17. SOFIJA

2 0 0
                                    

,,Sofija,dugo se nismo videle."

Nasmejala sam se. 

,,Šta radimo danas?"

 ,,Želim da skratim kosu."

Pogledala je moj odraz u ogledalu. Na trenutak se predomišljala.

,,U redu. Koliko otprilike želiš?"

,,Do ramena."

Hana je uzdahnula. Ja sam jako brunila o mojoj kosi. Nikada je nisam farbala. Redovno sam skraćivala kosu. U poslednje vreme mi je bila potrebna promena i odlučila sam da skratim svoju dugu koju koja dosezala do zadnjice. Posle frizera sam se vratila nazad u firmu.Imala sam nekoliko papira da potpišem i zajednički sastanak na prvom spratu sa Stefanovom i Andreovom firmom. Kada se lift zaustavio na našem spratu,izašla sam iz njega i zaputila se ka kancelariji. Čim sam ušla i spustila torbu,na vratima se pojavila Martina.

,,Šta si uradila?" 

Okrenula sam prema njoj,ali ona je idalje bila u šoku.

,,Skratila sam kosu. Ništa strašno." 

,,Nas dve nismo razgovarale dugo." 

,,Imamo sastanak za dvadeset minuta. Znaš koliko mrze kada kasnimo."

Martina mi je pružila fasciklu. Ja sam je uzela i otvorila.Počela sam da čitam njen sadržaj.

 ,,Pročitala sam tu fasciklu sto puta u zadnja tri dana. Ne znam šta da radim."

Odahnula je iznervirano.Martina je pominjala da su nam ponudili saradnju sa jednom firmom. Projekat se bazira na tajkmičenju.

,,Razgovaraćemo sa Belom o ovome. Ako prihvatimo,oduzima nam puno vremena zbog kolekcije." 

Spustila sam fasciklu na sto i uzela tašnu u ruku. 

,,Tini,smiri se.Razgovaraćemo o ovome."

,,U redu.Hajde idemo." 

Liftom smo se spustile na prvi sprat. Na putu do kancelarije smo srele Belu. 

,,Obojica su nepodnošljivi danas." 

Nasmejala sam se.

,,Oni su takvi svaki dan." 

,,Upravu je." 

Ušle smo u kancelariju,a unutra su sedela naša braća vidno nervozna. Leonardo koji je gledao u telefon.Daria nije bilo nigde. Jutros mi je poslao poruku da ima privatnih problema i da ćemo se večeras videti. Nisam želela da zabadam nos. Ako bude želeo da mi kaže,reći će. Ne pritiskam ga,niti želim. Bela nije ušla sa nama u kancelariju. 

,,Konačno." - rekao je Stefan

Prevrnula sam očima i sela preko puta njega. 

,,I? Zašto smo pozvane na ovaj divan skup?"

 Leonardo je odložio telefon na sto ispred sebe.Konačno je počeo da sluša o čemu razgovaramo.Uvek je delovao nezainteresovano. 

,,Pošto smo partenri u firmi.Treba nam odobrenje svih." 

Martina i ja smo se pogledale zbunjeno.

,,Da li bi te ubilo da jednom objasniš?" 

,,Zašto vas dve morate da znate sve?" - rekao je Andre

,,Šta ovog puta radimo? Dilujemo roze farbu sa šljokicama?" - rekla sam 

Leonardo i Martina su nasmejali.

,,Tvoj humor postaje sve bolji i bolji."

 ,,Naša firma učestvuje u jednom takmičenju. Da bi učestvovali,potreban nam je odobrenje svih partnera u firmi." 

Ljubav između nas Where stories live. Discover now