-Mesec dana kasnije-
Nalazim se u avionu i letim za Dubai. Imam sastanak u Dubai na kojem moram da prisustvujem povodom ugovora koji moram da potpišem.Trebali bi da stignemo do ručka. Dario i ja smo se čuli jutros. Rekao mi je da je iskrsao problem u firmi. Ja mu nisam saopštila da dolazim u Dubai.Nadam se da ću imati vremena da se sretnemo.
Ostatak leta sam prespavala. A u vreme ručka,kada je bilo i dogovoreno.Sleteli smo na aerodrom. Auto i obezbeđenje nas je već čekalo kada smo stigle.Posle vožnje od sat vremena,stigle smo u hotel.Smestile smo se u sobu.
,,Vaš satanak je za pola sata."
,,Znam. Istuširaću se,pa možemo krenuti."
Pre sedam dana mi se putem mejla javio Federiko. Zajedno smo išli na isti fakultet. Javio mi se da želi da sarađujemo na sledećoj kolekciji i ja sam pristala.Dogovorili smo sastanak za večeras.On se preselio iz Milana pre dve godine. Kada sam završila,liftom smo se spustile do restorana. Megi me je sačekala kod bara. Znala sam da ovaj sastanak neće dugo trajati.
,,Sofija,jako je lepo videti te."
,,Hvala ti."
Pružila sam ruku koju je on prihvatio. Sela sam preko puta njega.
,,Šta ćeš popiti?"
,,Vodu."
,,Stvarmo?"
Nasmejala sam se.
,,Frederiko,drag si mi. Ali hajde da ovo brzo završimo. Imam drugih obaveza."
,,U redu. Ovo je ugovor."
Pružio mi je fasciklu sa papirima.
,,U redu. Poslaću ti ih mejlom."
,,Neko mi je skoro rekao da si se dosta promenila Bili su upravu."
,,Ovaj posao zahteva takav stav. Nauči ćeš vremenom."
Ustala sam od stola i krenula ka izlazu iz restorana. Megi sam predala fasciklu sa papirima. Na putu do lifta sam srela prijatelja sa fakulteta. Upoznala sam ga na drugoj godini. Zajedno smo pogađali jedan čas.
,,Megi.možeš ići."
,,Hvala Vam."
Vratili smo se u restoran i seli za sto.
,,Dugo se nismo videli. Kako si? "
,,Dobro sam. Samo sam zauzeta."
,,Kao i svi mi."
Nasmejala sam se.
,,Upoznaću te sa mojim partnerom."
Ustali smo od stola.Nastavili da hodamo do kraja restorana. Prepoznala bih ga sa kilometar. Sedeo je za stolom,okrenut leđima. Gledao je kroz prozor.
,,Dario. Želim da ti predstavim moju prijateljicu sa fakulteta."
Dario se okrenuo. Bio je vidno u šoku.
,,Šta ti radiš ovde?"
Nasmejala sam se.
,,Posao."
Edoardo je seo pored Daria,a ja preko puta. Ali on idalje nije mogao verovati da sam ja tu. Ispred njega. Pogled mu je celo vreme bio na meni. Gledao me je celo vreme. Toliko mi je nedostajao. Želim da ga zagrlim,poljubim. Želim da utolim žeđ.
,,Sofija i ja smo pohađali italijanski zajedno."
,,Da."
,,Dario je moj partner već dve godine. Upoznali smo se u Nju Jorku."
,,Stvarno? Nisam znala."
Pogled sam vratila na Daria. ,,Da,baš čudno da ti nisi znala."
Nasmejala sam se.
,,Ne znam da li ti je ikada Sofija pričala da je imala telohranitelja."
,,Stvarno? Jel se nešto desilo pa si ga unajmila? "
,,Moj tata ga je unajmio kada sam krenula na fakultet."
,,Dario ti si nekada davno radio kao telohranitelj,zar ne?"
,,Da,jeste."
Edoardo je pogledao Daria,pa mene. Na trenutak mu nije bilo jasno,ali je shvatio posle nekoliko sekundi. Iznenada je Edoardu zazvonio telefon.Izvinio se i ustao od stola da se javi.
,,Zašto mi nisi rekla?"
,,Iznenađenje."
,,Mislim da smo pre nekoliko nedelja imali jako dug telefonski razgovor o tvoj sakrivanju istine."
,,Da li jednom možeš da ne komplikuješ jednostavnu stvar?"
,,To nije moj stil."
,,Mislila sam da će ti biti drago,ali sam pogrešila."
U meni se probudilo nešto.Sumnja. Znam da u zadnje vreme ne razgovaramo tako često,ali razgovarali smo. O poslu pretežno. Dok je bio u Milanu,i dok smo živeli zajedno.Razgovarali smo o svemu,ali kada je otišao.Sve se promenilo.Disanje mi se ubrzalo. Udahnula i izdahnula da bih se smirila,ali nije uspevalo.
,,Sofija,poznajem taj pogled."
,,Obećao si mi nešto,ali sada vidim da ti to ne znači više."
Pogledao me je zbunjeno. Ovo nije Dario koga sam poznavala. Ovo nije čovek u koga sam se zaljubila i koga sam volela više od sebe. Promenio je se.
,,Ne razumem na šta misliš."
,,Mislim da smo završili ovaj razgovor."
Ustala sam od stola.Ustao je i on za mnom i uhvatio me za nadlakticu.
,,Nismo završili,Sofija."
Prošlo je dugo od kada nisam videla njegov bes.
,,Ja jesam."
Otrgnula sam se iz njegovog stiska i išetala iz restorana. Idiot.
BINABASA MO ANG
Ljubav između nas
RandomDario je njen telohranitelj koji nema strpljenja ni za koga,osim za nju. Ona je hodajuća nevolja. On daje otkaz kao njen telohranitelj,a posle nekoliko godina se sreću ponovo.