23. SOFIJA

2 0 0
                                    

Prošlo je pet dana od kako sam se vratila iz Dubaia. Dva dana sam bila zatvorena u stanu,plakajući kao srednjškolka kada raskine sa momkom. Ali me je Martina trgnula iz mog stanja. A i Megi me je zvala,jer u firmi haos,a ja nisam bila pet dana u kancelariji. Spakovala sam svoje stvari i vratila se u svoj stan. Kada je Dario otišao u Dubai,živela sam u njegovom stanu,ali sam se jutros vratila u svoj stan. Posle toga sam otišla u firmu da bih rešila krizu. Megi me je sačekala u predvorju zgrade.

,,Gospođo,drago mi je da Vas vidim."

,,I meni."

Ušle smo u lift i popele sa na naš sprat.

,,Imate sastanak sa parterima firme."

,,Kada?"

,,Za pola sata. U vašoj kancelariji Vas čeka gospođa Arkaro."

,,U redu. Hvala ti."

Ušetala sam u kancelariju a terasi je sedela Bela. Ustala je sa stolice čim sam ušetala.

,,Gde si ti bila?"

,,Šta se ovde dešava? Megi me je pozvala jutros i rekla da je u firmi haos."

,,Situacija se malo smirila."

Spustila sam tašnu na sto,a kaput sam okačila na čiviluk. 

,,Federikov asistent me zove već dva dana,a ja ne znam šta da mu kažem."

Sela sam za sto i naslonila se na naslon. Bela je sela preko puta mene.

,,Razgovarala sam sa Martinom.Složile smo se da to nije dobra ideja."

,,U redu.Razgoravaću sa njim kasnije."

,,Megi mi je rekla da imamo sastanak sa partnerima."

,,Da. Ne znam zašto su ga sazvali."

Pogledala sam na sat koji je stojao ispred mene na stolu. Sastanak počinje za deset minuta. ,,Moram da idem na sastanak."

,,Idem sa tobom."

Sišle smo liftom na prvi sprat. Na ulazu nas je dočekao moj brat.Bio je vidno neraspoložen.Što je neuobičajeno,obično je jako srećan kada vidi Belu.Kada sam ušla u kancelariju,usledio je šok. Dario je sedeo za stolom sa Andreom. Bela i ja smo sele preko puta. Nisam se osvrtala na njega. Stefan je seo pored Daria.

,,Verovatno se pitate zašto je sazvan sastanak." - rekao je Andre

,,Dario se vraća u Nju Jork. Bela,želim da pripremiš papire." - rekao je Stefan

,,U redu.Jel vam potrebno još nešto?"

Naš sastanak je prekinulo otvaranje vrata. Ušla je devojka duge plave kose sa braon očima. ,,Izvinite."

Sela je pored Daria. Posmatrala sam je pažljivo.

,,Ovo je Adriana Martinez." - rekao je Dario 

U tom trenutku,u grudima me je nešto steglo. Počelo me je gušiti. 

,,Ti si Sofija,zar ne? Čula sam dosta o tebi." 

Kiselo sam se nasmejala. 

,,Ako već znaš sve. Ne približavaj mi se. To je moj savet,tebi." - rekla sam nasmejano

,,Da li je to sve?" -rekla je Bela nasmejano

,,Jeste."

Bela kao da je osetila koliko sam besna.Želela je da me izvuče iz ove prostorije pre nego napravim neki incident. Imao je previše hrabrosti. Hrabrosti da dođe sa njom na moje oči. U firmi sam obavila sve što sam imala,pa sam se uputila kući. Na brzinu sam otkucala poruku Martini. 

,,Dario se vratio. Pojavio se na sastanku sa nekom devojkom."

Martina i ja smo se čule svaki dan, jer me je jedino ona mogla smiriti i usmeriti. Toliko mi je nedostajala. Trenutno mi je bila potrebnija nego ikada. Prešla sam pešački prelaz i skrenula u našu ulicu. Ispred zgrade pored mene su bili parkirani mali kamion za selidbe i auto. Prepoznala sam ga. To je Dariov auto. Stajala sam u mestu i nisam mogla da se pomaknem. Znala sam da ne želim da se suočim sa njim,ili sa njom. Skupila sam snage i krenula ka mom stanu.

,,Sofija." 

Ponos mi je govorio da samo nastavim da hodam,a srce sa druge strane je govorilo da ga pogledam poslednji put.

,,Moramo da razgovaramo."

,,Nisam mislila da ćeš se pozdraviti sa mnom."

,,Prestani da se ponašaš kao dete.Naravno da ću se pozdraviti sa tobom." 

,,Koje ta devojka?"

Dugo nisam videla takav smešak na njegovom licu. Poznavao me je dugo,i znao je koliko sam ljubomorna.Uživao je da me tako vidi.

,,Adriana."

,,O Bože. Ne pravi se glup. Dobro znaš šta sam te pitala."

,,Zabavno je videti te ljubomornu."

Prevrnula sam očima.

,,Adriana i ja smo odrasli zajedno. Naši očevi rade zajedno."

,,U redu."

,,Između Adriane i mene se nije ništa desilo."

,,Nisam te to pitala."

,,Da,nisi ali te poznajem dovoljno dobro.Znam šta misliš."

Sada se kajem. Okrivila sam ga da me je prevario,jer sam to osetila a nisam ga pitala.Nisam bila iskrena prema njemu. 

,,Dario,žao mi je."

,,Hvala ti."

,,Žao mi je što sam te okrivila. Trebala sam te pitati i rešiti ovo. Izvini."

,,Vraćam se nazad za Nju Jork.Ne mogu da ostanem ljut na tebe."Volela bih da mogu da vratim vreme,ovo se ne bi desilo. Želela sam da mu kažem da ostane i ne ide za Nju Jork,ali on je već doneo odluku. Spustio je pogled na sat na ruci.

 ,,Imam sastanak za petnaest minuta.Vidimo se posle."

,,U redu."

Gledala sam njegova ledja dok je isao ka svom autu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 5 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ljubav između nas Where stories live. Discover now