7

1.4K 89 7
                                    

Media: Eliz & Efken Aras Atalay

🤍

🎶Eda Baba / Her Şey Seninle Güzel

7. Bölüm

Bedenime sarılan kollar yüzünden uyandığımdan beri hareket etmeden yatmak zorunda kalmıştım. Aras sanki bir yere kaçacakmışım gibi tutuyordu beni. Uyanalı neredeyse yarım saat olmuştu. Onu da kaldırmaya çalışmıştım ama Aras sürekli uyumak istediğini söyleyip beni bırakmıyordu. Bırak, deyince de homurdanıyordu ama yine de bırakmıyordu.

Hastaneden çıktığımızda neredeyse sabah oluyordu. Otele gelip hemen uyumuştuk. Şu an saat öğleyi bile geçmişti. "Aras kalk hadi!" dedim oflayarak. Artık sabrım kalmamıştı. Terliyordum bir kere. Aras sonunda gözlerini açıp bana baktı. "Kocaya oflanmaz." dedi alayla. Kollarını belimden çekti ve yatakta doğrulup esnedi.

"Off!" diye bağırıp bende doğruldum. İnat değil miydi? O ne derse tersini yapmaktan zevk alıyordum. Aras başını eğip kısık sesle güldü. Sonra da ayağa kalkıp banyoya doğru gitti.

"Duş alacağım, karıcım. Gelmek ister misin?" dedi muzip bir tavırla. Omuz silktim. "Yok, sen gir. Sonra ben girerim." diye onu reddettim. Aras omzunun üstünden bana baktı. İç çekerek "Su israfı olmasın. Beraber girelim." dedi. Gülmemek için yanaklarımın içini ısırmaya başladım.

"Yok. Sen gir." dedim kollarımı esnetirken. Aras somurttu ve ters bakışları ile banyoya girdi. Trip atmaya başlamıştı canım kocam. Birkaç saniye sonra banyo kapısını yeniden açtı ve başını uzattı. "Kararın değişirse diye... kapıyı kilitlemiyorum. Karıcım." deyip yeniden banyoya girdi. Karıcım kelimesini bilerek imayla söylemişti.

Kapıyı kapattığı gibi kahkaha attım. Bu halleri çok tatlı geliyordu gözüme. Yataktan kalkıp bavulun yanına gittim. İçinden kendime bir eşofman takımı alıp hızla üstüme geçirdim. Üstümdekileri de kirli poşetine attım. Bu kirlileri de yıkatsak iyi olurdu. Temiz kıyafet kalmamıştı neredeyse.

Ben odada boş boş oyalanırken banyodaki su sesi kesildi. Birkaç saniye sonra da banyo kapısı açılıp dışarıya Aras çıktı. Beline sardığı havlu neredeyse düşecek kadar gevşekti. Göğsüne doğru süzülüp yere damlayan su damlaları, bedeninde yol çiziyordu resmen. Islak saçlarından bir tutamı alnına düşmüştü ve onu daha çekici gösteriyordu. Geliştirdiği vücudu ise kasıklarımda derin bir sızı oluşturuyordu. Yutkundum. Onu gerçekten özlemiştim. Yaklaşık 3 aydır birlikte olmamıştık. 

Aras bana doğru yürümeye başlayınca titrek bir nefes çektim içime. O bu halde bana doğru geliyordu ve benim içimdeki ilkel dürtü kocama saldırmak istiyordu. Aras'ın dediği gibi, doktoru mu arasaydık?

Aras tam karşımda durduğunda arzu ve istek dolu gözlerimi görmüş olmalı ki arsız arsız sırıttı. Gerçi benimde ondan aşağı kalır yanım yoktu. Bende onun kadar arsızdım. "Özledin mi beni, karıcım?" diye sordu kısık bir sesle. Sesinden bile etkileneceğim durumda olduğum için içimdeki istek daha da büyüdü. Çaresizce başımı salladım. Ona doğru bir adım atıp bedenimi ıslak bedenine yasladım. Alt dudağımı oldukça yavaş bir şekilde dişlediğimde bakışları orayı buldu ve gözleri karardı. Alt dudağını yaladı.

Elimi göğsüne koyup kaslarında gezdirmeye başladım. Yavaş ve baştan çıkartıcı dokunuşlarım hem beni hem de onu etkilerken durmadım. Elim yavaş yavaş aşağılara inerken havlunun üstüne geldiğimde durdum. Kasıklarımı kasıklarına doğru bastırıp dudaklarına doğru "Çok özledim." diye fısıldadığımda Aras daha fazla dayanamamış olmalı ki dudaklarıma yapıştı. Sertçe ve hoyratça dudaklarımı öpmeye başladı. Havluya koyduğum elimle havluyu çözdüm. Havlu çoktan yeri boylamışken Aras benim kıyafetlerimi çıkarmaya çalışıyordu.

Eliz |Gerçek Ailem|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin