19. SOFIJA

1 0 0
                                    

Dario i ja smo pokušali svo slobodno vreme da provedemo zajedno.Ali prosto u našem slučaju,mi nismo imali mnogo slobodnog vremena. Izlazak kolekcije se bližio,a ja sam bila jako zauzeta.Kasno sam dolazila kući,i jako mi je bilo žao. Sutra ujutru Dario putuje za Dubai,a ja za Firencu.Celu noć nisam spavala od razmišljanja.

 ,,Sofi."

Martinin glas me je trgnuo iz misli.

,,Izvini.O čemu smo razgovarale?"

 ,,Šta nije u redu?Jel se nešto desilo?"

Udahnula sam i zdahnula.

,,Dario ide poslovno za Dubai."

 ,,Aham,razumem. Koliko dugo ostaje?"

,,Ne zna ni on. Možda mesec dana,možda duže."

Stavila je svoju ruku preko moje.

,,Znam koliko si jaka,Sofi.Treba će ti vremena."

Koliko god želela da prihvatim da on odlazi,ali jednostavno ne mogu. Previše ga volim i ne mogu.

,,Hvala ti što postojiš,Tini."

,,Ja sam uvek tu za tebe."

Posle sastanka sam liftom sišla na prvi sprat da bih pronašla Daria. Ali pre nego sam ušla u njegovu kancelariju. Njegova sekretarica mi je rekla da je ranije otišao kući. Bilo mi je malo čudno što je ovako rano otišao kući.Ujutru leti za Dubai. Požurila sam kući.

 ,,Dario?" 

Pretražila sam ceo stan,ali kada sam uvatila kvaku od kupatila. Zaključano. Laknulo mi je. Sela sam za sto da bih predahnula. 

,,Šta se desilo? Zašto si kući?" 

Izašao je iz kupatila u šorcu bez majice koju je držao na ramenu. Gledala sam u njega,ali nisam mogla da progovorim. 

,,Šta je bilo?"

Obrisala sam suze koje su pale na moje obraze.

,,Zašto mi se nisi javio da si otišao kući?!"

,,Došao sam da se presvučem.Imam sastanak večeras."

,,Mislila sam da si otišao."

Približio se stolu i seo pored mene. Prebacio je ruku preko mog ramena,a moja glava je počivala na njegovim grudima.

,,Nikada ne bih otišao bez pozdrava. Izvini što ti nisam javio."

,,Izvini što sam vikala. Uplašila sam se."

Poljubio me je u teme. 

,,Hočeš da naručimo nešto za ručak?" - rekao je nasmejano

Podigla sam glavu sa njegovih grudi i pogledala ga pravo u oči.

,,Hrana nije uvek rešenje za probleme,Dario."

,,Stvarno?"

Mrzim ga ponekad.Previše dobro me poznaje.

,,Burger.",,U redu. Naručiću odmah."

Sageo je glavu i spustio nežni poljubac na moje usne. Potom je ustao i uzeo telefon za kuhinjskog pulta.

Ljubav između nas Where stories live. Discover now