8. SOFIJA

2 0 0
                                    

Nedelju dana je prošlo od naše svađe. Na ulici smo okretali glavu jedno od drugog. Ali jedina dobra stvar je ta što Džejms više nije moja senka. Martina je načula kako se Dario vraća za Nju Jork uskoro.Zastala sam pred liftom da bih odgovorila na poruku. 

,,Sve je spremno."

,,Za sat vremena objavi."

Moj drug Henri koji je i izvrstan haker. Zajedno smo spremali jedan plan da bi uništili Markusa. Jako detaljan i rizičan, ali ja volim da rizikujem. Vrata lifta su se otvorila na mom spratu. Kada sam ušla u kancelariju,zatekla sam Martinu na terasi. 

,,Šta je bilo?"

Spustila sam tašnu na sto,a kaput sam okačila na čiviluk. 

,,Moram nešto da ti kažem."

 Sela sam na svoje mesto za stolom. 

,,Šta se desilo?"

Nekoliko minuta se predomišljala,ali je na kraju sela preko puta mene. 

,,Dario se verio." 

Ta rečenica me je pogodila pravo u srce iz nepoznatog razloga. Kao da me je bilo briga za njega. ,,Dobro." 

,,Dobro? Sofija,ti si zaljubljena u tog čoveka već godinama.Kada je otišao,ti si patila godinu dana."

,,To se promenilo pre nedelju dana."

Pogledala me je još jednom zbunjeno i sa čuđenjem i samo je izašla iz kancelarije. Utom trenutku je Henri obajvio članak o početku Markusovog propadanja. Henri i ja smo već mesecima unazad,polako kopali sve o Markusu. Odlučili smo da obajvimo nekoliko novinarskih članaka pre završnog uništenja. Moja sekretarica je upala u kancelariju kao da je neko juri. 

,,Šta se desilo? "

,,Vaša majka je tu." 

Razumem zašto je Megi uletela tako. Moja majka nije imala običaja da dolazi u firmu.

,,U redu. Neka uđe."

Ušla je raširenih ruku. Kao da je znala šta mi je potrebno. Zagrlila sam je čvrsto. 

,,Jel sve u redu,dušo?" 

,,Jeste." 

 Sela sam nazad na svoje mesto. 

,,Da li se nešto desilo,mama?" 

,,Tvoj tata je pozvao Marka Moretia na ručak. Stefan je zauzet da bi došao. Da li bi ti mogla da dođeš?" 

To je značilo samo jedno. Moram sedeti sa Dariovim ocem i njim na večeri. To je mučenje za mene koje je priredio moj otac. 

,,Njegov sin i njegova verenica takođe dolaze."

Kiselo sam se nasmejala. Martina mi nije rekla koje Dariova verenica. Verovatno nije znala,a možda i da ja ne bih kopala o njoj. 

,,U redu,doći ću. Danas nemam posla." 

,,Hvala ti,dušo. Ako želiš možemo zajedno kući."

Predala sam Megi papire koje sam potpisala i rekla joj da otkaže sastanak sa dizajnerima za sutra. Mama i ja smo čitavo vreme do ručka provele ćaskajući. A uskoro je i došlo vreme ručka. Dariova porodica je uskoro stigla. 

,,Marko,dugo se nismo videli. " - rekla je moja majka 

,,Hvala Vam na pozivu." - rekao je Marko

Dario je prošao pored mene zajedno sa svojom verenicom. Izgledali su tako srećno i blisko. Povraćali mi se od njih. Imala je dugu braon kosu i zelene oči. Crna haljina koju je nosila je prekratka,po mom ukusu. A crveni ruž joj ne stoji uopšte. Pomalo me je podsećala na mene. 

Ljubav između nas Where stories live. Discover now