Ece iş çıkışında Ali'nin konumunu attığı restorana gelmiş onu bekliyordu. Ece hem çok gergin hem tanımlayamadığı biçimde heyecanlıydı. Bir süre sonra Ali restoranın girişinde göründü.
"Özür dilerim beklettiğim için. Toplantı daha doğrusu babamın konuşması bir türlü bitmedi."
"Sorun değil Ali Bey. Çok beklemedim zaten."
"Öncelikle bir şeyler sipariş edelim istersen."
"Olur."
"Buraya bakar misiniz?"
"Buyurun beyefendi."
"Ece Hanım ne istersiniz?"
"Ben buraya daha önce gelmemiştim. Sizin tavsiye ettiğiniz bir şey varsa çok memnun olurum."
"O zaman biz 6 numaralı ana menüden alalım."
"Tamam efendim. İçecek ne istersiniz?"
"Ben araba kullanacağım için alkol kullanmayayım. Su yeterli."
"Benim içinde su yeterli."
Garson gittiğinde masada ikisini de daha çok geren bir sessizlik oldu. Birbirlerine bakmamak için etrafı inceliyorlardı. Yemekleri geldi ve bitene kadar hiç konuşmadılar. En son tatlılarda bittiğinde Ece sessizliğe daha fazla dayanamadı.
"Yemekler çok güzeldi."
"Öyledir. Burası pek bilinmez ama güzel bir yerdir."
"Daha önce duymamıştım burayı ama artık favori yerlerimden biri olabilir."
"Buranın sahibi yemek yapma hobisini işe dönüştürmek için kendi arsasına ufak çaplı restoran yaptırdı. İnşaatını biz yapmıştık. Oradan biliyorum burayı."
"Ne güzel kendi hayalleri için çabalama cesareti göstermiş."
"Öyle. Yıllarca bir şirkette müdür olarak çalışmış ve 50 yaşında hobisini işe dönüştürmek istemiş. 50 yaş için belki hayat bitti gözüyle bakarız ama bazıları için başlangıç olabiliyor."
"Bazen de o başlangıç hiç elde edilemiyor."
Ece cümlesini bitirdiğinde Ali ile göz göze geldi.
"İstersen artık ikimizin başlangıcı için konuşalım."
Ece derin bir nefes aldı. Nereden başlayacaktı pek bilmiyordu.
"Yani şimdi nasıl bir yol izleyeceğiz Ali Bey."
"Şöyle eğer sözleşmeli bir evlilik yapacaksak maddelerini belirlememiz gerekiyor."
"Doğru."
Ali yanında her daim taşıdığı tabletini çıkararak masaya koydu.
"Öncelikle ikimizde istediklerimizi sıralayalım ve hangisi olmalı hangisi olmamalı karar verelim ne dersin? "
"Olur. "
"Siz başlayın Ece Hanım. "
Ece bir süre düşündü. Ne isteyebileceğini bilmiyordu. Aslında onun için pek önemli değildi. 1 yıl sonunda istediğini elde edecekse bu formalite evliliği gözünde büyütmüyordu.
"O zaman ilki birbirimizin yaşam düzenini değiştirmeye çalışmayacağız. "
"Tamam. İkinci madde formalite evlilikten kimseye bahsetmeyeceğiz."
"Elbette kimse öğrenmemeli. "
"Üçüncüsü birbirimize karşı dürüst olmalıyız. "
"Çok haklısınız Ali Bey."
"Dördüncüsü ve en önemlisi 1 yıl boyunca hayatımıza kimseyi almayacağız. "
Ece in bu konuda hiç tereddüttü yoktu. En son ne zaman flört etti onu bile hatırlamıyordu.
"Tamam. Bence de bu en önemli kural. Zaten sahte evliliğimizi saklayacağız bir de buna başka biri eklenmemeli. "
"Doğru."
"Süreç içerisindeki masrafları en azından bölüşmeliyiz. Onu da ekleyelim."
"Sizden böyle bir şeyi ne zaman istedim Ece Hanım?"
"Burada en çok faydayı ben sağlayacakmışım gibi hissediyorum. Size borçlu kalmak istemiyorum."
"Böyle bir teklifi kabul etmeniz dahi benim için yeterli. Bana hiçbir şey borçlu değilsiniz."
"Ama..."
"Bunu uzatmayalım isterseniz. Maddi konuları düşünmeyin."
"Tamam. Öyle diyorsanız."
"Başka eklemek istediğiniz bir şey var mı?"
"Şu an yok galiba."
Sözleşmeyi ikisinde inceledi ve imzalarını attılar.
"Ece Hanım, ailelerimize yarın söyleyelim ve hafta sonuna bir buluşma ayarlayalım sizin için uygun olur mu? "
"Olur Ali Bey. "
"Artık resmi konuşmayı bıraksak mı?"
"Doğru. Alışmamız gerek. "
"Yani neye alışacağız? "
Ece hınzırca gülümseyen Ali'ye baktı. Şimdiden uğraşmaya başlamıştı onunla. Ece imalı bir şekilde konuştu.
"Ali. "
Ali memnun olmuş gibi gülümsedi.
"Geç oldu. Ailen merak eder. Kalkalım mı? "
"Çok iyi olur. "
Hesap geldiğinde Ece öne atılsa da Ali kendisinin onu davet ettiğini hatırlatarak hesabı ödemesine izin vermedi. Ali, Ece'yi evine bırakıp kendi evine döndü. Yatağına uzandığı da uzun zamandır nasıl halledeceğini bilmediği bir sıkıntıdan kurtulmanın verdiği rahatlıkla iyi bir uyku çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kağıttan Evlilik
RomanceEce, 28 yaşında, yaratıcı ve hayal gücü geniş bir kadındır. Ünlü bir yayınevinde hayalet yazar olarak çalışan Ece, iç dünyasındaki derin duyguları yazılarına yansıtan, zekası ve keskin kalemiyle tanınan bir yazar olmasına rağmen, kendi kitabını yayı...