7. SOFIJA

2 0 0
                                    

Poslednje što sam želela je da moj povratak kući,proslavim sa Markusom. Posle povratka iz Londona sam uzela nekoliko slobodnih dana. Martina je svoje slobodne dane provodila seleći se u kuću sa verenikom. Idalje ne mogu da verujem da je verena,a tek ne mogu da poverujem da sada živi sa njim. Ja sam zaglavljena sa Markusom na ručku,ali još amlo će i ovo biti gotovo. uskoro će izaći iz mog života zauvek.

,,Vaša revija je stvarno nahvaljena. Svi su oduševljeni."

,,Hvala ti."

,,Da li želiš dezert?"

Svoju ruku je stavio preko moje,ali ja sam je agresivno i sa gađenjem izmakla.

,,Ne,moram da idem."

,,Ne razumem gde žuriš. Posao neće nigde pobeći."

,,Jako bih volela da ostanem ali moram da idem."

,,U redu,ali duguješ mi Sofija."

Nasmejala sam se. Ustala sam stola i otišla.

,,Vaš auto odmah stiže."

,,Hvala Vam."

Sačekala sam dok dovezu auto.

,,Šta ti radiš ovde?"

Glas me je trgnuo iz misli. Dario. Pokušala sam da ga ignorišem,ali to je bilo teško.

,,Sofija."

,,Ne želim da razgovaram sa tobom."

,,Kada ćeš želeti?"

Okrenula sam se prema njemu. Ni ja nisam sigurna šta želim i da li želim.

,,Danas si ručala sa Markusom? Sutra je na redu večera,jel tako?"

Nasmejala sam se. Gledao me je tim tamnim očima,ali ja u njima nisam videla šta sa želela.

,,Šta pokušavaš?"

,,Ja ne pokušavam ništa. Ti si došao ovde i počeo da glumiš ljubomoru."

Njegov pogled se promenio. Bes i ljutlja su se pojavili.

,,Ja nisam ljubomoran."

,,Da. Vidim to."

,,Vaše auto je tu." - rekao je jedan od radnika

Pružio mi je ključeve u ruke a ja sam iz uzela. Nisam se okretala prema Dariu. Nisam želela,a nisam imala ništa ni da mu kažem.Martina i ja smo razgovarale preko Fejs tajma već sat vremena. Jedna drugoj smo se požalile na probleme,ali je delovalo kao da ti problemi nisu rešivi.

,,Vidimo se sutra. Moram da idem." - rekla je

,,Vidimo se."

Zatvorila sam laptop i odložila ga na stočić ispred sebe. Zvono na vratima se oglasilo. Prvo sam se začudila koje,ali kada sam otvorila vrata više nisam bila iznenađena.

,,Šta hoćeš?"

,,Da li uvek ovako dočekuješ goste?"

,,Ja ovako dočekujem samo nepozvaen goste."

Sklonila sam se sa vrata i on je ušao unutra. Prošla sam pored njega i sela za sto.

,,Sedi."

Seo je preko puta mene. Prekrstio je ruke na grudima.

,,I? Zašto si ovde?"

,,Imam molbu."

,,Razmotriću je."

,,Želim da prekineš kontakt sa Markusom."

Prodrmala sam glavom zbunjeno. Ja ne mogu prekinuti kontakt sa njim jer ima odličan adut protiv mene. Ali uskoro ću i ja imati.

,,Zašto?"

,,Zato što on nije bezbedan za tebe."

Zažmurila sam na trenutak da skupim snage. Šta je on umislio? 

,,U redu. Želim iskreno da mi kažeš šta želiš."

Gledao me je nekoliko trenutaka,a ja sam bila besna. Ne želim da igram ovu igru sa njim više. Zbunjena sam,osećanja su mi pomešana.

,,Želim da prestaneš da se viđaš sa njim,Sofija.",

,Zašto si se pojavio u mom životu? Zašto si ovde?!"

Gledao me je,ali nije ništa govorio. Ne znam da li želi ili nema šta da kaže.

,,Šta želiš do mene? Ja ne želim više da igram ovu igru sa tobom."

Gledao me je ali nije progovavaro.

,,Od kako si se vratio,pokušavaš da kontrolišeš moj život."

,,Ne pokušavam."

,,Šta onda želiš?"

,,Rekao sam ti već."

,,Ako prekinem kontakt sa njim. Da li ćeš me ostaviti na miru?"

Uzdahnuo je i izdahnuo.

,,Pokušavam da te zaštitim."

Ne,ne pokušava. Pokušava da me kontroliše.

,,Ja više nemam devetnaest godina. Mogu sama da brinem o sebi."

,,Zašto si toliko tvrdoglava? Zašto ne želiš moju pomoć?"

,,Mrzela sam te tada. Uvek si stojao iza mene kao senka.Mrzela sam to."

,,To sam radio zbog tebe. Štitio sam te."

,,Ne. Ti si bio tu zbog mog oca. To je bio tvoj posao."

Naslonio se na naslon od stolice i na trenutak pogledao u plafon. Vratio je pogled na mene. Sedeli smo u tišini. Nijedno od nas nije govorilo. Tišina me je nervirala. Bila sam previše nervozna.

,,Ako želiš da me zaštitiš. Kloni me se."

,,Jel to ono što želiš?"

,,Da."

Ne. Ali ovo je moralo da se desi. Ne želim da me njegova blizina povređuje. Ne želim da to radim sebi. Ovako je najbolje. Ustao je i otišao. 

Ljubav između nas Où les histoires vivent. Découvrez maintenant