Parkirala sam kola ispred firme,izašla sam iz kola gledajući u teelfon. Pogled sam podigla kada sam videla da sam skoro udarila čoveka. Ispred firme je bilo previše muškaraca u odelima. Ušla sam u firmu i prošla pored prijavnice. Ušla sam u konfecerijsku salu. Idalje sam gledala u telefon.
,,Sofija?"
Podigla sam pogled i videla sobu punu muškaraca u odelima.
,,Šta se ovde dešava?"
Spustila sam telefon ispred sebe na sto. Konfecerijska sala je bila u haous. Sve je bilo razbacano,spoljno staklo je razbijeno.
,,Neko je želeo da ukrade nacrte nobog projekta. Razbili su prozor i ušli ovuda." - rekao je Andre
,,Šta ti radiš ovde?" - pitao je Stefan
,,Imam sastanak sa Belom."
,,Sada ispada da Bela radi više sa vama nego sa nama." - rekao je Stefan
,,Izvini,dragi brate ali nama je udarna sezona."
,,Gde je Martina?" - pitao je Andre
,,U fabrici."
,,Jel vas dve spavate uopšte?" - pitao je Stefan
,,To nije tvoj problem."
U kancelariju je ušla Stefanova sekretarica.
,,Izvinite što upadam. Gospođo Mišić,Vaš otac je zvao.Rekao je da mu se javite." - rekla je bratova sekretarica
,,Hvala ti."
,,Zašto sada izbegavaš tatu?" - pitao je Stefan
,,Opet. To nije tvoj problem."
Pogledala sam u telefon koji neprestano zvoni. Bio je to tata. Izbegavala sam ga jer je primetio da nisam spavala nedeljama zbog revije.Kući sam dolazila da se istuširam i presvučem. Kafa me je održavala u životu.
,,Izvinite što kasnim."
Taj glas bi prepoznala na kilometar. Podigla sam pogled sa telefona. Dario Moreti. Stojao je pored mog brata i Andrea.
,,Šta ti radiš ovde?"
Šta on radi ovde? Nestao je pre šest godina. O njemu nisam čula ništa od kada je prestao da radi za mog oca.
,,Dario je vlasnik firme koja se bavi obezbeđenjem. Unajmili smo ih da nam pomognu." - rekao je Andre
Da li se univerzum igra sa mnom? Da li je univerzumu smešno?
,,Dva telohranitelja će pratiti Martinu i tebe." - rekao je Stefan
,,Ne."
Prekrstila sam ruke.
,,Prestani da budeš tvrdoglava. Oni te neće cinkariti nikome od nas." - rekao je Andre
,,Nije me briga. Mogu sama da pazim na sebe."
Moj brat mene uopšte ne poznaje. Ja izbegavam da pričam s njim o mom privatnom životu. Martina je znala sve o mom životu. Ona je bila jedina koja me je razumela i podržavala.
Stefan je seo na stolicu ispred njega,Dario je ostao da sedi. Andre je seo preko puta Stefana.
,,Imala si telohranitelja tokom studiranja."
,,Da,jesam. On je bio tu zbog tate."
Osetila sam njegov pogled na meni,ali ja nisam skretala pogled sa brata. Nisam želela da ga pogledam,jedino što sam želela je da izađem odavde. Moje srce je kucalo toliko brzo da sam mislila da će iskočiti iz grudi.
,,Sofija,nemamo ceo dan." - rekao je Stefan
,,Ne želim čoveka koji će da me prati kao senka. Tačka."
,,Pusti nas da te zaštitimo." - rekao je Stefan
,,Meni da je trebala pomoć od tebe,tražila bih je. Ne mešaj se u moj život. Imam dovoljno problema."
Kada je Dario otišao,moj život je postao mračan. Okrenuo se za 360 stepeni. Imala sam previše problema zbog revije,a sada mi je samo falilo ovo.
,,Tvoja tvrdoglavost stvarno nema granica." - rekao je Stefan
Moj brat nikada nije bio tu za mene kada mi je bio potreban. Moj fakultetski život je bio najgori. Prestala sam da se družim sa društvom,a u trećoj godini sam upoznala momka koji je bio moj prvi momak. Bio je nasilan,toksičan a to nikome nisam rekla osim Martini. To sam joj rekla dve godine kasnije. Bila sam u modricama svaki dan i kroz to sam sama prolazila. Ostavio me je sa posledicama i ožiljcima koje ću pamtiti ceo život. Život me je naučio da budem ivakva kakva sam sada.
Dario me je gledao tako smireno,a ja sam se osećala kao da imam pet godina i ima histerični napad. Tokom ovih godina od kako ga nisam videla.On se nije ni najmanje promenio. Ostao je isti. Nije ostario ni malo.
,,Završili smo sa raspravamo oko ovoga. Ne mešaj se u moj život,Stefane."
Uzela sam telefon i tašnu. Otišla sam iz kancelarije. Bila sam besna,toliko da bih nekoga mogla ubiti. Ušla sam u kola i odvezla se do fabrike.
YOU ARE READING
Ljubav između nas
RandomDario je njen telohranitelj koji nema strpljenja ni za koga,osim za nju. Ona je hodajuća nevolja. On daje otkaz kao njen telohranitelj,a posle nekoliko godina se sreću ponovo.