15

712 75 34
                                    

Media: Eliz & Efken Aras Atalay

Bölümü çok beklettiğim için kontrol etmeden atıyorum, hata varsa kusura bakmayınn.

Oy vermeyi unutmayınn 🤗

🤍

🎶Mavi Gri / Çok Özledim

15. Bölüm

"Hadi ama, açın artık gözlerimi!" dedim heyecanla. Bugün Mirza ile ustalar gelmişti ve sabahtan beri bebek odasını hazırlıyorlardı. Aras da onların yanındaydı gün boyunca. Ben ise boş boş evin içinde dolanmıştım. Odaya girmeme izin vermemişlerdi, sürpriz -sanki odanın planını bilmiyormuşum gibi- olmasını istiyorlarmış. Akşama doğru odanın tüm işleri bitmişti. Temizlik de yapıldığı için artık bana odayı göstermeye karar vermişlerdi. Şimdi de arkamda Aras, gözlerimi kapatmıştı. Mirza ise arkamızdan geliyordu.

"Açıyorum gözlerini, hazır mısın?" diye sordu Aras. Heyecanla yerimde kıpırdadım ve başımı salladım. Ben başımı sallayınca Aras'ın gözlerimi kapatan elleri az da olsa kaymıştı, Aras da daha fazla ellerini gözlerime tutmayıp görüş alanımı açmıştı.

Gözlerimi birkaç defa kırpıştırdıktan sonra bana gösterdikleri planla tıpatıp olan odayı gördüm. O kadar güzeldi ki! Çok ferah ve sade bir oda olmuştu ama aynı zamanda moderndi. İçinde kızımı hayal ettim. Sarı, kısa saçları tepeden toplanmış; sadece iki tane dişiyle etrafa kocaman gülücükler atan, pembe tulumlu, küçücük boylu bir bebekti hayalimdeki kızım. Onu bu odada hayal edince daha da duygusallaşmıştım. Gözlerim mutlulukla doldu, ellerim dudaklarıma kapandı.

Odanın içindeki sessizlik devam ediyordu. Odayı iyice incelememi bekliyorlardı ve tepkimi merak ediyorlardı. Ellerimi yüzümden çekip kocaman bir gülümsemeyle arkamı döndüm ve resmen çığlık attım. "Bu oda harika olmuş!"

Sevincimi gören Aras ve Mirza'nın rahat bir nefes verdiklerine şahit oldum. Onlara gülerdim ama şu an sevincim ile meşguldum. Koşar adımlarla Mirza'nın yanına vardım ve başından beri bana abim olduğunu hissettiren adamın boynuna sarıldım. Hemen beni belimden tutup sarılışıma karşılık verdi. "Teşekkür ederim... Oda gerçekten çok güzel olmuş. İçinde küçük bir bebek hayal edince daha da güzel."

Başımı arkaya atıp yüzüne baktığımda gülümsediğini gördüm. Gözleri parlayarak yüzümün her detayına bakarken yanaklarıma doğru yayılan sıcaklığı hissettim. Boğazımı temizleyip yavaşça ondan ayrıldığımda bundan pek memnun olmamış gibi homurtular çıkardı ama pek de umursamadım. Aras'a dönüp koşar adımlarla kocama koştum. Beni hemen belimden destekleyip sıkıca sarıldığında heyecanla yanağını öptüm ve teşekkür ettim.

Aras bir eliyle saçımı okşadıktan sonra o da şakağıma bir öpücük bıraktı. Ve o sırada arkadan bir boğaz temizleme sesi duyduk. Yutkunarak kocamdan ayrıldım. Mirza çatık kaşları ile bizi izlerken gülmemek için kendimi zor tuttum. Aras elimi hafifçe tutup beni kendisine doğru çevirdi. Yavaşça önümde diz çöktüğünde en başta ne olduğunu anlayamadım. Ama sonra Aras kollarını belime sarıp şişkin karnımı öptüğünde kocaman gülümsedim.

Mirza ise her ne kadar kıskansa da, bunun bizim için özel bir an olduğunu anlayıp odadan çıkmıştı. Aras karnıma bir öpücük daha bırakınca karnımdaki bir elimi onun saçlarına yerleştirip dalgalı kumral saçlarıyla oynamaya başladım. "Her şey için teşekkür ederim, Aras."

Aras duraksadı. Başını yavaşça havaya kaldırıp yüzüme baktı. Kaşları hafifçe çatılmıştı. "Asıl ben teşekkür ederim, Eliz. Hayatıma renk kattın, katmaya da devam ediyorsun." dedi. Sonra da gülümsedi, belimde duran bir elini karnıma doğru kaydırıp karnımı sevmeye başladı.

Eliz |Gerçek Ailem|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin