Zilele au trecut, Harry s-a vindecat, însă mai are câteva momente când se trezește noaptea și plânge pentru că visează clipa aceea și îi este teamă. Îmi spune că mă vede stâlpul lui pentru că îl încurajez mereu și îi sunt alături. Nu plâng când îmi povestește coșmarurile pentru că vreau să îi arăt că sunt puternică pentru el, dar când adoarme, nu pot să mă abțin și mă descarc, fără ca el să mă vadă.
Erica... pe Erica am dat-o în judecată pentru fals, șantaj și pentru tot ce ne-a făcut. Încă își caută avocat pentru că, exact așa cum mă așteptam, nimeni nu vrea să încerce să o ajute. Va merge la închisoare cât de curând. Nu am vorbit cu ea, deși m-a căutat de nenumărate ori. Nu am ce să vorbesc cu un astfel de om.
Zac este în regulă, își revine treptat, merge la psiholog și face tratament. Încă mă trezesc cu câte un mesaj de la el în care îmi spune că mă iubește, dar îl șterg și îl ignor. Știu că este un caracter foarte slab și să s-a lăsat manipulat de Erica, dar nu pot să îi găsesc scuze mereu. A fost complice și m-a rănit.
Mama și tata s-au despărțit din cauza a ceea ce s-a întâmplat. Mama spune mereu că Erica este fiica ei și luptă pentru ea cu toate puterile, deși refuză total să facă testul ADN. Tata l-a făcut și a ieșit negativ, însă mama a avut o aventură cu un alt bărbat și se pare că a mai avut un copil înainte să mă aibă pe mine și să fie împreună cu tata. Probabil că și din cauză că pe Erica a abandonat-o, se zbate acum așa pentru ea. Anul acesta împlinesc 23 de ani, iar Erica are 28.
– Liv... ești pregătită? simt mâna lui Harry pe spatele meu. Ușa imensă a tribunalului este încă închisă și îmi e teamă să ies în fața tuturor reporterilor și jurnaliștilor. Tata îmi prinde o mână, iar Harry mă ține de cealaltă.
– Cu toții suntem în asta. îmi spune tata și ieșim.
– Astăzi a fost un succes? aud o întrebare.
– Bună ziua! Astăzi domnul Judecător a hotărât ca Erica să fie judecată în libertate. le răspunde Harvey Specter, avocatul nostru.
– A primit un avocat din oficiu. Cum vă înțelegeți cu acesta? Numele lui este Robert Zane.
– Îl cunosc foarte bine pe Zane, am fost colegi acum câțiva ani buni. El o să încerce, bineînțeles să o apere pe Erica, dar știe că o să piardă acest proces. continuă Harvey.
– Domnule Specter, avem câteva întrebări pentru domnișoara Olivia Brown. Cum v-ați simțit când ați aflat că și fostul dumnevoastră soț a participat la această înșelăciune?
– Ce întrebare e asta? întreabă Harry, uitându-se la Harvey.
– E ok. îl liniștesc. Nu pot descrie cum m-am simțit... am fost oarecum ușurată pentru că puteam să ies dintr-o relație pe care nu am vrut-o niciodată, dar m-a dărâmat...
– Domnul Harold v-a susținut mereu. Ați și plecat împreună cu dânsul când încă erați căsătorită cu Zac. Cum vede domnul Styles situația?
– După cum știți și voi, au fost momente groaznice pentru amândoi. Foarte multă suferință și durere, dar am ieșit mai puternici din asta. Zac deja își plătește, dacă pot să spun așa, partea lui, iar Erica urmează.
– Domnișoară Brown, o veți putea ierta pe sora dumnevoastră?
– Când a apărut la ușa casei mele, am promis că o să fac totul pentru ea. Totuși, e sora mea de mamă, dar nu mă gândeam niciodată că e atât de însetată de răzbunare și ură. Și pentru ce? Pentru că mama nu a știut cum să își formeze viața? Nu era vina mea pentru asta, dar ea așa a considerat. Acum, este iertată. Eu am iertat-o pentru că nu pot să o urăsc, dar am fost atât de rănită din cauza ei... de aia și insist ca ea să fie închisă. Mi-a luat ani importanți din viață, m-a îndepărtat de mama mea și mi l-a luat pe Harry pentru o bună perioadă de timp. Vă dați seama că nu o să pot uita tot ce s-a întâmplat.
– O să treceți peste asta?
– Împreună vom trece peste toate. Iubirea noastră și sufletele noastre sunt mai puternice decât orice înșelăciune. Ne-am demonstrat asta. spune Harry și îmi strânge ușor mâna. Zâmbesc și mă uit la el. Își întoarce privirea spre mine și văd că are lacrimi în ochi.
– Muțumim pentru timpul acordat! le spune Harvey și coborâm scările Tribunalului. Vă sun când aflu ceva și voi faceți la fel. mă îmbrățișează Harvey, dă mâna cu Harry și cu tata și pleacă.
*Am ajuns acasă. L-am lăsat pe tata acasă la el și noi am ajuns la Harry.
– Iubito, mâine avem întâlnirea cu avocatul firmei lui Zac. mă anunță Harry, dându-și cămașa jos. Firma a fost scoasă la licitație și noi am cumpărat-o. Nu o să schimbăm niciun om care lucrează acolo pentru că îi cunosc pe toți.
– Ok. Sper să nu apară și el. Mă descalț și mă așez pe canapea.
– Și dacă apare, o să vadă cât de mult a greșit. se așază lângă mine și îmi sărută mâna.
– Nu-mi vine să cred că am ajuns aici. Parcă simt că în sfârșit astrele se aliniază și putem fi noi. mă uit la tavan și încerc să nu plâng.
– Știi că aș face orice pentru tine... își pune ușor palma pe obrazul meu și își presează buzele peste ale mele. Tresar când aud soneria și Harry se uită la mine.
– Mă duc eu. îi spun și mă ridic repede. Își așez puțin fusta și deschid. Oftez cât pot de tare când văd cine e și vreau să închid ușa.
– Vreau să vorbesc cu Harry! împinge ușa cu trece pe lângă mine.
– Alo! Unde te crezi? merg după ea. Ieși imediat afară din casa noastră!
– Rebecca? se uită Harry la ea și nu înțelege de ce e aici.
CITEȘTI
Olivia -H.S.
Fanfiction"Nu credeam vreodată că lucrurile pot decurge astfel... de la o iubire de copil la o căsnicie care împiedică totul..." Olivia este nevoită să se căsătorească pentru a putea fi sora ei bine. Dar important e sufletul ei sau viața apropiaților care...