*
Azi e o zi cam agitată pentru tata și Amelia. M-am trezit acum o oră si nu am îndrăznit să mă ridic din pat. Am stat pe Twitter, am citit mesajele de la mama, m-am asigurat că totul e ok.Ei încă se ceartă, nu aud destul de bine ce spun, dar știu că ei sunt. Nu pot să mă abțin și mă lipesc de ușă în așa fel încât să aud.
- Cred că ei trebuie să îi ceri explicații! îi aud vocea tatălui meu.
- Will, dacă erai acolo puteai să o orpești! Trebuia! țipă Amelia plângând. De ce nu ai făcut-o?
- Nu mai țipa, o să trezești copiii! Nu mai veni după mine!
Știu că sunt aproape de camera mea, îl aud pe tata respirând greu. Am un nod în gât și am intenția să deschid ușa dar aud o căzătură și încremenesc. Trag de mâner și ies din cameră.
- Tata? îl văd sprijinit de ușa dormitorului lui Harry, lovit la cap, ținându-și mâna draptă pe locul unde e inima. Mă trântesc lângă el și îi prind fața între palme.
- Liv, te-am trezit... respiră greu.
- Doamne, tată! Ce ai pățit? Amelia! o strig cât pot de tare.
- A plecat... șoptește.
- Cum? Amelia! o strig încă o dată, dar iese Harry din cameră, frecându-se la ochi.
- Liv, de ce țipi? mormăie somnoros. Oricât de dulce ar fi, tata a pățit ceva și trebuie să aflu. Will, ești bine? deschise ochii brusc, așezându-se lângă noi.
- Nu! Ah! lovește cu pumnul podeaua și tresar la auzul parchetului negru scârțâind. Jessica... a fost aseară arestată.
- Ce? fac un pas înapoi.
- Da! Ea este mai mult decât o delincventă căreia nu îi pasă cel puțin de mama ei!
- Ce a făcut? îl întreabă Harry cât de calm poate.
- Ea... le făcea rost proxeneților de fete tinere și frumoase... își pune o mână în cap.
- E dezgustător! Cum putea să facă asta?
- Și nici măcar nu erau fete majore care voiau să practice prostituția, erau copile de 15 ani pe care le ademenea dându-le bani sau le șantaja. lasă capul în jos.
- Și Amelia?
- Mă învinovățește pe mine pentru tot!
- Nu pot sa cred asta, tata! Pentru că fiică-sa e o depravată? Ăsta e meritul ei de mamă!
- Am nevoie să mă adun... se ridică, coborând scările și se duce în camera lui.
- Olivia... mă prinde Harry de mână. Uitasem că e lângă mine.
- Nu-mi spune! mă întorc brusc, panicată.
- Ce?
- Că și tu faci parte din asta!
- Păi... nu l-am lăsat să termine, mi-am tras mână și am intrat in cameră, trântind ușa. Liv! Glumeam! Nu fac asta, jur! ciocăne în ușă disperat. Îi deschid.
- Atunci ce e?
- Voiam să văd dacă ești ok.
- Sunt.
- Ce ai? intră în cameră pe lângă mine, trântind ușa. Se așază pe pat și se uită la mine.
- Nu am chef de glume proaste. Tata e acolo și e supărat...
- O să trecem peste.
- Nu, Harry, nu e așa ușor. Pentru că Jessica e o tâmpită nu trebuie neapărat să ne strice viețile! mă așez lângă el pe pat și îmi pun mâinile la ochi. Si Amelia? Îl învinovățește pe tata pentru ce? Sper să nu o mai văd în casa asta! îmi fac curat în cameră și sunt nervoasă pentru că știu că am dreptate.
- Calmează-te! mă prinde de mână și eu mă retrag. Ce s-a întâmplat?
- Știu că și tu faci parte din asta. Știu sigur asta pentru că ea nu a făcut-o de ieri, de azi, o face demult.
- Ok, ok. M-ai prins acum. Și pentru tine mi-a plătit un moș plin de bani 50000€.
- Ce? mă opresc și mă uit uimită la el. Se ridică și se apropie de mine. Nu pot sa fac nimic pentru că omul ăsta e sigurul om care poate face orice vrea cu mine.
- Liv... îmi dă părul de pe gât, punându-și mâinile în jurul taliei mele. Ai auzit ce ți-am zis? șoptește, trasând conturul gâtului meu cu buzele.
Sunt într-adevăr blocată și șocată. Îmi pun mâinile pe șoldurile lui, lăsându-l să se joace cu o mână în părul meu, cu cealaltă prin bluza mea, aproape de sâni și cu gura lui, a dracului gură a lui, pe gâtul meu sensibil. Simt că mor.
- Iubito... îmi sărută obrazul, până ce ajunge la colțul gurii și se oprește. A zis "iubito" aproape gemând și vreau să mă sărute acum. Iubito, tu ești fetița puternică, nu? vorbește cu buzele lipite de colțul gurii mele. Tu poți să îmi reziști. continuă. Nenorocitul! Știe clar că nu pot. Ești atât de frumoasă când vrei să îmi arăți că nu am niciun efect asupra ta. Știai? Te ador pentru asta. îmi sărută fruntea, apoi pleacă și se așază pe pat.
Ce a fost asta? Se uită la mine de parcă nu ar fi făcut nimic. Îi zâmbesc, apropiindu-mă de el încet, până sunt în poala lui și îi simt organul genital tare sub mine. Deci și el e slab pentru că e excitat la maximum. Mă uit în ochii lui și știu că e terminat.
- Sunt frumoasă, spui?
- Liv... își închide ochii, prinzând-mi talia cu ambele mâini.
- Ai spus că sunt frumoasă, te-ai răzgândit? îmi subțiez vocea să par mai blândă decât mă fac ochii mei.
- Nici măcar o secundă. se întinde pe spate și eu peste el. Îmi țin capul pe pieptul lui, jucându-mă cu degetele pe antebrațul său imens.
- Harry...
- Hm? își ridică privirea spre mine și eu mă uit în ochii lui. Îmi mângâie obrazul stâng cu mâna lui mare și mă trage spre el. Spre buzele lui.
- Nu. mă feresc și îmi apăs obrazul de gura lui. Nu vreau să mai sufere nimeni. Și dacă asta înseamnă ca eu să iau decizii pentru tata, o s-o fac.
- Iubita mea, el știe ce trebuie să facă. S-ar supăra dacă ai intra mereu în treburile lui. Nu crezi?
- Ba da. Așa e...
- Ți-am spus ce frumoasă ești când te încrunți?
- Lasă-mă că nu mai am chef de tine. vreau să mă ridic de pe el, dar Harry mă ține. Îl iubesc.
- Pupă-mă!
- Ew! Nu!
- Dacă nu mă pupi înseamnă că vrei să plec de aici.
- Pai nu vreau, dar nu te pup.
- Olivia... Ai grija ce alegi. se uită în ochii mei, mă ia în brațe și se învârte, el stă sus acum.
La dracu cu orgoliul meu de încăpățânată! Îi prind fața între palme și îl sărut cu toată dorința de pe lumea asta. Buzele lui sunt atât de dulci și moi și îmi era dor să simt asta. Se desprinde din sărut și rămân dezamăgită.
- Te iubesc. spune repede, apoi mă sărută iar. Eu nu îi răspund, dar îl sărut cu pasiune și dragoste. Și eu îl iubesc.
CITEȘTI
Olivia -H.S.
Fanfiction"Nu credeam vreodată că lucrurile pot decurge astfel... de la o iubire de copil la o căsnicie care împiedică totul..." Olivia este nevoită să se căsătorească pentru a putea fi sora ei bine. Dar important e sufletul ei sau viața apropiaților care...