22. seans.

467 39 604
                                    

Selam!

Bu sefer bölüm tahminimden hızlı bir şekilde bitti. Ve açıkçası oldukça da umutluyum bu bölümden. Bu yüzden yorumlarınızı merakla bekliyorum 🩶

Okul açıldığında bu kadar sık bölüm atamayabilirim. Daha önce bahsettiğim gibi, bu sene sınav senem.

Her neyse, elimden geldiğince sık bölüm atmaya çalışacağım.

Sizleri seviyorum 🩶 İyi okumalar.

*

"Hakikât... Hakikâti istiyorum Hoca Efendi.."

Sadi kaşlarını çattı. "Ne hakikâti yahu Cüneyd? Ne oluyor yine?"

"Sen benim neyden bahsettiğimi çok iyi biliyorsun Efendi!" diye bağırdı Cüneyd bir anda.

Sadi'nin bakışlarındaki korku arttı. Sağına dönüp eşine baktı, başını hafifçe iki yana salladı. "Cüneyd-"

"ANLATACAKSIN! HER ŞEYİ ANLATACAKSIN!" diye bağırdı Cüneyd öfkeyle. "ANNEM- ANNEM İNTİHAR ETMEMİŞ! ÖĞRENDİM!"

"Sen.. Sen nasıl..?" diye mırıldandı Sadi şok içerisinde.

"NASIL ÖLDÜ ANNEM?" diye bağırdı Cüneyd, amcasının yakasını tek eliyle kavrarken.

"Cüneyd'im.."

"CÜNEYD'İM DEME BANA! HAKİKÂTİ ANLAT! HAKİKÂTİ ANLAT HOCA EFENDİ!"

"Yahu sakin!"

"OLMUYORUM SAKİN! SEN BANA HAKİKÂTİ ANLATANA KADAR SAKİN OLMUYORUM EFENDİ!" dedi Cüneyd amcasının yakasını iyice sıkarken.

O esnada Levent, Cüneyd'in yanına geldi. "Cüneyd.. Bırak amcanı. Konuşalım."

Cüneyd göz ucuyla Levent'e baktı. Amcasının yakasını tutan eli gevşedi. Karşısındaki adamı bıraktı ve arkasını dönüp yürümeye başladı.

"Sadi Bey, Cüneyd'e gerçekleri bir an önce anlatmanız tavsiye ederim. Eğer kendi hatırlarsa, bir daha sizinle asla konuşmayabilir.." dedi Levent ve cevabı dinlemeden Cüneyd'in peşinden ilerledi.

Levent'i odasına vardıklarında, Levent kendi koltuğuna oturdu. Cüneyd'e oturmasını işaret etti. Gayet yavaş hamleler ile koltuğa oturdu Cüneyd.

"Evet.." diye mırıldandı Levent. Eğilip çekmecesinden bir şey aldı. Tekrar doğrulduğunda, elindeki şeyi Cüneyd'e gösterdi.

Bir tespih imamesiydi bu.

Cüneyd bu imameyi çok iyi biliyordu. Kerametti bu... Dergâhın mürşidinin kullandığı keramet tespihi. Mürşidliğin alameti.

Cüneyd sertçe yutkundu. Titreyen elini uzattı imameyi almak için. İmameyi eline aldı. Avcunun içinde incelemeye başladı.

"Annenin otopsi raporlarına ulaştım Cüneyd." dedi Levent. Bu söz, Cüneyd'de bir bomba etkisi yaratmıştı. "Otopsiyi yapan hekim verdi bunu da. Öldüğünde avcunda bu varmış.."

Gözleri kocaman açıldı. Bakışları Levent'te takılı kaldı birkaç saniye. Elindeki imameyi incelerken ise, "Devam et." diye mırıldandı.

"Annenin otopsi raporunda cinayet olduğu oldukça bariz Cüneyd. Düşüş şekli bize kesin bir şekilde gösteriyor bunu. Bir de vücudunda darp izleri bulunmuş.."

Münzevi | Cüneyd Güneş | CünZeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin