Mă simt puțin mai bine, dar nu am mâncat nimic pentru că vomit tot. Cu Harry nu mă comport normal pentru că nu pot. Știu că acolo s-a întâmplat ceva, dar nu am o presimțire cum că Harry m-ar minți. Vreau să păstrez o mică barieră între noi, momentan.
Am ajuns acasă la el, după ce am fost în mall să îmi iau îmbrăcăminte, cum am vorbit cu Harry. Îmi repetă că trebuie să mă odihnesc încă de când am plecat de la spital și e tot mai enervant, dar îmi place că e grijuliu.
- Tatăl tău vrea să vorbească puțin cu tine. ciocăne și intră cu tata în cameră.
- Hei! mă ridic din pat, îmbrățișându-l pe tata. Îi prind cămașa și îmi sprijin capul de pieptul lui pentru că am amețit. Mă așază în pat, stând în fața mea. Tata, eu nu am știu că-
- Știu. mă întrerupe. Nu e nevoie să îți ceri scuze. Ești adolescentă și e normal să faci greșeli, așa înveți. Ok? îmi spune și eu afirm din cap. Harry se așază lângă mine, își pune capul pe umărul meu și îmi prinde mâna.
- Mama știe?
- Am sunat-o eu. Și nu a reacționat prea bine... I-am spus că ai nevoie de odihnă și că nu te va stresa cu telefoanele. răspunde tata. Încă mă bucur că ei sunt uniți când e vorba de mine.
- Oh...
- Am o ședință în cinci minute, trebuie să plec. se ridică și îmi sărută obrazul drept, apoi pleacă oftând.
- Ești mai bine?
- Nu.
- Ok. Ți-am spus că nu trebuia să mergem.
- Lasă asta acum. Aseară am fost aproape violată de cineva, a trebuit să mă bat cu cineva, am văzut tot felul de chestii ciudate și am fost și drogată. Pe lângă astea, tu te-ai comportat ca un nesimțit cu mine!
- Eu?
- Harry, știi la ce mă refer!
- Păi scuze dacă sunt bărbat și mă excită fiecare fată, mai ales tu!
- Instinctele tale masculine aproape m-au băgat in comă!
- Nu mai da vina pe mine! Ți-am spus să nu venim, dar nu m-ai ascultat!
- Pentru că Liam era prietenul tău! Ți-am spus că nu vreau să merg!
- Nu te puteam lăsa singură! Ești iubita mea, Olivia!
- Știam că se va întâmpla ceva rău! Trebuia să mă asculți!
- Ne certăm dintr-un lucru banal! se ridică, plecând.
- Harry, tu erai cu Jessica în timp ce pe mine mă atingea un tip stupid! Nu pleca! Mă cert cu tine! mă ridic, sprijinindu-mă puțin de perete pentru a mă putea mobiliza, apoi merg după el.
- Eram la baie! Tu ai plecat prima de lângă mine! coboară pe scări.
- Pentru că erai agresiv! cobor după el.
- Nu am fost agresiv, Olivia!
- Nu, Harry, decât un excitat nenorocit!
- Vrei să vezi când sunt un excitat nenorocit?! se întaorce brusc, trântindu-mă de peretele holului, sărutându-mă agresiv.
- Harry-
- Ce?
- Ești așa un-
- Un ce? mă întrerupe, printre săruturi
.
- Un idiot! țip când îmi mușcă buza de jos. îmi înfășor picioarele în jurul taliei sale, îmi masează fundul cu palmele și merge cu mine până la canapea. Țip când Harry cade peste mine.- Te sună. îi arăt telefonul pe care îl ignoră pur și simplu.
- Sunt cu tine acum. se întinde și mă sărută, așezându-se cu capul între sânii mei.
- Mă duc să fac baie. mă ridic, lăsându-l întins în pat. Vii? îmi întorc puțin capul, sprijindu-mă de ușa băii.
- Îți bați joc de mine acum. râde, ridicându-se. Las apa să curgă, iar el stă la oglindă, înșirând mai multe produse pentru bărbați. Vino aici! îmi întinde mâna pe care o prind, după ce îmi iau un halat negru pe mine. Mă ridică pe blatul chiuvetei, dându-mi un tub de cremă de ras. Adevărul este că era momentul să se bărbierească.
- Ce să fac eu cu asta? râd încet, uitându-mă confuză la el.
- Să o întinzi pe fața mea.
- Eu?
- Da. răspunde simplu, sărutându-mi nasul. Îmi aduc aminte că tata ne lăsa pe mine și pe mama să îl bărbierim, adică eu îl dădeam cu cremă și mama cu lama, deci aș putea face și eu asta axum. Mă concentrez să acopăr bine toate părțile și Harry râde din cauza asta. Îmi dă lama lui specială și eu mă strâmb.
- Dacă te tai?
- Nu mă tai.
- Dar nu te superi.
- Iubito, ai încredere în mine.
- Ultima dată mi-ai promis că nu o să se atingă nimeni de mine și tocmai asta s-a întâmplat... încerc să curăț toată crema, împreună cu bărbița lui.
- Nu începe. oftează.
- Te iubesc și te urăsc. îl sărut după ce termin.
CITEȘTI
Olivia -H.S.
Fanfiction"Nu credeam vreodată că lucrurile pot decurge astfel... de la o iubire de copil la o căsnicie care împiedică totul..." Olivia este nevoită să se căsătorească pentru a putea fi sora ei bine. Dar important e sufletul ei sau viața apropiaților care...