Probudilo me je lupanje na vratima. Protrljala sam oči i ustala iz kreveta. Otvorila sam vrata i zatekla Daria.
,,Šta hoćeš? "
,,Moramo da razgovaramo."
,,Razgovarali smo."
,,Sofija." - rekao je ljutito
Prevrnula sam očima i skonila se sa vrata da bi on ušao u sobu.Sela sam na sofu i naslonila se na naslon. Prekrstila sam jednu nogu preko druge. On je stojao,ali je posle nekoliko trenutaka seo na fotelju preko puta mene.Odbijala sam da ga pogledam. Izbegavala sam njegov pogled. ,,Sofija. Ja ne razumem zašto si ljuta na mene?"
Pogledala sam ga pravo u oči. Bila sam besna.
,,Stvarno? Ne znaš zašto sam ljuta?" - rekla sam ljutito
,,Ne. Hajde,reci mi."
,,Promenio si se."
Nisam pomislila da me je prevario, ali se nešto desilo. Osećam to.
,,Sa mnom se ništa nije desilo,Sofija."
,,Tebe kao da nije briga za mene. Za nas. Ja patim od kako si otišao. Rekao si da nećeš ostati dugo,ali i to si slagao."
,,Ovaj posao mi je bitan. U redu? Dok ne rešim ovo,ne vraćam se u Milano."
,,Ne moraš se vraćati u Milano. Vrati se u Nju Jork. Idi i ne vraćaj se."
Ustala sam sa sofe i krenula u sobu,ali me je on uhvatila za nadlakticu. Drugom rukom je uhvatio moju bradu. Držao je čvrsto. Nisam mogla da se izmigoljim iz njegovog stiska.
,,Pusti me."
,,Nismo završili."
,,Ja jesam. Završila sam sa tobom kada sam te pogledala u oči i videla da tu više nema ničega. "
,,Prestani da sumnjaš. Ja te nisam prevario."
,,Verujem ti da me nisi prevario. Ali se nešto drugo desilo. Tvoje očime ne gledaju kao što su me gledale."
,,Sofija.."
Spustio je ruku sa moje brade.
,,Poverovala sam da će ovo između bas trajti zauvek. Ali sam se uzalud nadala."
Konačno je sklonio ruku sa moje. Pokušala sam da prođem, ali me je zagradio telom.
,,Pusti me da prođem."
,,Vratili smo se na početak. Opet me izbegavaš."
,,Ti više nisi čovek koga volim. Taj čovek je nestao."
,,Stvarno tako misliš?"
,,Da. Ja sam te volela uvek i beskrajno. Uvek si bio u mojim mislima i mom srcu. Uvek ćeš biti. Ali mislim da je najbolje da ovde stavimo tačku na sve."
,,Ne! Ne govori to."
,,Već sam rekla. Gotovo je."
,,Ako je to tvoja odluka. Ako ne želiš da se boriš za nas. U redu. Poštujem tvoju odluku." Pogledala sam ga još jednom. Nedostaja će mi ali ovako je najbolje.
,,Volim te,princezo. Uvek ću te voleti."
KAMU SEDANG MEMBACA
Ljubav između nas
AcakDario je njen telohranitelj koji nema strpljenja ni za koga,osim za nju. Ona je hodajuća nevolja. On daje otkaz kao njen telohranitelj,a posle nekoliko godina se sreću ponovo.