot, divorțează de el și termină!

- Crezi că pot? mă ridic nervoasă și dau cu piciorul în revistele de pe jos.

- Avocatul meu o să facă totul, o să scăpăm de el. Plecăm mâine în Anglia și terminăm tot. se ridică și se plimbă după mine.

- Aș rămâne cu tine pentru totdeauna. Știi ca aș face-o! îmi așez capul pe pieptul lui. Mă îmbrățisează, mângâindu-mi părul.

- Hai jos. Bem ceva și ne uităm la desene. Ca pe vremuri. spune zâmbind larg. Și-a adus aminte și despre desele animate la care mă uitam cu el când ne plictiseam.
*

Au trecut două ore. Am râs împreună, am mâncat împreună, ne-am sărutat, ne-am îmbrățișat, am plâns împreună. Am fost împreună.

- Olivia! tresar când aud vocea lui Zac și ciocăniturile în ușă. Olivia știu că ești acolo! Harry se ridică și deschide ușa.

- Da, e. răspunde calm.

- Vii cu mine! îl împinge pe Harry și fuge direct spre mine. Mă ia de mână și mă trage după el.

- Suntem oameni, nu animale, Zac! Pot merge și singură. se oprește și se uită la mine.

- Cum ai putut? gâfâie. Cum ai putut să-mi faci asta, Liv? Abia respiră. Ochii lui albaștri sunt obosiți și plânși, fața îi este palidă. Suferă.

- Îl cunoști pe Harry. îi spun și mă duc în spatele lui Harry, prinzându-l de mână.

- Mi-ar fi plăcut să nu îl cunosc. abia respiră.

- Nu pot spune același lucru. îi răspunde Harry. E atât de calm și vorbește atât de frumos.

- Liv, te rog, vino cu mine! Iartă-mă că am tras de tine așa. se așază în genunchi în fața mea și a lui Harry. Mă uit speriată la el pentru că îl văd pentru prima dată disperat și lipsit de apărare. Îmi prinde mâna și mi-o sărută. Harry se încordează lângă noi și îl las.

- Zac. Nu pot veni cu tine. Te rog, înțelege-mă! mă așez în genunchi lângă el.

- Te rog, te implor, Liv! Ești soția mea! Ești perfectă și te iubesc atât de mult! Vino acasă și îți promit că o să poți face ce vrei tu! îmi mângâie obrazul cu tandrețe și dragoste. Pentru prima dată mă atinge cu iubire.

- Zac... nu vreau să îți fie greu. O să îți înapoiez toți banii pe care mi i-ai dat și-

- Nu! Nu-mi pasă de bani! Nu-mi pasă de nimic! Mă umilesc în fața ăstuia și nu-mi pasă! Vreau să vii cu mine! Să te știu în casa mea! mă întrerupe și vorbește repede, lacrimile curgându-i pe obraji.

- Zac- încerc să spun, dar mă întrerupe și Harry.

- Zac, nu o să înțelegi niciodată ce e între mine și Liv, dar trebuie să știi că ea nu o să vină cu tine.

- Liv? se uită la mine cu ochii mari. De ce simt o presiune pe piept? De ce simt că am ceva în stomac? Nu m-am uitat niciodată la el în felul ăsta. Nu l-am studiat niciodată. Are niște ochi superbi. E foarte frumos. Și e îndurerat.

- Hai sus să te odihnești și vorbim după. îi spun și reușesc să îl conving.

- Stai cu mine. îmi spune când vreau să ies dim cameră. Harry se uită încruntat la mine, îl rog din ochi să mă înțeleagă și pleacă lăsându-mă sigură cu Zac.

Ne întindem pe pat, mă așez cu capul pe pieptul lui. E prima dată când stau cu el intr-un pat și acela e al lui Harry. Îmi mângâie părul, îmi mângâie fruntea, obrajii, buzele.

*în urmă cu 13 h, Perspectiva Ericăi"
- Mă duc după ea! îl aud țipând prin casă. Mama și tata iar lipsesc de acasă.

- Nu te duci! Rămâi aici! îl trag de mâini când își pune într-o geanta toate actele din casă.

- Ia mâna de pe mine! Am terminat cu tot! Dacă să îți fac ție jocul înseamnă să o pierd pe Liv, mai bine află și ea ce fel de "soră" are!

- Zac, dacă îi spui, o să îți termin viața! O să ajungi un gunoi!

- Tu ești un gunoi! Te-am ajutat, mi-ai promis că o s-o am pe Olivia, ai dat greș! Nu am avut încredere în tine și nici nu o să am!

- Eu te iubesc și tu te uiți după panarama aia care acum cine știe ce face cu iubițelul ei din tinerețe! Ești nedrept!

- Viața e așa! Plec! spune și iese pe ușă. Ies după el și strig cât pot de tare.

- Dacă mă părăsești o să regreți toată viața ta! O să mă ai pe conștiință, Zac! Mă auzi?! cad pe ciment. Plouă cu găleata afară. O să îi omor pe amândoi. O să îi omor pe amândoi!

*perspectiva lui Harry*
A stat o oră cu el în cameră. Îi aud tălpile goale pe treptele scării.

- În sfârșit! îi zic când intră în bucătărie.

- Am venit să iau un pahar cu apă. spune, evitându-mi privirea.

- Liv, ce s-a întâmplat? o întreb și mă ignoră. Olivia! țip și scapă cana cu apă.

- Nu am vrut... se apleacă și începe să strângă cioburile.

- Iubito... nu e nimic, iartă-mă. încerc să o ridic de brațe, dar cade și începe să plângă. Liv, ce s-a întâmplat?

- Nu știu, Harry... Nu știu ce s-a întâmplat. Nu vreau să mă întorc la el, dar simt că are ceva. A fost prima dată când l-am văzut așa.

- Poftim?

- Te iubesc pe tine, dar...

- Dar? Ce dar? ne ridicăm, evită să se uite la mine. Spune-mi odată! o prind de brațe și se uită în ochii mei.

- Harry, o să plec cu Zac la Londra.

Olivia -H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum