5. SOFIJA

3 0 0
                                    

,,Sofija."

Nisam se okretala na njegov glas. Od sada sam ga smatrala strancem. Nastavila sam da hodam, popela sam se na trotoar. Štikle su me sprečavale da hodam brže. Želela sam da mu pobegnem,ali su me one sprečavale u nameri. 

,,Sofija.Molim te,stani."

Uhvatio me je za podlakticu,ali ja ga nisam pogledala u lice. Izbegavala sam njegov pogled. Svojom rukom je obuhvatio moju vilicu. Sada sam suočena sa njegovim pogledom.

,,Izvini."

Gledala sam ga pravo u oči i osećala sam kao da je to rekao najiskenije što je mogao. 

,,Jel to sve? " - rekla sam ljutito

Otrgla sam se iz njegovog stiska i nastavila da hodam. Stigla sam na pešački prelaz. Sačekala sam da semafor pokaže zeleno svetlo,a iza leđa sam idalje osećala njegovo prisustvo.Samo sam želela da se sastanak završi i da odem kući. Za dva dana putujemo za London. Do tada ću raditi od kuće. To je bio moj mali ritual pre svaku reviju. Provodila sam to vreme sama sa svojim mislima.

,,Jesi li dobro?"

,,Jesam. Jel to sve?"

,,Jeste. Idi kući i odmori se." 

Zašto sam sebi dozvolila da razmišljam o njemu? On je bio poslednja stvar o kojoj sam želela da razmišljam.Čekala sam ispred lifta kada mi je brat poslao poruku da želi da razgovaramo. Liftom sam sišla na njihov sprat,a sekretarica me je sprovela do kancelarije.

 ,,Sofija. Izvoli,sedi."

Andre je sedeo u čelu stola,sa njegovo desne strane Stefan a sa leve Dario.

,,Izvini,ali ne mogu. Zašto si me zvao?"

,,Santino i Džejms idu sa vama u London." - rekao je Andre

,,U redu."

,,Jel sve u redu sa tobom?" - pitao je Stefan

,,Jeste. Jel to sve?"

,,Da."

Izašla sam iz kancelarije i zaputila se ka liftu. Sačekala sam lift i kada je stigao,ušla sam unutra. Ali kada sam konačno mislila da idem kući.Vrata lifta je zaustavila ruka. Pogledala sam ga kada je ušao,ali mi je okrenuo leđa. Bilo mi je neobično jer nije želeo da razgovara. Voleo je da insistira,iako nisam želela. Bilo mi je čudno što mi je dao prostora,nije bio taj tip osobe. Lift se konačno zaustavio u prizemlju. On je prvi izašao,a ja sam bila iza njega. Hodali smo u tišini do ulice u kojoj smo živeli. On je skrenuo desno u svoju zgradu a ja levo. Kada sam ušla u zgradu,suze su same krenule. Nisam mogla da ih kontrolišem. Poslednji put samo ovako plakala pre šest godina kada je on otišao. Posle nekoliko sati plakanja i gledanja serija.Zvono na vratima se oglasilo.Mislila sam da je hrana koju sam naručila,ali sam se iznenadila kada sam videla ko stoji na mojim ulaznim vratima.

,,Zdravo."

Pružio mi je kesu koju je držao u ruci,ja sam je prihvatila.

,,Da li mogu da uđem?"

Sklonila sam se sa vrata. Kesu sam stavila na kuhinjski pult. On je zatvorio ulazna vrata i seo za sto. Sela sam preko puta njega. 

,,Šta želiš?"

,,Zašto uvek moraš da pitaš ista pitanja. Došao sam da te vidim."

,,Video si me. Sada možeš ići." - rekla sam drsko 

,,Plakala si."

U očima sam videla trunkicu zabrinutosti. Na momenat sam poverovala,to nije dugo trajalo.

Da,jesam. Oči su mi bile crvene i natečene od plakanje zbog ovog idiota. 

,,To nije tvoj problem. Šta hoćeš?"

,,Izvini za sve što sam rekao. Ne mogu da podnesem da si ljuta na mene."

Dođavola. Previše sam besna da bih mu oprostila a opet ne mogu da podnesem da ne pričam sa njim.

 ,,Ja tebi ne dugujem ništa. Ti si me samo štitio i to je sve."

,,Da,štitio sam te. Bio sam spreman život dati za tebe."

,,To je bio deo tvog posla."

,,Reci mi šta se desilo sa tvojim stanom. Zašto je izgoreo?"

Stan u kom sam živela blizu fakulteta je izgoreo u požaru na trećoj godini studija.,,Bila sam nespretna i desilo se. To je sve."

Na trenutak sam pogledala u stranu.

,,Mnogo si se promenila.Naučila si i da lažeš."

,,Šta želiš da ti kažem?"

,,Šta se desilo kada sam otišao?"

,,Ništa se nije desilo."

,,Juče si nešto pomenula. Reci mi istinu."

,,Pogrešno si čuo.Sada je vreme da odeš."

,,U redu."

Ustao je sa stolice i izašao kroz vrata. Suzdržavala sam se da ne zaplačem ali su suze same krenule. Plakala sam satima,a posle kada sam se pogledala u ogledalo.Smejala sam se samoj sebi jer sam glupača koja plače za muškarcem kojeg nije briga za mene. Osećala sam se tako glupo. Sebi ovo nikada neću oprostiti.

Ljubav između nas Where stories live. Discover now