12 ;; girl or boy?

49 8 7
                                    

Ajax kafası karışmış bir şekilde kapıyı açmaya giderken Scara gergin bir şekilde Ajax'ın tişörtünden tutup durdurmuştu.

"Açmaya gitme. Rica ediyorum.."

Ajax, Scara tarafından gelen temasa şaşırmış bir şekilde duraksayıp arkasını dönmüştü.

"Endişelenme. Bakıp geleceğim sadece."

Ajax, tekrardan kapıyı açmak için hareketlendiği an Scara bu sefer kolunu tutarak durdurmuştu.

"Bu saatte kapıyı çalan birinin normal olduğunu mu düşünüyorsun!? Ajax, rica ediyorum-"

Scara, stresten olacak ki karnına giren sancı ile yüzünü buruşturup elini karnına götürmüştü.

"Scara iyi misin!?"

Ajax, paniklemiş bir şekilde dengesini kaybedip düşmemesi için belinden kavramıştı. Scara, karnına yerleştirdiği eli karnından çekerek Ajax'ı ittirmişti.

"Bırak, iyiyim."

Scara, Ajax'ı ittirdikten sonra düşmemek için sandalyenin kenarına tutunmuştu. Ajax Scara'yı dinlemeyerek tekrardan Scara'yı tutup sandalyeye oturmasını sağlamıştı. Hemen Scara'nın dengesini sağladıktan sonra tezgaha su almaya gitmişti. Bir bardak su doldurduktan sonra hemen tekrardan Scara'nın yanına gelmişti. Suyu yavaş yavaş içirirken Scara daha fazlasını istemeyerek bardağı ittirmişti.

"Kapıyı açmaman için illa sancım mı girmesi gerekiyordu?"

"Üzgünüm. Şuan iyi misin? Önemli olan o. Kapıya bakmayacağım, tekrar çalmadı zaten. Rahatla.."

"İyiyim. Uyumak istiyorum sadece."

"Tamam, hadi seni odaya götürelim."

Ajax bardağı masaya koyduktan sonra odaya çıkarmak için Scara'yı kucağına almıştı. Scara ne kadar indirmesi için mırıltılar çıkarsa da Ajax bunu reddedip kendisi odaya çıkarıp yavaşça yatağa koymuştu.

"Kapıyı da kapatmamı ister misin?"

"Ajax."

"Efendim."

"Bu gece kalır mısın burada? Eğer koltukta yatmak istemezsen koltuğa ben geçerim."

Scara koltuğa geçmek için üstündeki örtüyü çekerken Ajax izin vermeyip tekrar üstünü örtmüştü.

"Hayır sen burda yatacaksın. Koltukta yatarım ben."

Ajax yanından ayrılmadan önce yastığını da ayarladıktan sonra ışığı kapatıp koltuğa geçmişti. Ayın ışığı sayesinde Ajax koltukta Scara'yı görebildiği için nefes alışverişi düzene girip uykuya dalana kadar onu izliyordu.

𝙕𝙝𝙤𝙣𝙜𝙡𝙞
Ajax, müsait misin?
Nasıl gidiyor, iyi misiniz?
(01.32) ✔️✔️

𝘼𝙟𝙖𝙭
Şimdi müsaitim, Scara uyudu.
Tam da beklediğim gibi berbat gidiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum.
(01.44) ✔️✔️

𝙕𝙝𝙤𝙣𝙜𝙡𝙞
Neler oldu?
(01.47) ✔️✔️

𝘼𝙟𝙖𝙭
Zhongli.
Sadece bebek doğana kadar zamanım var.
(01.48) ✔️✔️

𝙕𝙝𝙤𝙣𝙜𝙡𝙞
Ne için böyle bir süren var?
(01.48) ✔️✔️

𝘼𝙟𝙖𝙭
Bebek doğduğunda askeri okula gideceğim.
Sadece doğumunu göreceğim hatta belki göremem bile?
Scara'yı da yalnız bırakmış olacağım, bebeğimi de göremeyeceğim.
(01.49) ✔️✔️

comfort zone | chiscaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin